Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Specet selv retrib før TBC kom da vi ikke raidet men bare gjorde pvp en stund. Da var det bra og moro siden casters o.l. ikke hadde mer en ca 4-5k hp. Men nå har de 8-9k hp og burst dmg er ikke forandret mye dessverre.

 

Levlet selv som retrib og hadde bra gear fra pre tbc men etter hvert ble det tungt syns jeg.

 

Dinget 70 og specet tilbake til holy igjen. I pvp så syns jeg pvp paladins er noe av det mest ufarlige som er. Nei selv så syns jeg og heale er mye mer moro i pvp også gitt. Men det er mine vurderinger da.

 

Men jeg må innrømme at det var utrolig moro og DPS'e litt da selv om jeg følte meg noenlunde ubrukelig i instanser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er best av Aldor og Scryer til Paladin? Ja, jeg har lest wowwiki.com siden og sett på rewards, men er fortsatt veldig usikker på hva jeg burde velge. Belf starter friendly med scryer, noe som er ganske snedig, men slik som jeg har skjønt det så er Aldor best for healers?

Lenke til kommentar
Nhahahah... NEI?

 

Roguer er noe av det letteste som er å denge, med mindre du kanskje er fullt i holy og bruker et hvitt våpen.

8578960[/snapback]

 

Javel, hvordan i huleste kan man vinne over gode rogues med glad gear/våpen når man ikke kan cleanse vekk idiotiske poisons engang?

Har sett ret paladins med 10k hp bli bursta ihjel av rogues på en 5-8 sek.

Lenke til kommentar
Nhahahah... NEI?

 

Roguer er noe av det letteste som er å denge, med mindre du kanskje er fullt i holy og bruker et hvitt våpen.

8578960[/snapback]

 

Javel, hvordan i huleste kan man vinne over gode rogues med glad gear/våpen når man ikke kan cleanse vekk idiotiske poisons engang?

Har sett ret paladins med 10k hp bli bursta ihjel av rogues på en 5-8 sek.

8632005[/snapback]

Liten vits i å høre på Kombat-Kaare, han bare troller uansett.

Lenke til kommentar
Nhahahah... NEI?

 

Roguer er noe av det letteste som er å denge, med mindre du kanskje er fullt i holy og bruker et hvitt våpen.

8578960[/snapback]

 

Javel, hvordan i huleste kan man vinne over gode rogues med glad gear/våpen når man ikke kan cleanse vekk idiotiske poisons engang?

Har sett ret paladins med 10k hp bli bursta ihjel av rogues på en 5-8 sek.

8632005[/snapback]

 

De fleste er holy/prot, og da blir det lett.

Har du holy shield og blessing of sanctuary har du alt vinni, blokk tassen til døde, Divine Shield om han faktisk klarer å skade deg.

Som ret er det verre, men pleier aldri å tape mot roguer med mindre de står i fullt epic utstyr mot mine blå.

Lenke til kommentar
Nhahahah... NEI?

 

Roguer er noe av det letteste som er å denge, med mindre du kanskje er fullt i holy og bruker et hvitt våpen.

8578960[/snapback]

 

Javel, hvordan i huleste kan man vinne over gode rogues med glad gear/våpen når man ikke kan cleanse vekk idiotiske poisons engang?

Har sett ret paladins med 10k hp bli bursta ihjel av rogues på en 5-8 sek.

8632005[/snapback]

Liten vits i å høre på Kombat-Kaare, han bare troller uansett.

8632377[/snapback]

 

Argumenter har du derimot ikke.

 

Editert: er jeg et troll fordi jeg ikke er et sosialt vrak av en nerd?

Endret av Kombat-Kaare
Lenke til kommentar
Nhahahah... NEI?

 

Roguer er noe av det letteste som er å denge, med mindre du kanskje er fullt i holy og bruker et hvitt våpen.

8578960[/snapback]

 

Javel, hvordan i huleste kan man vinne over gode rogues med glad gear/våpen når man ikke kan cleanse vekk idiotiske poisons engang?

Har sett ret paladins med 10k hp bli bursta ihjel av rogues på en 5-8 sek.

8632005[/snapback]

Liten vits i å høre på Kombat-Kaare, han bare troller uansett.

8632377[/snapback]

 

Argumenter har du derimot ikke.

 

Editert: er jeg et troll fordi jeg ikke er et sosialt vrak av en nerd?

