Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen her som har brukt Lightheaded som questhjelp og som kan si noe om hvor mye ressurser det krever? Jeg balanserer allerede hårfint på hva jeg syns er et minimum av ytelse og ønsker ikke installere en ny addon som sluker resurser. Evt andre former for questhelp som gjør det raskere å finne questobjects, mobs, etc?

Lenke til kommentar
As a GUI for Threat-1.0, Omen gains all of its power and features, including:

-Multi-mob threat tracking. Omen shows a threat list for the mob that you have targeted, which allows you to maintain a reasonable idea of your threat level against any given target in a multi-mob encounter. This isn't possible for meters that only report aggregate threat.

-Automatic boss encounter threat management. Encounters with threat wipes are handled automatically, and ensure that your threat lists stay relevant and usable.

-No "bleed-over" threat from player-player damage. Unlike aggregate meters, Omen won't report incorrect threat levels for Shatter, Static Charge, and other player-inflicted damage.

-Lean and mean. Threat and Omen are both written for speed and efficiency, and consume only trivial amounts of system resources.

 

Features include:

-Fully configurable display, which allows you to change virtually all colors, textures, and sizes, letting you customize the meter to fit into your UI as you best see fit.

-Class filtering, allowing you to ignore classes whose threat you aren't interested in.

-Absolute threat, relative threat percentage, and threat-per-second (TPS) values

-Aggro gain indicator to help you see when you might pull (or lose) aggro.

-Pull-out threat bars that allow you to compare your threat level against a tank's threat level in single, easy-to-understand bar format. No more scanning a list of 25 people to ensure you stay below a tank - just pull off their bar from the main display and you can monitor your threat level versus theirs to ensure that you stay safe.

-Optional display for threat values from KLH Threat Meter, so that even if your groupmates are not using Omen, you can still see approximate threat from them. Please be aware that as KTM is an aggregate meter and not aware of multiple targets, any values from it will be incorrect in any multi-mob encounter beyond the first mob.

 

Anbefaler også å bruke ThreatToKTM, så den gir info til KTM også. Slik slipper du å bruke både Omen og KTM.

Lenke til kommentar
Hvilken addon er den med RØD ring rundt?

 

Grønn er ClassTimer, men kan ikke huske å ha installert noe annet med sånne timere... :S

 

Edit:

 

Den er brukende, men ikke der den står nå...

9011418[/snapback]

 

Det er quartz sin Buff-modul..

9013084[/snapback]

Den finner ikke jeg ut hvordan man unlocker forresten. Kan du være så snill og forklare meg hvor jeg skal gå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...