Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dps = Damage per second, jo høyere jo bedre.

Nerf er når utviklerne(I dette tilfellet Blizzard) gjør noe dårligere.

 

Red.: Var litt sen med å svare. Sånn går det når man ikke refresher sidene på en stund.

 

Skal respecce, tenkte på noe som dette:

http://www.wowhead.com/?talent=qVxZZVfht0cuVhot

Etter hvert som jeg levler så fyrer jeg talents i sanctified judgements og resten i holy.

 

Kommentarer?

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
hva er Dps og hva fan er NERFE?^^ jeg spiller wow, ja men jeg er ikke HELT inn på disse ordene ;) Er pala selv, bare lvl 19 vel og merke da ;)

8546413[/snapback]

 

 

DPS: Damage pr sec. ( med andre ord hvor mye skade din "figur" kan gjøre iløpet av kort tid.

 

NERF: betyr at noe/noen er for krafting og trenger å bli redusert.

 

Warrior og rogues er nok de enkleste .

 

Det aleine er en go grunn til å rolle pala^^

 

men hva er det verste en pala kan møte (utenom lock da) for ingen (utenom rogues kan ta de).

 

edit:

 

Var litt sen med å svare. Sånn går det når man ikke refresher sidene på en stund.

8546613[/snapback]

 

heh fant ut det :whistle:

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
hvilken classer er umulige å ta for en pala og hvilken er lette å ta?

8546269[/snapback]

Warrior og rogues er nok de enkleste .

8546397[/snapback]

 

 

Sliter alltid sykt mot en god rouge

8547038[/snapback]

Gode spillere er vanskeligere og slå en de dårlige uansett :cool:
Lenke til kommentar
hvilken classer er umulige å ta for en pala og hvilken er lette å ta?

8546269[/snapback]

Warrior og rogues er nok de enkleste .

8546397[/snapback]

 

 

Sliter alltid sykt mot en god rouge

8547038[/snapback]

Gode spillere er vanskeligere og slå en de dårlige uansett :cool:

8547173[/snapback]

 

hehe..men rouge generelt da =)

 

fikk btw nytt crit record idag. 2479 me Hammer of Wrath

Lenke til kommentar

Nja-aa, i og med at du vil ha +dmg og int (pga Holy guidance) som hovedstats, så er det ikke mye vits i å putte poeng i Retribution-treet. Det er et par talenter som gjør seg godt sammen med Holy, det er Benediction, Improved judgement og Sanctity aura. Sistnevnte syns jeg man ofrer for mye for å få.

 

Hovedskaden din kommer fra JotC + SoR/JoR og Holy shock, så poeng i Vengeance er relativt bortkastet. Den hvite skaden din kommer til å suge med holy-gear.

 

Det beste er gjerne å specce 100% healbot og finne en warrior å queste med. :)

Lenke til kommentar

I hvilken level kan det bli effektivt å specce holy? Jeg er alt i retri nå på 48 og har stoppet for å gå i bg med kompisene mine med alts på samme level.

 

Retri er relativt kjedelig å lvle med pga. procs som enten proccer når moben er under 20%, ikke proccer i det hele tatt eller proccer bra. Noen mobs kan gå på 5 sekunder med crits og SoC procs mens andre kan ta over et halvt minutt =/

 

Protection likte jeg ikke så veldig godt fordi det var begrenset hvor mange steder man kunne grinde, men jeg prøvde ikke 10 i holy og gå SoW/JoW og heale meg i ny og ned.

Er det veldig mye bedre enn SoL/JoL AoE'ing?

 

Holy har jeg ikke prøvd og vet ikke hvor bra det er uten spell damage, tipper det ikke er så alt for bra, men kan vel klare å skaffe en del +dmg gear nå.

Lenke til kommentar

Du må gjerne plukke opp en del Outland-saker før ting begynner å bli litt effektivt. Enkelte saker får du på 55, sjekk etter sorcerer/invoker-saker.

 

Men, ting går ikke akkurat fort med holy heller. På 67, med rundt +500dmg, har jeg 1.90 autoattack som gjør ca. 270-300 skade (hvit + SoR), samt JoR + Holy shock som gjør ca. 1k skade, sånn gjennomsnittlig.

Lenke til kommentar

Men hva vil du anbefale 48-ca. 58 (da kan jeg jo gjøre litt quests i outlands samt plukke en del gear fra AH).

Blir en 10 i holy og minst 25 i prot og AoE-grinde det beste? (Det er jo en del spots som burde funke i plaguelands, men er det noen særlig gode 48-51?)

Lenke til kommentar

Flamme-proccen min er ikke noe fantastisk bra, men lifedrain gir rundt 5-600hp med ca. +500dmg. Men, jeg tror Petrified lichen guard er bedre, Skullflame-proc er det langt og lenge mellom.

 

Tor-Gunnar: personlig gikk jeg fra 11-36 som ret, 36-62 som prot, og 62-67 som holy. Questet helt normalt som prot, Reckoning + Flurry axe og SoR gav helt ok dps, og det var ikke noe problem med flere mobs. Da byttet jeg gjerne til J/SoW, brukte Consecration, Holy shield og byttet til Consentration aura for store heals. Byttet til holy fordi jeg brukte en liten evighet med caster-nagaene i Zangarmarsh, men castere er generelt noe dritt som prot uansett.

Lenke til kommentar
hey

 

noen som har en addons å anbefale?

blir så mye makk å følge med alle blessings f.eks i instanse

ellers alt det andre jeg trenger som er pally

 

takker om noen kan anbefale pally addons til meg :)

8575306[/snapback]

 

Pallypower er en finfin addon for å holde styr på blessings.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...