8637241[/snapback]

Nei, men fordi du aldri kommer med argumenter, påstander eller beviser uten røtter i det vi diskuterer. Jeg er rogue, taper nesten aldri mot paladins.

 

Mind-numbing og kick stopper healing, jeg blinder for å boble deg, og når du først er utenfor boblen (Som jeg vanisher fra) holder jeg deg stunnet og kverker deg. Når du endelig kommer ut fra min 10 sekunders stun er det lite igjen, da bruker jeg eventuelt envenom (såfremt jeg har deadly poison, synd den bryter blind).

 

Cloak of Shadows for å unngå spellsene. Paladins var gufne før, ikke store utfordringen nå.

 

Edit: Det er akkurat den holdningen som gjør deg til trollet du er.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Nei, men fordi du aldri kommer med argumenter, påstander eller beviser uten røtter i det vi diskuterer. Jeg er rogue, taper nesten aldri mot paladins.

 

Mind-numbing og kick stopper healing, jeg blinder for å boble deg, og når du først er utenfor boblen (Som jeg vanisher fra) holder jeg deg stunnet og kverker deg. Når du endelig kommer ut fra min 10 sekunders stun er det lite igjen, da bruker jeg eventuelt envenom (såfremt jeg har deadly poison, synd den bryter blind).

 

Cloak of Shadows for å unngå spellsene. Paladins var gufne før, ikke store utfordringen nå.

8637253[/snapback]

 

##Nei, men fordi du aldri kommer med argumenter, påstander eller beviser uten røtter i det vi diskuterer.##

 

Kilde og dokumentasjon takk.

 

For øvrig er jeg ikke idiot og healer med mindre jeg er shielda eller du ligger i en fin stun.

Bruker aktivt concecration rank 1 for å gjøre vanish vanskelig.

Pvp trinket for å komme ut av et forsøk på stunlock.

Vips, så var kjempeplanen din ruinert og kampen redusert til en dogfight.

Lenke til kommentar
Nei, men fordi du aldri kommer med argumenter, påstander eller beviser uten røtter i det vi diskuterer. Jeg er rogue, taper nesten aldri mot paladins.

 

Mind-numbing og kick stopper healing, jeg blinder for å boble deg, og når du først er utenfor boblen (Som jeg vanisher fra) holder jeg deg stunnet og kverker deg. Når du endelig kommer ut fra min 10 sekunders stun er det lite igjen, da bruker jeg eventuelt envenom (såfremt jeg har deadly poison, synd den bryter blind).

 

Cloak of Shadows for å unngå spellsene. Paladins var gufne før, ikke store utfordringen nå.

8637253[/snapback]

 

##Nei, men fordi du aldri kommer med argumenter, påstander eller beviser uten røtter i det vi diskuterer.##

 

Kilde og dokumentasjon takk.

 

For øvrig er jeg ikke idiot og healer med mindre jeg er shielda eller du ligger i en fin stun.

Bruker aktivt concecration rank 1 for å gjøre vanish vanskelig.

Pvp trinket for å komme ut av et forsøk på stunlock.

Vips, så var kjempeplanen din ruinert og kampen redusert til en dogfight.

8637268[/snapback]

Healere får aldri verken respekt eller takknemlighet for det de gjør, og eksisterer kun for å gi dps epics?

 

Jeg bruker CloS for å komme meg unna Consecration før jeg vanisher.

PvP-trinket venter jeg til er brukt, åpner selvfølgelig med Cheap Shot.

Du vil miste for mye hp, og uten heal blir du et levende mål, da du bare få healet en eller to ganger.

 

Edit: Samt sprint for å få avstand hvis det skulle trenges.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

##Nei, men fordi du aldri kommer med argumenter, påstander eller beviser uten røtter i det vi diskuterer.##

 

Kilde og dokumentasjon takk.

 

For øvrig er jeg ikke idiot og healer med mindre jeg er shielda eller du ligger i en fin stun.

Bruker aktivt concecration rank 1 for å gjøre vanish vanskelig.

Pvp trinket for å komme ut av et forsøk på stunlock.

Vips, så var kjempeplanen din ruinert og kampen redusert til en dogfight.

8637268[/snapback]

Healere får aldri verken respekt eller takknemlighet for det de gjør, og eksisterer kun for å gi dps epics?

 

Jeg bruker CloS for å komme meg unna Consecration før jeg vanisher.

