Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje nokon har spørt om dette før, gidder ikkje å lese igjennom alle sidene... Men veit nokon om ein addon som gjer at action barsa forsvinner og kjem berre fram når eg er i combat? det hadde vore stilig :cool:

Bruker Bartender3 no.. Ganske fornøgd med den egentlig, men eg trenger jo ikkje action bars framme når eg out of combat :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg bruker så å si kun Ace addons. I det siste har jeg begynt å få type Unreal Tournament (?) lyder i PvP.. Dreper jeg en får jeg en stemme som sier "First Blood", neste blir "Dominating" så "Killing Spree" etc. Cluet er at jeg vet ikke hvilken addon som faktisk gjør dette, og hvordan jeg kan slå den av/konfigurere etc.

 

Noen som vet hvilken mod jeg snakker om?

Lenke til kommentar
Jeg bruker så å si kun Ace addons. I det siste har jeg begynt å få type Unreal Tournament (?) lyder i PvP.. Dreper jeg en får jeg en stemme som sier "First Blood", neste blir "Dominating" så "Killing Spree" etc. Cluet er at jeg vet ikke hvilken addon som faktisk gjør dette, og hvordan jeg kan slå den av/konfigurere etc.

 

Noen som vet hvilken mod jeg snakker om?

9052401[/snapback]

 

addonliste?

Lenke til kommentar

Vedlagt ligger et bilde fra hvordan interfacet mitt så ut for ca 1år siden. Har netopp begynt med WoW igjen, og vil gjerne ha det til å se likedan ut.. Noen som kan kjenne igjen addonsene? Spesielt unitframes, og grafikken nederst og øverst i bildet. Takk :)

 

Edit: Og minimappet! og titan-lignende barene. Det blir vel omtrent alt :p

Endret av ebc92
Lenke til kommentar
Vedlagt ligger et bilde fra hvordan interfacet mitt så ut for ca 1år siden. Har netopp begynt med WoW igjen, og vil gjerne ha det til å se likedan ut.. Noen som kan kjenne igjen addonsene? Spesielt unitframes, og grafikken nederst og øverst i bildet. Takk :)

 

Edit: Og minimappet! og titan-lignende barene. Det blir vel omtrent alt :p

9056556[/snapback]

Unit Frames: Ag Unit frames.

Grafikken nederst på bildet: Skinner

Action Bar: Bartender3

MiniMap: Squeenix

Titan lignende barene: FuBar

 

Du finner dem alle på http://files.wowace.com/ :)

 

Edit: glemte litt..

Endret av Tullut
Lenke til kommentar

1. Noen som vet hvordan/om man kan få DeadlyBossMods og Gatherer til å IKKE være på minimap, men på FuBar / ingensteder (altså så den ikke er synlig, men bare kan brukes ved slash-kommando)

 

2. Finnes det et annet alternativ til DBM som synkroniserer med DBM? (hvis halve raidet har DBM og andre halvparten har <insert addon name here>, funker de sammen)

 

3. Hvordan får jeg eePanels til å "gradient" nedover? Når jeg har den på vertical så blir den lys på toppen, jeg vil ha den mørk på bunnen.

Endret av TheoB
Lenke til kommentar

Nå som jeg har fått ny flat-tv og kommer til å bruke den til spilling så lurer jeg på om det finnes en mulighet til å bygge mellom 2 ulike UI-oppsett i det man loader wow?

 

Slik at jeg kan velge et ferdig satt opp utseende og plassering for når jeg benytter flattven, og et ferdig et for når jeg benytter pcskjermen?

 

Gjerne slik at jeg velger i det jeg har logget meg inn, eller gått inn på serveren feks.

Lenke til kommentar

Button paging->stances-> ....

 

Bartender3. Hvorfor står det ingenting på stances? :

 

Vil gjerne ha noen bars til å vises når jeg er i feks catform stealth, og en når jeg er i bare cat.. (druid)

 

Edit: glem det, tror jeg fant ut av det.. :p

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Noen som vet om et "damage meter" som viser bl.a. hvor mye skade hver spell har gjort osv.?

 

Det må selvsagt kunne synkronisere med SW Stats...

 

 

F.eks:

 

Unstable Affliction: XXXX, 20% of total damage

Curse of Agony: XXXX, 15% of total damage

Shadowbolt: XXXX, 40% of total damage

......

Total: XXXXX, 100% of total damage

 

 

 

 

Noen som forstår?

Lenke til kommentar
Noen som vet om et "damage meter" som viser bl.a. hvor mye skade hver spell har gjort osv.?

 

Det må selvsagt kunne synkronisere med SW Stats...

 

 

F.eks:

 

Unstable Affliction:        XXXX, 20% of total damage

Curse of Agony:          XXXX, 15% of total damage

Shadowbolt:                XXXX, 40% of total damage

......

Total:                      XXXXX, 100% of total damage

 

 

 

 

Noen som forstår?

9086965[/snapback]

Recount gjør dette, men har ingen anelse om den synker med noe somhelst utenom seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...