Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder på å lage meg det der blå savage gear'et:) Det med resiliense på osv..."BS pvp gear" eller noe i den dur:) Ser jo ganske bra ut...og det er bedre enn den fine blandingen jeg har av season 1-2-3 arena gear så....

 

Dessuten så skiller jeg opp BS samtidig som jeg lager nødvendig gear:)

 

Nå mangler det bare et våpen. Finnes det alternativer til den titan destroyeren? Noen som er nesten like bra? som IKKE er mace...hehe...

 

Får ta å sjekke armory kanskje....om den er oppdattert...

Lenke til kommentar

Drop improved heroic strike og puncture, det er slutt på sunder/deva spam likevel, og du vil bruke cleave mer enn heroic strike. For all del ta gag order, det er jo 10% mer damage på shield slam, og du kan silence pulle med heroic throw! Improved revenge er også bra, siden revenge gjør utrolig mye damage, og 25% mer er fantastisk. Trenger du flere poeng, ta de fra cruelty. Dette er det dårligste talentet for threat du har nå.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Drop improved heroic strike og puncture, det er slutt på sunder/deva spam likevel, og du vil bruke cleave mer enn heroic strike. For all del ta gag order, det er jo 10% mer damage på shield slam, og du kan silence pulle med heroic throw! Improved revenge er også bra, siden revenge gjør utrolig mye damage, og 25% mer er fantastisk. Trenger du flere poeng, ta de fra cruelty. Dette er det dårligste talentet for threat du har nå.

 

Hvilken rotation er optimalt nå til dags da?

Lenke til kommentar

Det er egentlig slutt på "rotation". Shield slam hver cooldown, og når det proccer. Ellers revenge hver cooldown, devastate når alt er på cooldown. Ellers heroic strike på singletarget, og cleave på multitarget. På aoe tanking, thunderclap og shockwave hver cooldown. Threat er så langt et ikke-eksisterende problem, så du kan egntlig fokusere mer på å holde deg i live.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Alle er vel like gear avhengig vil jeg si. Du dreper alt med alle specs, men det kommer ann på gearet ditt hvor fort du gjør det.

 

Med arms så trenger du bare 1 two-hander da, mens som fury vil du trenge 2 stk. Og med Arms Spec har du Bladestorm, som gjør at du kan dra på deg mange mobs samtidig og pløye ned. Du trenger vel ikke like mye +hit heller som arms, så vil nok si arms hvis du må ha en spec. Men fury er for min del den artigste å levle i.

 

Blir litt smak og behag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...