Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

apropos soner så tror jeg ikke det blir noe av i og med som noen nevnte at man kan laste ned en crack. Hvis ikke Sony har gjort noe sikkerhetstilltak som forhindrer ikke genuin software da :cry:

De har de definitivt, de har ikke gjort det lett for hackere, men før eller siden så finner noen et smutthull og da er det gjort :yes:

Løsnninge ligger nok i og utnytte en av Sonys egne installsjonsfiler og "lure" psp'en til og tro at programvaeren er goskjent :cool:

Jeg vil tippe det tar 2-3 måneder før vi ser forskjellige emulatorer på PSP'en, jeg håepr på en GBA emulator, bare tenk og kunne spill pokemon på PSP'en :love:

Lenke til kommentar
Jeg vil tippe det tar 2-3 måneder før vi ser forskjellige emulatorer på PSP'en, jeg håepr på en GBA emulator, bare tenk og kunne spill pokemon på PSP'en :love:

For ikke å snakke om Golden Sun! :love:

Du må nå heller håpe på at det kommer ett helt nytt GS-spill til PSP'n...

Lenke til kommentar
Jeg vil tippe det tar 2-3 måneder før vi ser forskjellige emulatorer på PSP'en, jeg håepr på en GBA emulator, bare tenk og kunne spill pokemon på PSP'en :love:

For ikke å snakke om Golden Sun! :love:

Du må nå heller håpe på at det kommer ett helt nytt GS-spill til PSP'n...

Det hadde vert helt utrolig herlig!

Men mest sansynelig er det vel at et eventuelt nytt GS spill kommer på en av nintendo sine konsoller?

 

Off Topic:

Noen som vet noe andgående et nytt GS spill?

Lenke til kommentar
Er det noen her som har greid og bruke nettleseren gjemt i Wipeout Pure?

Jeg har lyst og kjøpe spillet bare for det jeg :p

Nettleseren i Wipeout funker fint den :)

Har trådløst nettverk her,så er egentlig bare å endre en dns adresse i network opsettet,så man kommer til en web portal.

For de av dere som har prøvd/vil prøve dette gå til -> http://www.base2.org/~fugimax/weblog/archives/000299.html og husk å skru av wlan power save mode på psp'en (hvis den står på,så går surfinga på psp'en utrolig tregt)

 

Gandalf: Du vet det kommer et gyroskop? tilbehør til Mercury?

En dings man skur på på toppen av psp'en,så bruker man bare hele psp'en til å få ballen ditt man vil, akkuratt som disse gamle tre boxene med mange hull i og en står kule :)

Lenke til kommentar
Jeg vil tippe det tar 2-3 måneder før vi ser forskjellige emulatorer på PSP'en, jeg håepr på en GBA emulator, bare tenk og kunne spill pokemon på PSP'en :love:

For ikke å snakke om Golden Sun! :love:

Du må nå heller håpe på at det kommer ett helt nytt GS-spill til PSP'n...

Det hadde vert helt utrolig herlig!

Men mest sansynelig er det vel at et eventuelt nytt GS spill kommer på en av nintendo sine konsoller?

 

Off Topic:

Noen som vet noe andgående et nytt GS spill?

GS?? er det jeg som ikke har følgt med i timen eller? hva er GS?

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Gjest orden
Hvor er denne firmware updaten dere snakker om? Trykka paa "Network Update" men ingenting kom opp.

Viss du har satt opp innstillingane på trådlaus, så skal ha finne det. Så sant du ikkje har versjon 1.50 allereie. Det var iallfall den siste eg fekk tak i...

Lenke til kommentar
Er det noen her som har greid og bruke nettleseren gjemt i Wipeout Pure?

Jeg har lyst og kjøpe spillet bare for det jeg :p

Nettleseren i Wipeout funker fint den :)

Har trådløst nettverk her,så er egentlig bare å endre en dns adresse i network opsettet,så man kommer til en web portal.

For de av dere som har prøvd/vil prøve dette gå til -> http://www.base2.org/~fugimax/weblog/archives/000299.html og husk å skru av wlan power save mode på psp'en (hvis den står på,så går surfinga på psp'en utrolig tregt)

 

Gandalf: Du vet det kommer et gyroskop? tilbehør til Mercury?

En dings man skur på på toppen av psp'en,så bruker man bare hele psp'en til å få ballen ditt man vil, akkuratt som disse gamle tre boxene med mange hull i og en står kule :)

Hvordan får du til å skrive i nettleseren da?

Lenke til kommentar

Gandalf: Du vet det kommer et gyroskop? tilbehør til Mercury?

En dings man skur på på toppen av psp'en,så bruker man bare hele psp'en til å få ballen ditt man vil, akkuratt som disse gamle tre boxene med mange hull i og en står kule :)

Jepp har sett det og gleder meg :D

Synes egentlig det burde fulgt med spillet, men det gjør ikke allverdens egentlig ;)

Lenke til kommentar
Hvor er denne firmware updaten dere snakker om? Trykka paa "Network Update" men ingenting kom opp.

Hvis jeg husker rett så har du en US PSP?

Da har du allerede nyeste FW og vil ikke finne noen oppdatering ;)

hva er det som er så bra med PSP at alle vil ha den bare på grunn av størelsen? eller.....

Lenke til kommentar
Hvor er denne firmware updaten dere snakker om? Trykka paa "Network Update" men ingenting kom opp.

Hvis jeg husker rett så har du en US PSP?

Da har du allerede nyeste FW og vil ikke finne noen oppdatering ;)

hva er det som er så bra med PSP at alle vil ha den bare på grunn av størelsen? eller.....

Det hadde vel ingenting med noen av quotene aa gjoere...

 

 

Gandalf: Ja, har US PSP. Visste ikke at de kom med oppdatert firmware..

 

 

Et spm: Naar jeg kommer hjem, kan jeg spille spill som selges i norske buttiker, eller maa jeg importere? Eller gjelder sonene kun for UMD filmer?

Og hva ligger prisen paa 1gb mem stick hjemme? Her koster de $159 @ bestbuy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...