Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
audiocubes.com har psp og dem kan skrive verdien under 1000kr og sende som en privat person. Slipper toll da ;)

Hvordan ordner de dette? Trenger du si i fra at de skal merke pakken på den måten, eller er det noe de gjør uansett? Er veldig interessert i å slippe toll.

 

Et annet spørsmål: Trenger jeg Memory sticken for å lagre i spillene, eller er det noe internt minne å lagre på? Er usikker på om jeg skal kjøpe standard eller value pack.

Lenke til kommentar

Ok. Da går jeg for Value-pack. Men hvordan er det med screenprotectoren da? Det følger ikke med noen "plastbeskyttelse" til skjermen i valuepack vel? De har ikke no sånt på audiocubes.. hva bør jeg gjøre? (bestiller fra lik-sang hvis det uansett er moms på audio :p )

Lenke til kommentar
Sendte mail til komplett angående adapter til MemStick Duo for å bruke i mitt digicamera etc. Her er hva jeg fikk til svar:

 

Hei!

 

Har etter mye om og men fått tak i disse.

Blir lagt ut på web med varenummer 308754 i løpet av dagen.

 

 

Vennlig hilsen / Best regards

Alexander Dahl ; Innkjøper / Purchaser

Komplett AS, P.O. Box 2094,

Ostre Kullerod 4, 3249 Sandefjord, Norway

Email: [email protected] - http://www.komplett.com

Tph: +47 334 54200 Fax: +47 334 54201

 

Utrolig bra :thumbup:

OMG...de tar kr 125,- for denne plastdingsen

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308754&cks=PRL

 

Jeg betalte kr 88,- hos www.sony.no :hmm:

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg med PSP'en til ladnng på bordet her. Bestilte Value-Pack på søndag fra Lik-sang og nå er den her! Helt supert!

 

Den er utrolig vakker og den føles solid og "ekte". En kjapp snikk titt på jobb avslørte ingen døde pixler som jeg kunne se!

 

Gleder meg til å sette meg i godstolen for å spille THUG 2 Remix og Ridge Racer i kveld :!:

Lenke til kommentar

Har masse lyst til å bestille en PSP fra USA, jeg er ikke så interessert i filmene men jeg kan alltid kjøpe dem etter på fra dvdboxoffice.com, de har gratis frakt for PSP også og jeg har kjøpt dvd filmer hos dem før uten problem. Prisen for value pack er CA$394.95, det blir ca. 1800kr.

Spiderman skal ha PSPen også men de har ikke fått dem. Sikker at det skal koster 3000 eller mer der. De skal ha den US versjonen. Jeg er ikke så gla i å få en japanske, det veldig lite forskjell men det er noe uansett.

 

Hvordan kan jeg gjøre med strøm adapteren? Er det noe forslag om dette fra dem som har importert fra USA?

 

Jeg beklager hvis dette var postet før, jeg leste de første 6 sidene av tråden og kom til sisten.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg gjøre med strøm adapteren? Er det noe forslag om dette fra dem som har importert fra USA?

Jeg fikk min fra Digiworks.no og de la med ekstra ledning uten tillegg i prisen (fra Japan). Det er egen adapter som regulerer dette automatisk. Det er kun den som skal inn i stikkontakten som er annerledes.

 

Correct me if im wrong! :whistle:

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg gjøre med strøm adapteren? Er det noe forslag om dette fra dem som har importert fra USA?

Jeg fikk min fra Digiworks.no og de la med ekstra ledning uten tillegg i prisen (fra Japan). Det er egen adapter som regulerer dette automatisk. Det er kun den som skal inn i stikkontakten som er annerledes.

 

Correct me if im wrong! :whistle:

fikk det samme fra komplett.no

Lenke til kommentar

Tips til alle her.

Kjøpte en Screen protector som heter "super Guard" til 35.- på qxl,denne er ikke å abefale!

 

Den ble ripete under påføring da jeg brukte medfølgene plast dings til å få bort luft boblene med,og luftboblene blir ikke bort,+ et kjapt tørk over med pussekluten til psp'en,så blir den enda mer ripete,ripene syns ikke når psp'en er på,men boblene gjør det.

 

Pass på,tydelighvis noe billig dritt dette.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe stress med adaptern, du trenger ikke kontakt slik du får fra komplett og digiworks.

 

Kablen du må ha er en standard strøm kabel som tver, playstation, xbox, kasett spillere, forsterkere, video spillere osv osv bruker.

