Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp mottatt min US PSP, men problemet er at jeg ikke bestilte fra Digiworks, eller noen av de andre som leverer med strømkabel, så det jeg lurer på er hva slags strømkabel jeg trenger for å få kunne brukt laderen?

 

Jeg prøvde å lete igjennom denne tråden etter svar, men fant ikke så mye, dessuten så er 36 sider ganske mye å søke igjennom :D

 

Så det er vel enklere om jeg bare spør det her :)

 

Hvor kan jeg få kjøpt en strømkabel? Hva slags strømkabel trenger jeg, det står jo 3A 125V på kabelen som fuglte med, og jeg fant en lignende kabel på Biltema, men på den sto det 2.5A max. Vil helst ikke påføre PSPen noen skader, da den kostet veldig mye. :D

 

Takker på forhånd for eventuelle svar.

Endret av dracula
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare bruke Lefdal's prisgaranti ;)

Dette er hvordan dere gjør det:

Print ut denne siden

ta den med til lefdal

Få tak i en av de som jobber der og hvis dem arket

De vil slå dette inn på PC'en sin

Ta et 1GB Sandisk minnekort og gå til kassen

Betal den nette sum av 808kr. og gå fornøyd hjem igjen :)

Var i dag innom Lefdal på forus, og gjorde som du beskrev over.

Alle som jobbet der var kjempehyggelige, og etter en liten stund gikk jeg ut av butikken med et 1GB Sandisk minnekort under armen, til en sum av 807,50 kr.

Helt herlig! :w00t:

 

Konklusjon: Løpt til lefdal, og rapp med deg et svinbillig 1GB Sandisk minnekort !

Gratulerer, bor du i stavanger du også? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare bruke Lefdal's prisgaranti ;)

Dette er hvordan dere gjør det:

Print ut denne siden

ta den med til lefdal

Få tak i en av de som jobber der og hvis dem arket

De vil slå dette inn på PC'en sin

Ta et 1GB Sandisk minnekort og gå til kassen

Betal den nette sum av 808kr. og gå fornøyd hjem igjen :)

Var i dag innom Lefdal på forus, og gjorde som du beskrev over.

Alle som jobbet der var kjempehyggelige, og etter en liten stund gikk jeg ut av butikken med et 1GB Sandisk minnekort under armen, til en sum av 807,50 kr.

Helt herlig! :w00t:

 

Konklusjon: Løpt til lefdal, og rapp med deg et svinbillig 1GB Sandisk minnekort !

Gratulerer, bor du i stavanger du også? :dontgetit:

Det gjør jeg! :)

Rosenli 17, Storhaug.

Lenke til kommentar
Wee, fikk maskinen min idag og null toll å betale .

 

Muahahahhaha

 

Deilig liten dings.

Men er et helvete å få på screen protector

Viss du fikk pspen idag så får du ikke toll samme dagen.

 

De ringer deg opp og så sender de rekningen.

 

Norske stat: Moahahahahahaha*den som ler sist tener mest.

 

 

BTW sandnes her. Så er ikke så langt fra dere gandalf og fargoth. ;)

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp mottatt min US PSP, men problemet er at jeg ikke bestilte fra Digiworks, eller noen av de andre som leverer med strømkabel, så det jeg lurer på er hva slags strømkabel jeg trenger for å få kunne brukt laderen?

De japanske transformaterne som du kobler strømkabelen til tar 120-220 volt, så på min Japanske PSP plugger jeg bare en hvilken som helst ledning som passer inn i trafoen, inntaket har jo samme form som ledninger til barbermaskiner, radioer og alt mulig bruker.

 

Sjekk din amerikanske trafo, det skal stå på den hvor mange volt du kan kjøre inn i den.

Lenke til kommentar
Er screen protector en nødvendighet?hva synes dere,,,,,,,,

Så absolutt..men ett helvete å få på. Den er statisk så når du tar den av for å sette den på skjermen tiltrekker den seg støv..som igjen skaper luftbobler. :(

Hvilken screen protector er det du brukte?? hørtes ut som noe billig dritt!

 

Den jeg kjøpte besto av 3 lag (topplaget og underlaget har to "fliker" som gjør de enkle å håndtere) hvor man først tar av det ene laget som er kleberlig også legger men det på skjermen(etter å ha rengjort skikkelig), når man har fått lagt dette på perfekt så tar man av det øverste og siste laget og da har man bare igjen en tynn klar hinne på skjermen.

 

Dette tok meg 1 min å legge på og det er ikke antydning til støv eller bobler, man kan ikke engang se at det er en screen protector på PSPn min

 

Denne kjøpte jeg: http://www.lik-sang.com/info.php?category=...oducts_id=6232&

 

Retro..

Lenke til kommentar
Hvilken screen protector er det du brukte?? hørtes ut som noe billig dritt!

Det var nøyaktig den samma "dritten" du kjøpte :p

 

Jeg rengjorde skjermen først...men det klarte å snike seg inn litt støv. Jeg tok den opp for å ta det vekk men det ble litt krøll

Tenkte på å bruke noe antistatisk, men var usikker på hvilken effekt det ville ha på skjermen ;)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor dere er så opptatt av disse ripene jeg ..

Jeg hadde aldri vurdert noe slik screen protector.

Klart det blir riper på den, men det synes jo ikke når du spiller da, så who carez?

 

Blir vel riper i den beskyttelsen også, så hva er pointet da?

 

Pixel error irriterer meg mer enn fett flekker og riper ivertfall, men det irriterer meg ikke noe særlig det heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...