Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Til levling fra 57 til 80 er det fremdeles prot med one hand og shield folk anbefaler? Har veldig lite peil på Warrior =)

En av grunnene til at protection har blitt en bra måte å levele på er shield slam. Har du nok block kan det gjøre latterlig mye skade.

 

Både jeg og en guildmate levelet som prot, og vi var begge topp 5 til å nå 80. Tror faktisk han andre fikk både realmfirst night elf og warrior.

 

Uansett, spec det du syntes er gøyest. Alt funker fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger hjelp.... Nesten alltid når jeg er med i instances så ligger jeg lavest på ,damage i dpsmeteret :O, dette irriterer veldig ofte ender det med at jeg blir kicka.

 

Jeg spiller som fury warrior, som jeg har hørt skulle være best for PVE, kan noen hjelpe meg, er det skills det står dårlig til med,eller har jeg satt sammen får dårlig gear.

 

Linker til min char: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ge&n=Legnar

 

Håper dere kan hjelpe, eventuelt komme med noen tips, om hva som er best å bruke i instancer av spells og abilities? Takker

Lenke til kommentar
Kommer til å specce slik neste gang jeg respeccer:

http://www.wowhead.com/?talent=LA0MzfhZGxx0i0zbeRVkAo

 

Men det forutsetter at du er yellow hit cap (er vel 8% nå)

Hvis du ikke er det kan du vel flytte poengene fra commanding presence og heroic fury til precision

 

Her er jeg på tynn is, men er det ikke sånn at precision så og si alltid er verdt det når du DWer? Med tanke på både rage generation og white damage

Lenke til kommentar
Jeg trenger hjelp.... Nesten alltid når jeg er med i instances så ligger jeg lavest på ,damage i dpsmeteret :O, dette irriterer veldig ofte ender det med at jeg blir kicka.

 

Jeg spiller som fury warrior, som jeg har hørt skulle være best for PVE, kan noen hjelpe meg, er det skills det står dårlig til med,eller har jeg satt sammen får dårlig gear.

 

Linker til min char: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ge&n=Legnar

 

Håper dere kan hjelpe, eventuelt komme med noen tips, om hva som er best å bruke i instancer av spells og abilities? Takker

 

Tja, jeg er ikke så bra geara enda selv, men et par ting jeg tror du kan gjøre noe med: Mindre points på Unbridled Wrath, mer på weapon mastery og armored to the teeth. Personlig liker jeg godt å ha Heroic Fury også, for Intercept bruker jeg flittig til å komme de andre dps'ene i forkjøpet for å deale dmg. Koster jo bare 1 talent point, så jeg ville brukt en der.

Du har bra med hit-rating, men litt lite attack power kanskje? Prøv å skaff gear/gems/enchants med mer strength.

Lenke til kommentar
Kommer til å specce slik neste gang jeg respeccer:

http://www.wowhead.com/?talent=LA0MzfhZGxx0i0zbeRVkAo

 

Men det forutsetter at du er yellow hit cap (er vel 8% nå)

Hvis du ikke er det kan du vel flytte poengene fra commanding presence og heroic fury til precision

 

Her er jeg på tynn is, men er det ikke sånn at precision så og si alltid er verdt det når du DWer? Med tanke på både rage generation og white damage

 

Ikke nødvendigvis, all hit over cap er i utgangspunktet mindre dps økning enn ap/crit(ihvertfall ifølge theorycrafterne)

Og jeg har nesten 500 hit rating, aka jeg har alt for mye hit, derfor sløyfer jeg det talentet å heller skaffer heroic fury og improved shouts

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg fury bedre til PvP og akkurat nå. Man har Furious Attacks som reduserer healing med 50% og Heroic Fury som fjerner hindringer og klargjør Intercept'n din, helt konge :D

 

Weapon Mastery og Enrage er også fine ting og ha. Og når man møter folk som har litt peiling så er ikke Bladestorm så bra egentlig. Eneste som jeg savner fra Arms er Second Wind.

Lenke til kommentar

etter att eg ble lvl 80, så har eg som fury warr merket att det er en smule vanskelig å få seg gruppe... men hadde eg vert speccet som tank, så er det easy peacy.. bør eg specce det???

liker meg godt som fury, men hjelper ikke det når eg ikke finner grupper... bruke jo og 1800g på en mace nå nettopp og, så blir på en måte litt bortkastet de pengene da...

 

men det eg lurer på.. hvilke gear trenger eg for å kunne begynne og tanke HC dungeons..

 

og kan noen sette opp ett nice tanke talent oppsett???

 

takker for svar

 

edit: nå er det i tillegg lenge siden eg har tanket noe som helst.. så om eg hadde speccet tank.. hvordan burde eg da spille for og kunne bli en god tank?? hva bør eg bruke når?

Endret av veluci
Lenke til kommentar

Ut ifra egen erfaring syns jeg Fury Warriors er ypperlige å ha med i grupper ene og alene fordi de gjør veldig bra skade. Det er ikke behov for CC (Crowd Controll; Mage-Sheep, Rogue-Sap, Pala-stun) i heroics og dermed er det kun skade som gjelder.

 

De beste dmg dealerne jeg har hatt har vært fury warriors og har ikke testet noe etter "nerfen" de fikk.

Som tank trenger du nok ikke noen form for aggro-meter fordi 1) Det er innlagt et slags aggro-meter allerede 2) Threat er ikke et problem lenger for tanks, egenskapene alle respektive tanks har gjør mer enn nok threat i forhold til hva andre får av threat med skaden de gjør.

 

Tror du bare har en uheldig server dersom warriors som ikke er tanks blir sett ned på. Jeg elsker dem og spør de jeg har på vennelista mi først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...