Gå til innhold

Scout vs AWM!


Anbefalte innlegg

Personlig har jeg ingenting imot Scout eller AWM/P, jeg blir bare drept av de hvis jeg ikke ser. Det er bare å hoppe over kuler med begge deler, noe man lærer seg etter en stund på public ^^ Eneste jeg finner irriterende med snipere er å bli drept i spawn, etter det så er det egentlig min skyld hvis jeg blir drept av en sniper.

 

De som whiner over snipere får bare bite det i seg og lære seg i slå det. Det er akkurat som å lære seg å bruke et våpen, du er bare i andre enden ;)

 

En ting er spesielt med AWM/P brukere, og det er måten DE whiner på etter å ha blitt drept av en som vet hvordan en AWM/P skal unngås og dreper dem, men det er jo også en del av spillet ^^

 

EDIT:

 

Hilsen han som bare liker AK ;)

Endret av LuggagE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å si det sånn, jeg skulle gjerne likt å si at jeg bruker scout siden den faktisk er barsk i forhold til awp. Men ligger det en awp og scout ved siden av hverandre plukker jeg opp AWP'en.

 

Det er få spillere public som treffer deg med en gang de ser deg, derfor er det bare å plante kornet i kroppen på motspillern. Med scout blir det bare stress, siden du må skyte fort før han begynner å skyte, og så dra frem Deagle for å ta det lille som er igjen av motstanderen. Sånt er ikke like lett når man møter flere.

 

Med andre ord. Awp eller ak/colt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ingen som dør av ett skudd momentant i beinet. Dummeste som noen gang er blitt oppfunnet i et så realistisk spill som CS ...

På ordentlig så er det vel de færreste som kjemper videre hvis de er truffet på en eller annen måte uansett type ammunisjon som er brukt. Om treffet er i armen, beinet, overkroppen eller gjennom hodet spiller liten rolle - man er uansett langt på vei satt ut av spill både på grunn av blodtap og smerter hvis man blir truffet, så med tanke på det er CS lite realistisk.

 

Det er ingen som børster av seg støvet og løper videre når man blir truffet i den virkelige verden. Det skjer kun på film.

 

Men at det aktuelle våpenet er for kraftig i CS (i forhold til de andre) og ofte misbrukes er det vel ingen tvil om.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
AWP er det teiteste våpenet. Det ødelegger HELE CS. Ingen som dør av ett skudd momentant i beinet. Dummeste som noen gang er blitt oppfunnet i et så realistisk spill som CS hvor til og med våpen navnene er helt like som i virkeligheten.

Man dør ikke momentant av legshot med awp i 1.6

Det virker sånn. Men man dør vel ikke momentant uansett hvor man blir treffi på kroppen vel? Bortsett fra i hodet. Du kan fint leve noen minutter med et skudd i magen, det er jeg helt sikker på.

en awm har såkalte spreng kuler, de lager 1 lite hul der det treffer men blåser ut på andre sia (det som skjer i virkeligheten iallefall :p)

 

EDIT skrivefeil

Endret av P-TeCk
Lenke til kommentar

Har begynt å virkelig digge Scout nå. Scout er jo utrolig treffsikker, men AWM må man jo stå i 2-3 sekunder før man treffer, og på den tida er man gjerne drept av en med Scout likevel. En gang traff jeg en fyr nede i "kjelleren" på nuke, han har AWM, jeg har Scout, og er ganske selvsikker. Jeg hopper rundt som en annen ballerina og bruker super-treffsikkerheten til Scout, men han på stå på samme sted. Det endte med at jeg tok han fra lufta! :w00t: Det var gøy!

 

Scout powah! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...