Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe slikt jeg sikter mot på 80 http://www.wowhead.com/?talent=LVZGLZVItrxczidIzsGo

Et par endringer tror jeg det blir.

Men ser en annen variant blir mer og mer brukt. http://www.wowhead.com/?talent=LA0b0bZhxZVuxrx0zidIzsGo

Man bruker nesten ikke devastate lenger så denne blir mer og mer brukt da den øker dps'n og har allikevel alt man trenger til raidtanking.

Klarte faktisk å nesten få sunder armor effekten til å dette av i dag, dette uten å ha en eneste pause mellom attacks (tom GCD) revenge, shield slam og andre ting som gir mer threat enn devastate er alltid klart :p

 

Edit: Noen ting her blir selvfølgelig personlige preferanser så sånn sett ser ikke speccet ditt dumt ut :)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Prøvde meg på prot spec for levling nå. Har bare northrend greens for øyeblikket så det er kanskje ikke helt det store.

Er det noen spesiell spillemåte med prot? Til nå har jeg bare kjørt devastate , revenge , Heroic strike og shield bash (når det proccer på 0 rage cost).

 

 

Og hvilke stats bør jeg prioritere? Har nå bare crit / str / haste gear med stamina på egentlig.

Endret av frentix
Lenke til kommentar
Prøvde meg på prot spec for levling nå. Har bare northrend greens for øyeblikket så det er kanskje ikke helt det store.

Er det noen spesiell spillemåte med prot? Til nå har jeg bare kjørt devastate , revenge , Heroic strike og shield bash (når det proccer på 0 rage cost).

 

 

Og hvilke stats bør jeg prioritere? Har nå bare crit / str / haste gear med stamina på egentlig.

 

Har også for det meste bare Nortrend-greens, og det er vel ikke det helt store, men funker greit for min del ihvertfall.

 

Høres grei ut den spillestilen, men selv bruker jeg Heroic Strike lite (koster mye rage). Bruker Shield Slam alltid når den er oppe, samme med Concussion Blow. Revenge så ofte som mulig, og ellers Devastate-spam. (Timer stuns litt annerledes om jeg slåss mot casters, for spellinterrupts etc)

 

Pleier også å pulle flere mobs, 2-3 vanligvis men greier 10+ på samme level uten større problemer. Når man tar 2-3 i slengen, så er rage aldri noe problem (særlig med shield block på), så man blir en ustoppelig killing-machine uten downtime. Mot flere mobs på en gang er også thunderclap og shockwave utrolig effektivt.

Lenke til kommentar
hyyyl, improved execute istedet for 20% mer dmg på whirlwind? :D

Som sagt, slengt fort sammen, trodde imp. whirlwind fortsatt var CD :p

Men hva av de to som er best er jeg usikker på, execute står for en god del av skaden din 20% og ned, men du har også 80% av fighten der man bruker WW, men hvor mye gjør 20% på et angrep?

 

Får lese på elitistjerks i dag for å komme med en tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Nah, dpsen min som fury har vært bedre enn arms sålenge man har nok hit uten å gimpe criten helt.(hadde 11% med precision på det meste, noe som tilsvarer ca. 3% miss med specials mot bosser. Ikke optimalt selvsagt, men mer enn godt nok for leveling) Har ca. 270 hit med gearet mitt nå (endel blues, lvl 79).

 

Men respecca akkurat prot for den siste levelen og har fått meg ett fullt sett med blue protgear +- et par deler nå. Er ikke uncrittable da desverre, men så tror jeg ikke jeg skal tanke på 80 heller da, er mer som en offspec når jeg blir lei fury på vei til 80.

 

MEN damn så gøy prot har blitt iforhold til før! Lå på 1000 dps i the violet hold igår med kun mine egne buffs+kings^^ <3 shieldslam

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Prøvde meg på prot spec for levling nå. Har bare northrend greens for øyeblikket så det er kanskje ikke helt det store.

Er det noen spesiell spillemåte med prot? Til nå har jeg bare kjørt devastate , revenge , Heroic strike og shield bash (når det proccer på 0 rage cost).

 

 

Og hvilke stats bør jeg prioritere? Har nå bare crit / str / haste gear med stamina på egentlig.

 

lag en macro som popper shield block når du bruker shield slam, og gjerne autoblocker om du har den trinketen. Da får du charge --> shield slam-->revenge siden du alltid blocker første slaget fra moben. Heroic strike er lite vits i, da selv thunderclap singletarget gir bedre og billigere damage. Bruke shockwave og concussion blow hver cooldown!

 

for stats er strenght alfa og omega, deretter crit. Om du har valget mellom gear med AP og gear med STR, husk at str gir blockvalue og mer AP per point. Haste er fantastisk ubrukelig.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...