Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

hvilken classer er umulige å ta for en pala og hvilken er lette å ta?

8546269[/snapback]

Warrior og rogues er nok de enkleste .

8546397[/snapback]

 

 

Sliter alltid sykt mot en god rouge

8547038[/snapback]

 

Nhahahah... NEI?

 

Roguer er noe av det letteste som er å denge, med mindre du kanskje er fullt i holy og bruker et hvitt våpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hey

 

noen som har en addons å anbefale?

blir så mye makk å følge med alle blessings f.eks i instanse

ellers alt det andre jeg trenger som er pally

 

takker om noen kan anbefale pally addons til meg :)

8575306[/snapback]

Eller test Raidrezzer syns selv den er mye mye bedre en pallypower. Endret av Phyx
Lenke til kommentar
blir så mye makk å følge med alle blessings f.eks i instanse

8575306[/snapback]

 

Kjekk måte å vite når du må rebuffe er å buffe alle de andre i partyet ditt samtidig og rett før deg, da trenger du bare å følge med på når din egen buff har lite tid igjen.

8576868[/snapback]

taper mye penger på den måten ^^ hva om 1 dør å du buffer hele raidet om igjen xD

Lenke til kommentar

Hvorfor? Fordi vi har et "dps" tre vel. Nå skal det sant sies at retribution er ganske så ubrukelig på lvl 70, men det er dps treet vårt, og da må da vel folk få lov å specce det uten å være "dps horer"?

Blir så klar av den latterlige innsnevra tankegangen folk har ovenfor paladins noenganger. Vi spiller ikke for å være andres personlige healere så de kan ha det morsomt vet du.

 

Jeg kan ikke huske å ha sett en paladin som gjør skikkelig bra dps, men men. Nå har jo jeg mest erfaring med dps-klasser, da.

 

Jeg kan huske å ha sett det, når crusader strike var på 6sec cooldown. Da gjorde vi mye mer dmg enn armswarriors mot single target... Kunne nesten holde følge med rogues og furywarriors også, så det er vel bare rett og rimelig at den ble nerfa.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Mjo, men healing er det paladins virkelig kan, selv om dere har et dps-tre. Nå er Retribution som en gimpa arms warrior, dessverre for noen, men nerfen var fortjent. Og det er greit å være dps-speccet, men når du er den eneste med healing i ei gruppe og da nekter å heale, da går det litt langt. (Ja, det er ikke alle, men de finnes)

 

Edit: Jeg mener nå at det blir dumt å lage en paladin for å nekte å heale. Skal du gjøre wtfpwn-dps, lag en dps-klasse.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Sier ikke at paladins skal nekte å heale, jeg bare synes man kan ha litt av hvert. Kjedelig å se KUN holypaladins overalt. Håper blizzard gir retribution nok utility etterhvert (se shadowpriest) til at det lønner seg å ha med minst 1 retripaladin i et raid.

8609712[/snapback]

Ser problemet, men jeg tror det kan gi dem PvP-imbaness, igjen. :)

Lenke til kommentar

Funker mer enn bra nok for solo grinding, men utover det så vil jeg ikke si meg imponert. Hadde sikkert vært et ok alternativ til dps i grupper og raids, hadde det ikke vært for alle folka som roper "omg pally dps lol" samme hvor du drar. Mangelen i retributiontreet er ikke dps, men heller utility og threatreduction.

Jeg prøvde en runde i eye of the storm som retri med en gang jeg ble lvl70, men den bursten paladins hadde før hjalp virkelig lite mot folk med 9k hp, så jeg gjorde ikke mye nytte for meg der gitt, endte opp med å heale.

Lenke til kommentar
Hvordan funker Retribution for dere som har prøvd, keyanza og apollox? Får Deep Thunder når patchen kommer ut, tenkte jeg skulle prøve det ut, det og prot.

 

(Det var ikke et build-spørsmål, ville bare høre erfaringene deres)

8610079[/snapback]

 

vel jeg slår hvit dmg på rund 800-1200.

critter rundt 1.8k til 2.2k

ellers så er jeg hard å ta ned i pvp 1vs1, jeg gjør bra dmg å seigliva som faen, når jeg er i battlegrund, så gjør jeg support, healer der det trengs, springer kamikaze og bubbler meg i save igjen, liker det mye ivertfall.

jeg er speccet litt shockladdin oxo :)

Lenke til kommentar
Funker mer enn bra nok for solo grinding, men utover det så vil jeg ikke si meg imponert. Hadde sikkert vært et ok alternativ til dps i grupper og raids, hadde det ikke vært for alle folka som roper "omg pally dps lol" samme hvor du drar. Mangelen i retributiontreet er ikke dps, men heller utility og threatreduction.

Jeg prøvde en runde i eye of the storm som retri med en gang jeg ble lvl70, men den bursten paladins hadde før hjalp virkelig lite mot folk med 9k hp, så jeg gjorde ikke mye nytte for meg der gitt, endte opp med å heale.

8610223[/snapback]

Og det er det som gjør at jeg virkelig respekterer deg som paladin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...