Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, er ute etter en addon pakke til warlock som er lett og konfigurere siden jeg eier ikke skills med addons:P Noen her som har et lite tips til meg? Kan også laste ned flere enkle addons hvis det er bedre, bare noen hjelper meg litt:P

8970765[/snapback]

 

 

BUmpin dirty

Lenke til kommentar
Hei, er ute etter en addon pakke til warlock som er lett og konfigurere siden jeg eier ikke skills med addons:P Noen her som har et lite tips til meg? Kan også laste ned flere enkle addons hvis det er bedre, bare noen hjelper meg litt:P

8970765[/snapback]

 

 

BUmpin dirty

8979658[/snapback]

Necrosis? Holder styr på ALT. Dots, cooldowns, soulshards og sparer plass på action barene. Er et must for en warlock.

Lenke til kommentar
Slett alt, jeg lastet opp en ny wtf/addons som funka. :)

 

Denne

 

Edit: Og det var den Kuldesjokk prøvde.

8804837[/snapback]

 

 

Lastet ned denne, hittil jævlig fornøyd. men en addon krangler litt, Dotimer elns. Etter jeg har drept en fyr så ticker dotsa fortsatt. Tenkte på dette, og når jeg dreper 2 eller flere, er det jævlig kjipt og se skjermen fylle seg opp med dot timers, når de er døde.

Noen måte jeg kan fikse på dette? VIl fortsatt ha addonen da siden den er ellers jævlig nice!

Lenke til kommentar
Hvordan kommer man seg fortere frem? ER lei av å løpe hele tiden!

8982033[/snapback]

 

Smart plass og spørre. Enten har du lvl 40 mount. Eller så har du levere 10 bloodshards så får du increased run speed i 5 min. Eller så har du fisken speedincrease, da løper du 80% i 4timer!

Lenke til kommentar
Hvordan kommer man seg fortere frem? ER lei av å løpe hele tiden!

8982033[/snapback]

 

Smart plass og spørre. Enten har du lvl 40 mount. Eller så har du levere 10 bloodshards så får du increased run speed i 5 min. Eller så har du fisken speedincrease, da løper du 80% i 4timer!

8982087[/snapback]

Unnskyld, men jeg har ikke spilt så mye, kan du forklare litt mer?

Lenke til kommentar
Heisann, hvilken addon trenger jeg for å få en liste av alle i raidet og i tillegg at de som ikke er i range forsvinner fra UI? Må ha det når jeg healer i BG slik at det er lettere å heale riktig person.

8980219[/snapback]

Ta en liten titt på Grid. Den syns jeg er bra, finnes også noe som heter HealingRangeAlpha som fungerer sammen med CT_raid/oRa2 også.
Lenke til kommentar
Slett alt, jeg lastet opp en ny wtf/addons som funka. :)

 

Denne

 

Edit: Og det var den Kuldesjokk prøvde.

8804837[/snapback]

 

 

Lastet ned denne, hittil jævlig fornøyd. men en addon krangler litt, Dotimer elns. Etter jeg har drept en fyr så ticker dotsa fortsatt. Tenkte på dette, og når jeg dreper 2 eller flere, er det jævlig kjipt og se skjermen fylle seg opp med dot timers, når de er døde.

Noen måte jeg kan fikse på dette? VIl fortsatt ha addonen da siden den er ellers jævlig nice!

8980370[/snapback]

Hmm, er det Necrosis/Cryoettellerannet? Enten det eller Chronometer, eneste DoTtimers jeg kan huske jeg har. Vet ikke, tror de viser dots til de löper ut, de er noe trege til a oppdatere. Evt. pröv a laste ned oppdaterte versjoner.

 

Hwi, skulle hatt noen actionbars som passer bra til rogue jeg. Har sett etter gypsy men finner ingen actionbars der  :hmm:

Noen som har noen og anbefale?

8986757[/snapback]

Bartender 3

Lenke til kommentar

Carthographer har en meget kjekk funksjon hvor man kan høyreklikke på kartet og deretter velge "Set as waypoint", eller noe lignende. Når man går ut av kartet igjen, kommer det opp en pil i øverkant av skjermen som hele tiden peker mot målet. En svært nyttig sak.

 

Noen som vet om det finnes en annen addon med kun denne funksjonen? Gjerne som en plug-in til Titan-panel som jeg uansett bruker, og alltid har brukt.

Lenke til kommentar

82330.jpeg

Noen som vet hvilken addon det er som teller cooldowns på spells på høyre siden av skjermen som vist på bildet. Den teller cooldowns for ALLE spells som har cooldowns, og jeg har (enda) ikke funnet noen måte å få flytta den på.

 

Dette er Interface-mappa mi:

82333.jpeg

 

EDIT: Fant ut, en i guildet hjalp meg. :)

Endret av TheoB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...