Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke bare bruke Lefdal's prisgaranti ;)

Dette er hvordan dere gjør det:

Print ut denne siden

ta den med til lefdal

Få tak i en av de som jobber der og hvis dem arket

De vil slå dette inn på PC'en sin

Ta et 1GB Sandisk minnekort og gå til kassen

Betal den nette sum av 808kr. og gå fornøyd hjem igjen :)

Genialt.

Dette må jeg prøve! :w00t:

Lenke til kommentar

Sendte mail til komplett angående adapter til MemStick Duo for å bruke i mitt digicamera etc. Her er hva jeg fikk til svar:

 

Hei!

 

Har etter mye om og men fått tak i disse.

Blir lagt ut på web med varenummer 308754 i løpet av dagen.

 

 

Vennlig hilsen / Best regards

Alexander Dahl ; Innkjøper / Purchaser

Komplett AS, P.O. Box 2094,

Ostre Kullerod 4, 3249 Sandefjord, Norway

Email: [email protected] - http://www.komplett.com

Tph: +47 334 54200 Fax: +47 334 54201

 

Utrolig bra :thumbup:

Lenke til kommentar

For dere som vurderer å imporete en PSP fra det store utland, vil jeg ikke anbefale dere å benytte DVDSoon.com. Jeg bestilte derfra 02. april og fikk ingen tilbakemeldinger om leveransen, selv om de allerede har tatt betalt for bestillingen. Den stod på "On order" hos dem hele tiden, som betyr at de enda ikke har fått inn PSP til å sende videre til meg. De svarer heller ikke på mail for å komme med mer info når de har den på lager. :thumbdown:

 

Jeg har nå avbestilt hos dem, men det viser seg å være svært komplisert å få penger i retur. Jeg må mest sannsynlig ringe dem selv og be dem overføre pengene tilbake til mitt kredittkort + fakse en haug med legitimasjon og drit. Dette er for svakt. Jeg ender nok opp med å bruke kjøpssummen som "store-credit" på spill til PSP'en, da blir leveringstiden ikke fullt så viktig.

 

Jeg har nå bestilt hos Lik-sang.com og allerede etter et par timer er bestillingen sent "til shipping". Antar at jeg spiller på min nye PSP på fredag allerede! :!:

 

Lik-Sang = Goooood :thumbup:

DVDSoon = Baaaaad :thumbdown:

Lenke til kommentar

hehe dette er tidenes kommentar om DS på engadget.

 

"I would make it not look like one of those 20 dollar Leapfrog computers for 3 year olds. It looks like garbage. Everytime i see someone playing one they have this look on their face like someone took a dump in their hands."

 

LOOL :lol::lol:

 

måtte bare nevne det.... :p

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Hei karer. Tenkte å bestille PSP fra play-asia.com, men lurer på hvor mye jeg må betale i frakt/toll/avgifter o.l. På siden står det at UPS frakt koster cirka 35$. Hvor mye mer bør jeg beregne i frakt?

 

PSP + et spill + frakt vil der komme på cirka 350$ tilsammen. Har bestilt derfra før, og fått det jeg bestilte så regner med det er trygt :)

Lenke til kommentar
Hei karer. Tenkte å bestille PSP fra play-asia.com, men lurer på hvor mye jeg må betale i frakt/toll/avgifter o.l. På siden står det at UPS frakt koster cirka 35$. Hvor mye mer bør jeg beregne i frakt?

 

PSP + et spill + frakt vil der komme på cirka 350$ tilsammen. Har bestilt derfra før, og fått det jeg bestilte så regner med det er trygt :)

Står en del om dette tidligere i topicen, men kan komme med et kjapt svar:

 

Tror ikke du bør beregne mer i frakt, men du må legge på 25% av totalbeløpet i norsk avgift :)

Lenke til kommentar
Hei karer. Tenkte å bestille PSP fra play-asia.com, men lurer på hvor mye jeg må betale i frakt/toll/avgifter o.l. På siden står det at UPS frakt koster cirka 35$. Hvor mye mer bør jeg beregne i frakt?

 

PSP + et spill + frakt vil der komme på cirka 350$ tilsammen. Har bestilt derfra før, og fått det jeg bestilte så regner med det er trygt :)

Står en del om dette tidligere i topicen, men kan komme med et kjapt svar:

 

Tror ikke du bør beregne mer i frakt, men du må legge på 25% av totalbeløpet i norsk avgift :)

Jupp, men lat som jeg er orket jeg ikke lese gjennom 35 sider, og hvertfall ikke lage en ny post. Da hadde jeg virkelig fått høre det :cool: Men uansett, 25%? Det vil jo alt komme på 3K.. Rimelig mye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...