Gå til innhold

Scout vs AWM!


Anbefalte innlegg

Javel, så hvis jeg står stille og sikter midt i brystet, avfyrer, og ikke treffer, så er det rett og slett fordi jeg ikke har skills. Hvis han fyren jeg sikta på da tar og hopper, sikter helt på høyre skulder, og treffer i lufta, så er det skills. Hvis jeg hadde gjort det samme, ville jeg ALDRI truffet, selvom jeg hadde gjort det samma og siktet på ett større sted.

 

Ja, noen folk har mye mer flaks enn andre, og noen har mer uflaks enn andre(meg).

 

Er så teit å si at man ikke må være god med awm, hvis man ser feks en pro film, (Folk som virkelig kan bruke awm) skyter uten sikte fra sinsykt lang avstand, og treffer gang etter gang, så er ikke dette flaks, scout er sikte med stabilt noscoup enn awm..

Er ikke cs uten awm.

 

For det ene, så har man virkelig fritids hvis man greier dette, for det andre så har jeg sett flere folk som bommer her på en meters avstand, selvom fyren de sikter på er MIDT på skjermen. Hvordan man da treffer med denne måten på 100 meters avstand begriper jeg da ikke.

 

Vis de treffer på nesten alle skudda uansett om det er 200meter borte å hopper så er det jo ikke flaks.Har jo ikke flaks hele tiden.

 

Jeg spilte mot en venn av meg, og av de 20 gangene han drepte meg traff han meg i hue. Det morsomme er jo at han aldri sikta på hue mitt. I flere tilfeller sikta han ikke engang på meg. Jo, man kan alltid ha flaks. Han inrømmet det til og med.

 

Så verdens mesteren i skyting, irl, har bare flaks altså?

 

Tingen er at alle CSS folka du styrer har like stor sjansje for å treffe noe hvis man sikter på samma sted og avfyrer. Slik er det jo da ikke, de "beste" har kuler som treffer i disse tilfellene, andre har ikke.

Jeg ville likt å se at verdensmestern hadde hoppa med AWPen scoopa inn, mens han snudde seg til venstre og traff en fyr i hue på 200 meters hold.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vis de treffer på nesten alle skudda uansett om det er 200meter borte å hopper så er det jo ikke flaks.Har jo ikke flaks hele tiden.

 

Jeg spilte mot en venn av meg, og av de 20 gangene han drepte meg traff han meg i hue. Det morsomme er jo at han aldri sikta på hue mitt. I flere tilfeller sikta han ikke engang på meg. Jo, man kan alltid ha flaks. Han inrømmet det til og med

 

Det går jo ikke å ha flaks altid!Er de som er best med awm i cs bare best fordi de har mer flaks en oss andre da?Greit at noen av gangene er det flaks ,men man kan IKKE altid ha flaks.

Endret av r@zer/d@hl
Lenke til kommentar
For det ene, så har man virkelig fritids hvis man greier dette, for det andre så har jeg sett flere folk som bommer her på en meters avstand, selvom fyren de sikter på er MIDT på skjermen. Hvordan man da treffer med denne måten på 100 meters avstand begriper jeg da ikke.

 

Det er fordi du er noob.. Pro`s har spilt litt mer enn et par dager da vettu, de veit hva de driver med, de er GODE med awm, de veit nøyaktig hvor kula havner uten sikte..

Lenke til kommentar
For det ene, så har man virkelig fritids hvis man greier dette, for det andre så har jeg sett flere folk som bommer her på en meters avstand, selvom fyren de sikter på er MIDT på skjermen. Hvordan man da treffer med denne måten på 100 meters avstand begriper jeg da ikke.

 

Det er fordi du er noob.. Pro`s har spilt litt mer enn et par dager da vettu, de veit hva de driver med, de er GODE med awm, de veit nøyaktig hvor kula havner uten sikte..

7364551[/snapback]

 

Javel, spilt siden CSS kom ut, og spilt mot det laget som ligger på topp i den sveitsiske ligaen.

 

Og en såkalt Pro(nerd) sikter med å bruke midten av skjermen, og treffer, men en hvem som helst annen ville bommet i samme tilfelle?

 

Scout er gøy, dreit i awp siden den var tung, svær, vanselig å storme med, samtidig som det var ett stygt lamevåpen. Var ganske god med scout for noen år tilbake, var nesten bare å klikke begge knappene på en gang så mista noen hue ;)

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
Kom over noe som med et enkelt blikk viser forskjellen i skills mellom scout og AWM: http://stats.catchgamer.no/v2/pstats/weapo...4eb77935186a61e

 

 

Se først på headshot rate på AWM, der er det ca 14% av alle kills hs. Se deretter på scouten... Der er det ca 48%! Nå, hva sier dere til det!

 

Synes dette var verdt en bump:-)

3778035[/snapback]

 

Morsomt å lese statistikk, men det er jo en grunn til at folk ikke headshotter så mye med AWP/M, det er jo rett og slett poengløst, så sant du ikke treffer fyren i foten så dreper du jo (ikke ment bokstavelig).

 

Det andre jeg så som var litt morsomt var antall skudd pr kill.

Scout: 9,73

AWP/M: 3,77

 

Mao, Catch-gamerene må gjennomsnittlig skyte 2,58 ganger så mange skudd med scout for å drepe som med AWP/M. Synes det taler ganske mye for å bruke AWP/M i forhold til Scout.

 

Lenge siden jeg har spillt nå, sluttet ikke lenge etter CS 1.6 kom, men det værste som fantes var folk som var gode med deagle OG awp/m. Det var ikke alltid de tok deg med AWP/M-en, men de kunne fortsatt ta deg med deagle...

 

Må fortsatt si jeg likte AK47 best.. Hvis man har dagen så kan man fint snipe med den. Ikke noe så morsomt som å knerte noen på laaaang avstand med AK47 :) Eller pepre dem fra 2m hold ;)

Lenke til kommentar
Javel, så hvis jeg står stille og sikter midt i brystet, avfyrer, og ikke treffer, så er det rett og slett fordi jeg ikke har skills. Hvis han fyren jeg sikta på da tar og hopper, sikter helt på høyre skulder, og treffer i lufta, så er det skills. Hvis jeg hadde gjort det samme, ville jeg ALDRI truffet, selvom jeg hadde gjort det samma og siktet på ett større sted.

 

Ja, noen folk har mye mer flaks enn andre, og noen har mer uflaks enn andre(meg).

 

Er så teit å si at man ikke må være god med awm, hvis man ser feks en pro film, (Folk som virkelig kan bruke awm) skyter uten sikte fra sinsykt lang avstand, og treffer gang etter gang, så er ikke dette flaks, scout er sikte med stabilt noscoup enn awm..

Er ikke cs uten awm.

 

For det ene, så har man virkelig fritids hvis man greier dette, for det andre så har jeg sett flere folk som bommer her på en meters avstand, selvom fyren de sikter på er MIDT på skjermen. Hvordan man da treffer med denne måten på 100 meters avstand begriper jeg da ikke.

 

Vis de treffer på nesten alle skudda uansett om det er 200meter borte å hopper så er det jo ikke flaks.Har jo ikke flaks hele tiden.

 

Jeg spilte mot en venn av meg, og av de 20 gangene han drepte meg traff han meg i hue. Det morsomme er jo at han aldri sikta på hue mitt. I flere tilfeller sikta han ikke engang på meg. Jo, man kan alltid ha flaks. Han inrømmet det til og med.

 

Så verdens mesteren i skyting, irl, har bare flaks altså?

 

Tingen er at alle CSS folka du styrer har like stor sjansje for å treffe noe hvis man sikter på samma sted og avfyrer. Slik er det jo da ikke, de "beste" har kuler som treffer i disse tilfellene, andre har ikke.

Jeg ville likt å se at verdensmestern hadde hoppa med AWPen scoopa inn, mens han snudde seg til venstre og traff en fyr i hue på 200 meters hold.

7362752[/snapback]

Virker ikke akurat som om du har så mye peiling..

Lenke til kommentar
For det ene, så har man virkelig fritids hvis man greier dette, for det andre så har jeg sett flere folk som bommer her på en meters avstand, selvom fyren de sikter på er MIDT på skjermen. Hvordan man da treffer med denne måten på 100 meters avstand begriper jeg da ikke.

 

Det er fordi du er noob.. Pro`s har spilt litt mer enn et par dager da vettu, de veit hva de driver med, de er GODE med awm, de veit nøyaktig hvor kula havner uten sikte..

7364551[/snapback]

 

Javel, spilt siden CSS kom ut, og spilt mot det laget som ligger på topp i den sveitsiske ligaen.

 

Og en såkalt Pro(nerd) sikter med å bruke midten av skjermen, og treffer, men en hvem som helst annen ville bommet i samme tilfelle?

 

Scout er gøy, dreit i awp siden den var tung, svær, vanselig å storme med, samtidig som det var ett stygt lamevåpen. Var ganske god med scout for noen år tilbake, var nesten bare å klikke begge knappene på en gang så mista noen hue ;)

7372861[/snapback]

Da er det fortsatt du som noob..

For det første source suger, du klarer ikke treffe.. da er det jo du som er noob, når andre klarer det....

Lenke til kommentar
For det ene, så har man virkelig fritids hvis man greier dette, for det andre så har jeg sett flere folk som bommer her på en meters avstand, selvom fyren de sikter på er MIDT på skjermen. Hvordan man da treffer med denne måten på 100 meters avstand begriper jeg da ikke.

 

Det er fordi du er noob.. Pro`s har spilt litt mer enn et par dager da vettu, de veit hva de driver med, de er GODE med awm, de veit nøyaktig hvor kula havner uten sikte..

7364551[/snapback]

 

Javel, spilt siden CSS kom ut, og spilt mot det laget som ligger på topp i den sveitsiske ligaen.

 

Og en såkalt Pro(nerd) sikter med å bruke midten av skjermen, og treffer, men en hvem som helst annen ville bommet i samme tilfelle?

 

Scout er gøy, dreit i awp siden den var tung, svær, vanselig å storme med, samtidig som det var ett stygt lamevåpen. Var ganske god med scout for noen år tilbake, var nesten bare å klikke begge knappene på en gang så mista noen hue ;)

7372861[/snapback]

Da er det fortsatt du som noob..

For det første source suger, du klarer ikke treffe.. da er det jo du som er noob, når andre klarer det....

7374983[/snapback]

For det første så suger ikke source, det er kun din mening, source er et spill man kan kose seg med for morroskyld, men skal man spille mer serriøst er 1.6 bedre. For det andre, hvis du vil at andre skal være saklige mot deg.. kutt ut ordbruken av ord som noob ol. Med mindre du vil at andre skal se på deg som en liten fjortisunge.

Lenke til kommentar
For det første så suger ikke source, det er kun din mening, source er et spill man kan kose seg med for morroskyld, men skal man spille mer serriøst er 1.6 bedre. For det andre, hvis du vil at andre skal være saklige mot deg.. kutt ut ordbruken av ord som noob ol. Med mindre du vil at andre skal se på deg som en liten fjortisunge.

Netopp, source er bare et morro spill, bare lagd på kødd..

Gammel er du? 12? Slutt å vær så veslevoksen da..

Lenke til kommentar
For det første så suger ikke source, det er kun din mening, source er et spill man kan kose seg med for morroskyld, men skal man spille mer serriøst er 1.6 bedre. For det andre, hvis du vil at andre skal være saklige mot deg.. kutt ut ordbruken av ord som noob ol. Med mindre du vil at andre skal se på deg som en liten fjortisunge.

Netopp, source er bare et morro spill, bare lagd på kødd..

Gammel er du? 12? Slutt å vær så veslevoksen da..

7378722[/snapback]

 

Mr_Razer, ta deg sammen før pappa oppdager at du spiller ett 18+ spill ;)

 

Hvis dette er tilfelle, så vil du ikke bomme.. enkelt å greit.

 

I dag testet jeg noe på CSS: Jeg tok en AWP, stelte meg på 6 meters hold, og zoomet inn på en liten boks. Jeg zoomet ut igjen, slik at boksen NØYAKTIG var sentrert i midten av skjermen. Etter dette fyrte jeg av 10 skudd, med 5 seks mellomrom. Kulene traff flere meter ifra i hver sin retning på alle skudd ved untak av ett som bare var noen få cm ifra. Så klikket jeg bare på høyretast slik at siktet kom inn i noen få sek, og avfyrte. Da spratt boksen en god vei.

 

Så ja, det meste er mulig. Ikke bare meg, men flere jeg kjenner har også greid det umulige. Hvis man sikter raskt inn og avfyrer, er det også en sjansje for å bomme. De aller "beste" har det for seg at de bare viser 1mm av seg selv slik at de kan avfyre ett skudd, og bommer de da så camper de ett annet sted. Som regel venter de bak et hjørne, der hvor de er helt rå til å stå i flere minutter for å så skyte fyren som kommer forbi når de ser han.

 

Er bare ett spill da, er jo en GRUNN til at jeg og gamleklanen heller spilte med svære stereohøyttalere istedenfor headset ;)

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...