Gå til innhold

Scout vs AWM!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AWP er det teiteste våpenet. Det ødelegger HELE CS. Ingen som dør av ett skudd momentant i beinet. Dummeste som noen gang er blitt oppfunnet i et så realistisk spill som CS hvor til og med våpen navnene er helt like som i virkeligheten.

Visst du blir skutt av en AWM i foten er den omtrent borte. prøv å bli stående og skyt videre. dess uten så taper du ikke mer en 80+ hp av et awm skudd i foten

Lenke til kommentar
Personlig liker jeg best Scout og Duals. Er en perfekt kombinasjon. Det som er negativt med Eagle er at det kunn er 7 skudd.

Det positive er at viss du treffer med alle de 7 kulene har du 7 kills, aktuelt? neppe, but still. Med duals (soft-gønner) kan du jo tømme begge magza og du risikerer at den seige jævern du skyter plastkulene dine på snur seg og skyter DEG! :D

Lenke til kommentar

http://world.guns.ru/sniper/sn06-e.htm

 

 

AWM:-)

 

AWP var en skrivefeil i filene til CS, men Cliff(en av Skaperne)gadd ikke rette det.

 

Det finnes en police version though, den er kamret i .308, eller 7,62 NATO som den heter i army'n, men siden det er .338 Magnum som brukes i CS er AWM den rette betegnelsen. Eller, nei! Egentlig skal den hete AWSM :D

Endret av qohf
Lenke til kommentar

Pycnopodia skrev:

at løpet er tykkere gjør våpenet mer forutsigbart. Skytteren kan stole på at våpenet vil skyte der han peker selv etter å ha avfyrt hundrevis av kuler med det. Tykkelsen på løpet påvirker slitasjen, det blir mindre wear-and-tear og over sikt så er våpenet ekstra presist. Dette er bra siden det ofte er små marginer mellom å treffe hodet til gisseltaker eller hodet til gisselet.

offtopic:

Hæ?

er det kaliber du mener eller tykkelsen på løpet fysisk utenpå? Tror nok ikke at etter å ha avfyrt flere skudd med ett våpen, vil det skyte skeivt heller. Løpet er laget av et hardere materiale enn kulene og det skal derfor sykt mye til for at løpet skal forme seg. Tykkelsen på løpet påvirker ikke slitasjen på løpet, men kanskje andre deler av geværet ettersom du trenger høyere utlagsenergi(kilojoule) på lettere kuler...

Noe sånt det står i jegerboka:P

wathever

 

AWP eier scout, men det er kjekkere å bruke scout:)

;)

Endret av adundas
Lenke til kommentar
AWP var en skrivefeil i filene til CS, men Cliff(en av Skaperne)gadd ikke rette det.

Kilde?

 

Og hvorfor finnes det et våpen som heter AWP i virkeligheten?

En på BF.no som sa det, det har såvidt jeg husker alltid vært .338 Lapua Magnum som er kalibret for AWM i CS. Men da de skulle lage skin fant de et bilde av en AWP og brukte det som referanse. Derfor ble den kalt AWP i filene. AWP har litt kortere løp og er en smule lettere.

Lenke til kommentar
AWM:

 

+One shot, one kill.

Ikke bestandig.

Viss du treffer i foten elns, så kan det hende du har fra 20 til 13 hp igjen...

 

Så må man jo kanskje treffe også da :p

jeg må være en av de få som regelmessig trenger trenger 2 skudd med AWM for å drepe... (jeg treffer jo aldri 2 ganger på rad heller da.... så det ender som regel med at jeg dauer)... :!:

Lenke til kommentar

Bruker ikke forsvaret M4 og 50Kaliber sniper rifle ? var i høst og så på en slik rifle, er 4 forskjellige mekanismer for å "holde unna" rekrylen :S

hvis du tenker på fallskjermjegerne har de 12,7 sniper. men det er jo way offtopic.

 

me like scout best

 

edit: hva i alle dager er source eller css eller hva det nå er dere kaller det?

Endret av opticus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...