PvP-trinket venter jeg til er brukt, åpner selvfølgelig med Cheap Shot.

Du vil miste for mye hp, og uten heal blir du et levende mål, da du bare få healet en eller to ganger.

 

Edit: Samt sprint for å få avstand hvis det skulle trenges.

8637285[/snapback]

 

Uff, tafatt barnehagediskusjon.

 

Poenget mitt er at jeg alltid kan finne et motrekk mot dine trekk, og uten å gidde å holde denne diskusjon i gang med "men hvis du gjør det så gjør jeg det, og så bare ka-pow så dør du", så skal det være sagt at du ikke må regne med at alle paladiner bare står der og tar imot juling.

"Jeg bare gjør sånn og sånn så vinner jeg" funker ikke.

Spesielt som prot, da er det morsomt som paladin mot en tullerogue.

"Sinister strike crits you for 400" og sånn, hahahah, tafatt.

Lenke til kommentar

Og ja, healing er en forbanna utakknemlig drittjobb som gjorde at jeg slutta å spille med den paladinen min. (Og spillet forøvrig, bortsett fra en hobbytwink)

 

2/3 prester gikk som shadow sist hos Gruul, av shamanene var 2 elemental, 1 enhancement og bare 1 restoration.

3 druider, 1 som moonkin, en som tank og en som restoration.

Vi var 2 paladiner og var begge nødt til å heale, ellers ble vi kasta ut av raidet.

 

Forresten er det én ting jeg hadde veldig lyst på derfra, og det var 2-hand maulen som dropper.

 

Men den fikk vi klar beskjed om at var reservert for shamanene....

Lenke til kommentar
Noe som er vettugt ta healing er det paladinen gjør best.

8637446[/snapback]

 

Fortell meg da hvorfor druidene ikke skulle heale, og heller fikk lov til å fly som moonkin.

Bare som et eksempel.

 

 

Det er greit nok det (egentlig ikke) at folk nekter oss å fly som dps.

Men når vi attpåtil ikke får lov til å loote den fete maulen vi har så lyst på så er løpet kjørt for min del.

 

"Jammen, du kan heller rolle på alt av healing gear! Så kan du få deg masse healing epics og heale enda mer fremover!"

 

Det gjaldt forsåvidt også når jeg spilte prest før BC kom og ingen ville ha shadowprester i raidet.

Spelldamage gear skulle vi pent gi faen i å by på, for det skulle alle andre ha.

Isteden, ble vi så pent fortalt, kunne vi heller bruke all dkp'en vår på ENDA MER healing gear!

 

[ironi]Wow!![/ironi]

Lenke til kommentar

Vel, balance gir relativt gode debuffs, gjør god skade. Elemental gjør veldig god skade. Shadow gjør god skade, debuffs som øker overall raid damage. Sånn var det ikke før. Hva har paladins å by på? Autoattack og judgment of Righteousness?

 

Du må da skjønne at hvis du blir med i et raidguild så får du gjøre ting for raidets beste. Er du ikke villig, så kan du gjøre noe annet.

 

Edit: Vi lot forresten priests gå shadow, druids gå moonkin og shamans gå elemental. Men det var et fåtall som ville. Gjett hva de hadde lyst til? Næmmen, heale.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Hva har paladins å by på? Tja, noe av det jeg kan komme på i farten er Judgemnt of Wisdom/Light. Retribution paladin har også Judgment of the Crusader som øker crits mot target med 3%. Faktisk kan du ha 2 holy paladins som slenger opp wisdom og light, også en retri pala som slenger opp crusader og refresher alle tre judgments med crusader strike slik at healerne slipper styre med det.

Lenke til kommentar

Det kommer litt an på nivået tipper jeg. I Gruul/Kara/eventuelle encounters på farm er det ikkeno' problem med Retpaladin. På Gruul kan en paladin med riktig spec/gear gjøre unna 750 dps, noe som ikke er allverden for "pro guilds" som Nihilum og co., men for casual guilds er det langt over gjennomsnittet av damage.

 

Jeg kan godt heale i raids, men når maintanken får plate-dps automatisk av masterlooter, uten at paladins som er sugne får rolle engang, er det for drøyt.

 

Judgerefreshing er litt gimped for tida, da Crusader Strike har 10 sek CD, og judgements varer i 20. Det betyr at dersom retpaladinen ikke treffer på hver eneste Crusader Strike, så er det GG.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...