 

Alle husholdninger har mange slike kabler til overs :)

Lenke til kommentar
Nå sitter jeg med PSP'en til ladnng på bordet her. Bestilte Value-Pack på søndag fra Lik-sang og nå er den her! Helt supert!

 

Den er utrolig vakker og den føles solid og "ekte". En kjapp snikk titt på jobb avslørte ingen døde pixler som jeg kunne se!

 

Gleder meg til å sette meg i godstolen for å spille THUG 2 Remix og Ridge Racer i kveld :!:

Aren't you up for a treat:P....Kan stå god for ridge racer. Det er helt kanonbra. Noe så fett er det lenge siden jeg har vert borti. Og pspen er jo konge den og. Har selv ingen døde pixler. Og viss de er så små at du ikke ser dem. Hva er da problemet.

 

Skulle ha kjøpt THUG 2 selv. Men er stuck med Wipeout. Hekkans dritt. Ikke noe spill for mg det nei. Så viss noen har et spill eller to og vil bytte med wipeout. Så er jeg open for forslag.

Lenke til kommentar
Nå sitter jeg med PSP'en til ladnng på bordet her. Bestilte Value-Pack på søndag fra Lik-sang og nå er den her! Helt supert!

 

Den er utrolig vakker og den føles solid og "ekte". En kjapp snikk titt på jobb avslørte ingen døde pixler som jeg kunne se!

 

Gleder meg til å sette meg i godstolen for å spille THUG 2 Remix og Ridge Racer i kveld  :!:

Aren't you up for a treat:P....Kan stå god for ridge racer. Det er helt kanonbra. Noe så fett er det lenge siden jeg har vert borti. Og pspen er jo konge den og. Har selv ingen døde pixler. Og viss de er så små at du ikke ser dem. Hva er da problemet.

 

Skulle ha kjøpt THUG 2 selv. Men er stuck med Wipeout. Hekkans dritt. Ikke noe spill for mg det nei. Så viss noen har et spill eller to og vil bytte med wipeout. Så er jeg open for forslag.

Hoy!

 

Nå har jeg sittet i godstolen i to timer sammenhengende og spilt på PSP'en. Helsikke! Dette er jo fantastisk! Det er jo helt sykt! Er i ekstase her! :dribble:

 

Grafikken er knallbra! Har spilt både ridge Racer og THUG 2. De imponerer like mye begge to, kanskje mest THUG 2 fordi det er like bra som PS2 versjonen, men med 4 nye tøffe maps (ikke spilt alle enda dog) og grafikken er upåklagelig.

 

Ingen døde pixler heller.

 

 

For en lykkelig dag dette er :!: :!:

Lenke til kommentar

Jeg beklager svært mye, men jeg har ikke tid til å lese alle 17 sidene i denne tråden for å finne svar på spørsmålene mine: Hvor bør jeg bestille fra for å være best rustet til release i Norge, og hvilken butikk har lavest pris der? (Vil nevne at jeg er skeptisk til ebay o.l.)

Jeg har sett på komplett.no sitt utvalg og priser og ble ikke akkurat tilfredstilt.

Lenke til kommentar

Ridge Racer ja... Utrolig bra er ikke dekkende nok. Det beste med det var at jeg fikk samme godfølelsen som da jeg fikk det til PS1. Rundet det natt til mandag, var helt ødelagt når jeg kom på jobb. Hehe. Sitter og spiller Lumines nå. Utrolig fett spill, selv om jeg aldri føler at jeg har helt kontroll på det jeg driver med, men det kommer sikkert etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Sendte mail til komplett angående adapter til MemStick Duo for å bruke i mitt digicamera etc. Her er hva jeg fikk til svar:

 

Hei!

 

Har etter mye om og men fått tak i disse.

Blir lagt ut på web med varenummer 308754 i løpet av dagen.

 

 

Vennlig hilsen / Best regards

Alexander Dahl ; Innkjøper / Purchaser

Komplett AS, P.O. Box 2094,

Ostre Kullerod 4, 3249 Sandefjord, Norway

Email: [email protected] - http://www.komplett.com

Tph: +47 334 54200 Fax: +47 334 54201

 

Utrolig bra :thumbup:

OMG...de tar kr 125,- for denne plastdingsen

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308754&cks=PRL

 

Jeg betalte kr 88,- hos www.sony.no :hmm:

Jeg tror jeg har 4-5 sånne som det :p

Kan sikkert selge en for en 50 lapp ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...