Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan hende, men de pengene du vil tjene når du i level 70 gjør alle questene + erfaringen er verdt minst en uke i mine øyne :)

Pfff, erfaring er overvurdert. Specca resto når jeg dinga 70, hadde vel 400+ healing og brukte bare et par uker på å nå 2k rating. (Med Skillherald warr, but still :p). Så bare på en Resto druid arena film så hadde jeg clue nok.

Lenke til kommentar
Du dinget 70 og 2 uker senere hadde du 2k i arena-rating?

2-3 uker at jeg speccet resto ja, warrioren jeg gikk med farma ALLE honor delene til meg på en AV weekend mens jeg var borte. Så fikk litt bedre healing gear etter hvert. Dette var også mitt i s2 så motstanden opp til 2k var meget svak.

WoW er å blir et lett spill.

Lenke til kommentar
Du dinget 70 og 2 uker senere hadde du 2k i arena-rating?

2-3 uker at jeg speccet resto ja, warrioren jeg gikk med farma ALLE honor delene til meg på en AV weekend mens jeg var borte. Så fikk litt bedre healing gear etter hvert. Dette var også mitt i s2 så motstanden opp til 2k var meget svak.

WoW er å blir et lett spill.

 

Trodde du sa du spilte i Cyclone? Og du fikk 2k rating på 3 uker etter level 70? Yeah, screen or it didn't happen. Men men, hva enn som hjelper e-peen din.

Lenke til kommentar
Du dinget 70 og 2 uker senere hadde du 2k i arena-rating?

2-3 uker at jeg speccet resto ja, warrioren jeg gikk med farma ALLE honor delene til meg på en AV weekend mens jeg var borte. Så fikk litt bedre healing gear etter hvert. Dette var også mitt i s2 så motstanden opp til 2k var meget svak.

WoW er å blir et lett spill.

 

Trodde du sa du spilte i Cyclone? Og du fikk 2k rating på 3 uker etter level 70? Yeah, screen or it didn't happen. Men men, hva enn som hjelper e-peen din.

Kanskje du skal lese posten min? 2-3 uker _etter_ at jeg speccet resto. Og komme til 2k midt i en Season i Cyclone er np siden det er på 2k du først møter en "barrikade" i den BGen. Og en screen med meg og 2k rating ville ikke ha bevist en dritt. Jeg var en druid med alle honor delene og et par blue items fra 5 manns instancer med en full Merciless warrior med Stormherald som havnet blandt top 10 i slutten av s2 med 5v5 teamet sitt i s2. Så jeg ble bokstavelig talt boostet.

Eneste jeg har er en SS av at vi vinner mot et team på 1950ish rating, grunnen til at jeg tok det SSet er at jeg vet hvem shamanen er. Han var på den tiden faktisk blandt top 10 i 3v3 bracketen med en holy paladin og skillherald warrior.

Og er det noe jeg gir en stor faan i så er det e-tiss.

post-54215-1199224547_thumb.jpg

Endret av Overguard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...