Gå til innhold

Er Alliance bare for fjortiser?


Anbefalte innlegg

Har selv tenkt å spille Alliance, men det flere tråder jeg leser her inne virker det som det er uhorvelig mange fjortiser som skal spille Alliance. Virker nesten som alle over 16 eller 18 skal spille Horde. Er dette tilfellet eller er det bare en enorm overdriving fra Horde sin side?

 

Lurer litt på dette.

 

Disclaimer: Jeg har ingenting i mot å spille på samme side som folk under 16. Fjortister derimot (ikke alder, men tilstand) liker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en god del flere som velger Alliance i stedet for Horde av diverse årsaker.. Uansett om man er fjortiss eller ikke... Fjortisser kommer du nok til å finne på begge sider, men siden det er vesentlig fler Alliance, finner du selvfølgelig flere fjortisser der...

Jeg og hele Guildet mitt spiller Alliance, og jeg kan med hånden på hjertet si at ingen av oss er fjortisser, og de fleste er over 20 både i alder, og mentalt... :)

Jeg spilte Alliance i FB, og møtte ikke på en eneste spiller som jeg vil kalle fjortiss... Men så kan det sikkert ha noe med at jeg nesten kun questet med guildmedlemmer... :)

Lenke til kommentar

Jeg møtte egentlig ikke så mange, utenom på Judement Day. Figures... Litt må man tåle, men utifra en del poster her på forumet virker det som Horde er for dem over 18 og Alliance for dem under (utenom Undead Rogue... den er visstnok hard på fjortisfaktoren).

 

Blir nok Alliance på meg ja...

Lenke til kommentar

Har vel møtt fjortisser på begge sider igrunn :)

einaste negative jeg fann ut med alliance (på min server) var at mange er for egoistiske..ruller på items du trenger som de ikke kan bruke engang..får ikke hjelp av noen om du har problemer rett foran augene på de..dette skjedde ikke med meg når jeg spelte horde..men det varierer sikkert fra server til server! :)

spel hva du vil., fjortisser møter du uansett ;)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva som er så viktig med alder. Jeg har akseptert en fjortenåring i vår guild uten problemer siden han kan oppføre seg, og har også kicket en på 25 år fordi han oppførte seg som en idiot.

 

Battlenetkiddies, whinere og griefere finnes i alle aldersgrupper.

 

Det som vi synes er viktig er at hvordan du oppfører deg reflekterer også resten av guildet.

Lenke til kommentar

Er ikke så ille med "fjortisser" i us retail hvertfall. Men en del "bnetkiddies" er det. Rett fra Diablo eller Starcraft hva enn det må være. Alliance er også i undertall på min server da men det er smak og behag ;) undead er det hvertfall nok av thats for sure.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva som er så viktig med alder. Jeg har akseptert en fjortenåring i vår guild uten problemer siden han kan oppføre seg, og har også kicket en på 25 år fordi han oppførte seg som en idiot.

 

Battlenetkiddies, whinere og griefere finnes i alle aldersgrupper.

 

Det som vi synes er viktig er at hvordan du oppfører deg reflekterer også resten av guildet.

Nettopp, "ordet" fjortiss har mer med tilstand å gjøre, ikke alder.

Personlig møtte jeg ingen såkalte fjortisser når jeg spilte heller, og ja, det var på alliansens side.

Jeg kommer til å gå allianse uannsett om det er flere fjortisser der eller ikke, jeg bryr meg ikke noe særlig om dem, med mindre de skal uttrykke seg om hver eneste lille ting i general chatten.

 

Skjønner heller ikke hvorfor alle sier at alliansen bare har fjortisser, og at horden er gjengen med de kule.. Har dere som sier det egentlig noe å basere dette på? Ettersom horden ikke forstår alliansen osv..

Lenke til kommentar

Det som vi som spiller Horde har påstått er at de mange av de nye i MMORPG's gjerne vil være "snille". De har heller ikke skjønt veldig mye av at det ikke er verken snille eller slemme i warcraft.

 

I general chat i Elwynn forest f.eks. er det så ille at man etterhvert bare ignorerer den. Med engang noen har fått en ny quest så spør de hvor det og det er og folk svarer. I horde kjefter man bare på dem.

Har tilogmed sett en som spurte hvor North East er :roll:

 

Dusten hadde løpt så langt NE som det var mulig, men han skjønte ikke at det var NE av der hvor han fikk questet :roll:

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva som er så viktig med alder. Jeg har akseptert en fjortenåring i vår guild uten problemer siden han kan oppføre seg, og har også kicket en på 25 år fordi han oppførte seg som en idiot.

 

Battlenetkiddies, whinere og griefere finnes i alle aldersgrupper.

 

Det som vi synes er viktig er at hvordan du oppfører deg reflekterer også resten av guildet.

Helt enig. Det er akkurat den samme policyen som vi kjører. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg synes at terpinga på at "horde er Pro, alliance for newbies" her på forumet vitner mer på at MMORPG versjonen av "14tiss CS horer" kommer til å velge Horde, enn motsatt...

 

Selv skal jeg spille Alliance, gi de stakkars uvitende hjelp til selvhjelp når de spør, og ellers spille slik jeg vil... jeg kan mentalt tune ut General chat uansett, så den gir jeg pokker i uansett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...