fizzled Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 http://www.wowhead.com/?item=37220 + http://www.wowhead.com/?item=44063 eller http://www.wowhead.com/?item=42341 gemmet med 24 stam gems. Det går det?
KAS Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Sweet gear. Skal ikke si noe mer Regner med du enchanter om til stamina på våpen når 3.08 kommer
Seric88 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Så ikke at du hadde JC så trodde du mente 2x EoG
Kuldesjokk Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 http://www.wowhead.com/?item=37220 +http://www.wowhead.com/?item=44063 eller http://www.wowhead.com/?item=42341 gemmet med 24 stam gems. Det går det? Hmm, Har faktisk vurdert Ruby hare over Monarch crab, glemmer alltid på bruke use effekt uansett, men litt hastighet for å rushe til ett eller annet virker handy, noen tanker?
fizzled Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Speed effekten er heller skuffende, men om du er i tvil kan du jo bruke begge to
Kuldesjokk Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Gidder ikke bruke gull på begge, derfor jeg lurte på hva deres synspunkter var Fant ut at jeg dog sliter med å finne bosser speedeffekten er bra på
M@R7!N Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Så nå viser det seg at neste patch blir en dpsnerf istedet for en buff. Deep wounds nerf incoming!
Kuldesjokk Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Anub'rekhan? Må jo dras rundt for at resten ikke skal få debuff så løper jeg for langt fra vil han ta snarveier og retards vil faile på distance, han beveger allerede i 65% speed så holde seg unna slagene hans er np
fizzled Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Så nå viser det seg at neste patch blir en dpsnerf istedet for en buff. Deep wounds nerf incoming! Leste i 3.0.8 patchnotene til et tidligere PTR build for en stund siden: Bloodthirst: Charges have been decreased to 3, but the effect has been raised to 1% per charge.Fury: Bloodsurge: Now has a chance to trigger from any hit with Heroic Strike, Bloodthirst, or Whirlwind. Fury:Titan's Grip: The hit chance penalty has been removed. Så det blir vel ikke bare nerf... Eller har jeg misforstått og de dreit i disse forandringene og kun nerfer deap wounds istedet i 3.0.8, siden det er det eneste som er nevnt i det siste buildet? (håper ikke det) Endret 9. januar 2009 av Kz0r
nagina Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Anub'rekhan? Må jo dras rundt for at resten ikke skal få debuff så løper jeg for langt fra vil han ta snarveier og retards vil faile på distance, han beveger allerede i 65% speed så holde seg unna slagene hans er np Tankes på samme spot som ejg har gjort de siste 10 gangene?
Kuldesjokk Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 ikke løpe halve sirkelen? Aldri sett før, var OT første runnet gjennom naxx for å lære taccs så MT neste run, så alle mine tacs atm baserer seg på hva jeg har lært av en annen. Forklar er du snill
Seric88 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Noen følger en tac. hvor MT bare står og tar imot svermen. Kostbart for healere, men man tar han lettere ned da om man har mer ranged dps enn melee.
M@R7!N Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 (endret) Så det blir vel ikke bare nerf... Eller har jeg misforstått og de dreit i disse forandringene og kun nerfer deap wounds istedet i 3.0.8, siden det er det eneste som er nevnt i det siste buildet? (håper ikke det) Hehe, joda, er klar over det, men overall blir det en dps nerf. Aldri i verden om de små buffsa balanserer opp deep wounds nerf. (Bloodsurge buffen er minimal med bra gear. Redusert hitcap er jeg ikke sikker på hvordan jeg skal tolke ettersom jeg kan regemme til str, men misser mye mer på white) Edit: Etter at jeg softcappa hit ligger jeg nå på top 3(som regel 2.) hver fight i naxx25, så det er konge. Bare hunters som er et problem å slå, og en kompis som spiller mute rogue og har en del bedre gear. Endret 10. januar 2009 av M@R7!N
gamer73 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 (endret) Flesteparten av dere vet sikkert om denne siden, men uansett. www.maxdps.com hjalp ihvertfall meg til å øke dps'en min med 30-40%. Utroolig bra side som i bunn og grunn forteller deg hva du skal/bør ha av gear, og hvor du kan finne dette gearet:) Edit: leif Endret 13. januar 2009 av gamer73
M@R7!N Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hehe, maxdps er sweet, bare synd at den ikke hjelper for neste patch enda Syntes dog det er litt rart at blizzard påstår at grunnen til at de kommer til å nerfe deep wounds er at den står for 30% av skaden.. Det virker veldig rart, eneste plassene deep wounds gjør en så stor andel skade er på fights som thaddius, gluth osv. hvor man gjør sykt mye mer skade. For meg er deep wounds ca. 16% av skaden min på vanlige fights. Endret 13. januar 2009 av M@R7!N
gamer73 Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Ja tror jeg også har rundt 16% som deep wounds andel. Ja ja jo mindre andel deep wound har, jo mindre betyr en nerf for oss hehe. PS er det noen som kan linke inn patch notes her..dem fulle for warriors...dvs som tekst:)
daruu Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Det her er vel det som var (er?) på ptr, regner med at det blir ca samme live: Bloodthirst: Charges have been decreased to 3, but the effect has been raised to 1% per charge. Fury: Bloodsurge: Now has a chance to trigger from any hit with Heroic Strike, Bloodthirst, or Whirlwind. Fury:Titan's Grip: The hit chance penalty has been removed. Taunt: Range increased to 30 yards.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå