Gå til innhold

Scout vs AWM!


Anbefalte innlegg

Source er drit.. 1.6 for life sier jeg :) Mye mer stabilitet til seriøs gaming. FPS som hopper fra 50-100 kan man ikke akseptere ;) Når CSS blir stabilt skal jeg skaffe det

 

EDIT: lite å gjøre med den aktuelle tråden ;) jeg følte bare at jeg måtte forsvare 1.6. Jeg fikk et kall fra oven =)

Endret av maslaksen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som dør av ett skudd momentant i beinet. Dummeste som noen gang er blitt oppfunnet i et så realistisk spill som CS hvor til og med våpen navnene er helt like som i virkeligheten.

Feil!

 

Man kan tilogmed bomme med AWM i "real life" så vil man kunne drepe fienden fordet.

 

Man kan skyte opp til 5-10cm fra kroppen, eller hodet og man vil få skader eller noe av skallen regelrett "blåst" av. Kommer av trøkket rundt kulen da den suser forbi.

feil.

 

Dette fenomenet skjer KANSKJE med 30mm+ ammo. Ikke .300 Winchester magnum, eller noen av de andre kalibrene AWM kommer i..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Ehh. AWP er i samme kaliber som en 12,7 mm mitralijøse. det er ikke 0,30 cal, men 0,50cal=inch. Dette er altså samme skudd som "halvtomsing" bruker. Slike prosjektiler lager sjokkbølger når de roterer i stoor hastighet og kan FAKTISK drepe et menneske..

 

mvh våpeninnteressert

 

EDIT: dreit meg nok på leggen der, jeg blanda awp med Barret 0,50 cal rifle. Er bare å beklage :p

Endret av maslaksen
Lenke til kommentar

Syns awp & scout er bra,men spiller av prinsipp ikke med awp,fordi jeg syns det utrolig kjedelig,gir meg ingen ting i sitte å snipe med den.

Scout derimot,morro våpen :)

 

Jeg syns selv at scout er mye bedre en awp både i 1.6 & cs:s, seff,hvis man er extremt god med den da.

Awp folk har som regel aldri sjans hvis de møter på en som er veldig god med scout,pga at de beveger seg alt for sakte.

 

Er ikke spess vanskelig å spille med den i nærkamp heller,og man trenger ikke deagle om man bruker scout,glock er egentlig ganske genial sammen med scouten.

 

Men enig at det er lettere å bruke scouten i css,da hitbox oplegget er helt fjærnt.

 

"cs 1.6 for life" faktisk,cs:s som er fremtiden,ikke 1.6... 1.6 er som en melk som har gått ut på dato,burde kastes.

Lenke til kommentar

Spiller veldig lite CS, men hender på LAN at jeg setter meg ned å spiller litt sammen med kamerater. Etter min mening er scouten et utrolig bra våpen hvis man har skills! Elsker det våpenet, det er rett og slett ultimat! Hver gang jeg sier "jaja, får kjøre litt scout da" så får jeg "nei ikke faen" slengt midt i trynet av kameratene mine.

 

Det som gjør scout til et så ekstremt bra våpen er at det er lett, treffsikkert, fungerer fint uten sikte i mer uventa situasjoner og det er ikkeminst lydløst. Det å spille med scout gjør at man kan løpe rundt, stoppe opp, skyte for å så fortsette å løpe.

 

Scout ftw! :D

Lenke til kommentar
Dessuten så løper du fortere med scouten enn med kniven..! :p

Det tror jeg ikke det var mange som viste! :D

Hæ? Seriøst?

 

Jeg syns selv at scout er mye bedre en awp både i 1.6 & cs:s, seff,hvis man er extremt god med den da.

Awp folk har som regel aldri sjans hvis de møter på en som er veldig god med scout,pga at de beveger seg alt for sakte.

Vel, du vet at AWM dreper med ett skudd? Og du vet at det du sier er helt på trynet?

Lenke til kommentar
Dessuten så løper du fortere med scouten enn med kniven..! :p

Det tror jeg ikke det var mange som viste! :D

Hæ? Seriøst?

 

Jeg syns selv at scout er mye bedre en awp både i 1.6 & cs:s, seff,hvis man er extremt god med den da.

Awp folk har som regel aldri sjans hvis de møter på en som er veldig god med scout,pga at de beveger seg alt for sakte.

Vel, du vet at AWM dreper med ett skudd? Og du vet at det du sier er helt på trynet?

Sosohal sier mye rart. Men han har faktisk rett denne gangen.

 

Sånn ca. alle vet at du løper fortere med scout.

 

og tror ikke det er mange som er "gode" med scout som tar en som er god med awp så lett som du vil ha det til Sånn ca. aldri faktisk.

 

 

Men hvis han referer til awp-folk som elendige randoms på publicservere som sitter i spawn og treffer på hvert 3. skudd så er det vel noe annet....

Lenke til kommentar
og tror ikke det er mange som er "gode" med scout som tar en som er god med awp så lett som du vil ha det til Sånn ca. aldri faktisk.

 

 

Men hvis han referer til awp-folk som elendige randoms på publicservere som sitter i spawn og treffer på hvert 3. skudd så er det vel noe annet....

Haha :p

 

Jo er sant det, er vel en grunn til at ingen (?) av de virkelige gode folka bruker scout men heller awm naar de spiller serioest. har du reaksjon med awm er den dobbelt saa bra som scout!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Altså, blir man skutt medAWP/AWM  ligger man på bakken å griner så folk rundt deg mister hørselen. Sånn kan man ikke ha det i cs, derfor dør man momentant.

3635036[/snapback]

Lol, så du sier når folk tar ett glock skudd burde man også egentlig død momentant? Det er jo også ett skudd som treffer deg i magen. Uansett om det er en AWM kule eller glock kule så ville du har skriket så høyt at folk mister hørselen.

Lenke til kommentar
Du trenger jo skills med awp som med alle andre våpen... En som treffer på 1 av 3 vil jo ikke være noe god med awp f.eks.

7360161[/snapback]

 

Den er vanskelig å bomme med awp, og de som er "gode" har sinnsykt mye flaks og, de treffer på nesten alle skudda selvom de er 200 meter borte og hopper.

 

Det er bare å sitte bak en kasse, så når det kommer en forbi er det bare å sikte på han å klikke, så er han død. Nei det var vanskelig.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
Du trenger jo skills med awp som med alle andre våpen... En som treffer på 1 av 3 vil jo ikke være noe god med awp f.eks.

7360161[/snapback]

 

Den er vanskelig å bomme med awp, og de som er "gode" har sinnsykt mye flaks og, de treffer på nesten alle skudda selvom de er 200 meter borte og hopper.

 

7360931[/snapback]

 

Så verdens mesteren i skyting, irl, har bare flaks altså?

 

Har du hørt om: Øvelse gjør mester?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...