Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

jeg ser det er ganske mange som favoriserer fury og prot spec til lvling fremfor arms.

Jeg har vært en svoren arms tilhenger siden jeg begynte på warrioren min i 2005. (ca når spillet kom ut var det ikke?)

 

BC expansion bare forsterket arms som et godt tre til å lvle med, men etter å ha lest tråden her begynner jeg virkelig å tvile på om arms er noe særlig lengre, bortsett fra til pvp.

 

jeg bruker denne nå.

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

 

 

Håper noen kan hjelpe meg her.. Jeg har lvlet min nåværende main (priest) hvor warrioren var tidligere main.. men nå er det warrioren sin tur, så håper noen har tips, om jeg skal skifte spec helt, eller om jeg skal gjøre noen endringer i nåværende spec.

 

takker og bukker, og fortsatt god jul.. håper dere fikk masse fint:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drop improved heroic strike og puncture, det er slutt på sunder/deva spam likevel, og du vil bruke cleave mer enn heroic strike. For all del ta gag order, det er jo 10% mer damage på shield slam, og du kan silence pulle med heroic throw! Improved revenge er også bra, siden revenge gjør utrolig mye damage, og 25% mer er fantastisk. Trenger du flere poeng, ta de fra cruelty. Dette er det dårligste talentet for threat du har nå.

 

Har 2 talent poeng til overs. Deep wounds vs. Cruelty?

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Jada...da er Spiked titansteel hjelmen i boks:) Og jeg nekter enda å lage den teite macen hehe. Men i dag dinger jeg revered med Ebon blade! Så da blir det sverd spec igjen.

 

Jeg raider ikke vanligvis...sier stort sett nei om guildet spør..så jeg satser vel egentlig på å skaffe meg gear gjennom pvp som i tbc hehe.

 

Det å kjøre heroics går vel egentlig heller ikke så bra. Kameratene mine er notorisk dårlig på fokus hehe.

Lenke til kommentar

lastet ned recount i går og lot target dummies i barracks i stormwind få kjenne min vrede :cool:

 

Jeg åpnet med battleshout som selfbuff! resultat følger;

 

1. Dps'et mot en lvl 80 target dummie, kun i battle-stance. Da brukte jeg en blanding av rend, MS, slam, overpower og execute, og fyrte vel i gang bladestorm 1 gang. Jeg holdt oppe denne rotasjonen i 3 min (så lenge BS varte). Resultatet var 1550 dps.

 

2. Dps'et mot en lvl 80 target dummie, kun i zerker-stance. Da brukte jeg MS, slam, ww og execute. Holdt på med dette i 3 min også. Resultatet ble omtrent 1100 dps, altså betydelig lavere enn i ren battle-stance. Det skal sies at jeg ikke var innom battlestance for å fyre på rend...noe som sannsynligvis har litt å si.

 

3. Dps'et mot den heroic target dummien som står der. Utelukkende i battlestanse. Resultat var ca 1100dps. Da hadde jeg hit på ca 195 elelr der omkring. Fyrte på weaponchain slik at jeg hadde 220 i hit, men med omtrent nøyaktig samme resultat. Altså betydelig lavere enn med battle-stance mot vanlig lvl 80 mob.

 

Pala-kamaraten min med 8 deler epics fikk en jevn dps på rundt 1800. Dette klarte han også å holde mot heroic target dummie. Han har 245i hit.

 

Selv har jeg bare epic hjelm (lvl 80) og stort sett blått BS gear og annet WOTLK blått, samt noen lvl 70 pvp epics. Jeg er full arms specced.

 

Hva synmtes dere om resultatet? Noen kommentar til at pala hadde samme dps på heroic og vanlig lvl 80 mob, kontra mine 400 mindre dps mot heroic? Kan det ha med at en pala's skade er mye magi? kontra min rene melee skade?

 

Merket meg også hvor burst dmg avhengig jeg er som arms-kriger. En av gangene så var jeg litt uheldig med at execute ikke ville poppe og utrolig nok heller ikke svord-spec proc poppet (på 3 min). Da var dps'en min på 1200...Altså..en arms kriger er ikke akkurat jevn og fin dps hehe.

Lenke til kommentar

Navn: Zinth

lvl: 72

Server: Talnivarr

Guild: Fluffy Pirates

 

Har nylig kommet inn i WoW igjen, og merker jeg begynner å bli forvirra. Hvor stor påvirkining har +agility og haste i forhold til Strength f.eks nå for tiden? Har hørt en god del ting har blitt nerfa og buffa og nerfa og buffa, men satt meg aldri inn i det ettersom jeg hadde "kutta ut" WoW :p

Endret av Dryzz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...