Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, har ett spørsmål her..

 

En gang i tiden hadde jeg en kul skin på charactermenu, reputation tab, chatline (aner ikke hva den heter, men uans der jeg skriver ting), stort sett alt.

 

Noen som husker hvilken addon det er? Den følgte med en tidlig Photek tror jeg. Versjon 3 eller kanskje 4.

 

Edit: La ved skin, altså skin, ikke superinspect jeg er ute etter.

post-63678-1184813809_thumb.jpg

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Går det ann å få nytt UI bare på rammen på de du targeter inkludert meg selv? Har lyst på sånne ansikter som beveger seg.

 

Hvis ikke det går, hvilket UI vil dere anbefale som simpelt, stilrent og enkelt å sette opp?

9100163[/snapback]

Du kan jo legge inn f.eks. Perl Classic Unit Frames. Den har slik "3D portrait" funksjon som du nevner. Ingen vits i å legge inn en hel UI-pakke bare for det.

 

Mansior: Prøv WoWEcon, gir deg nøyaktige vendor-priser, i tillegg til gjennomsnittlige AH priser (som bør taes med en klype salt). Det har også en item-database som er grei å bruke om du vil linke et item o.l.

Lenke til kommentar
Krapfoss: Hvordan legger jeg til de filene? Skjedde ikke noe når jeg la de i addon mappa.

9100532[/snapback]

Hvis du har en annen unit frame AddOn, må den vel de-aktiveres i såfall? Eller brukte du vanlige blizzard frames? Evt se om noe må aktiveres med /perl ??

 

Sjekk også om den er "out of date" (den burde ikke være det) og du har glemt å krysse av for det.

Lenke til kommentar
Krapfoss: Hvordan legger jeg til de filene? Skjedde ikke noe når jeg la de i addon mappa.

9100532[/snapback]

Hvis du har en annen unit frame AddOn, må den vel de-aktiveres i såfall? Eller brukte du vanlige blizzard frames? Evt se om noe må aktiveres med /perl ??

 

Sjekk også om den er "out of date" (den burde ikke være det) og du har glemt å krysse av for det.

9100565[/snapback]

 

Men ingen av pearl-greiene ligger i addons på loginscreen. Må jeg fjerne alle blizzard ui's først?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...