Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Weeee! Kom nettopp hjem fra WalMart! De hadde ca. 20 PSP bundles igjen, og jeg snagga en. $314 for bundle og THUG2 remix. Desverre hadde de ikke det store utvalget, men thug2 er mer enn greit nok for meg!

Eeeeyy. Enda en nordmann i asyl i statene altså? ;) Kjøpte forøverig akkurat samma som deg på fredagen, men tror det kom på 317 dollar med skatt og piss her. Hvor hen er du a?

 

Gleder meg sykt til GTA kommer ass. Noen som vet noe mer når? Og.. Blir det i "3D" perspektiv eller "2D" ovenfra sånn som de gamle?

 

Tror jeg for øverig må få kjøpt meg et nytt spill snart, tenkte på metal gear solid. Fortsatt ingen som vet mer om det?

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale ett fett spill til psp? Jeg har tenkt på MGSA og NFSR. Men jeg så en ingame trailer av mgs, og jeg syns at styringen ser helt ræva ut. At du ikke kan styre fritt, men du kan bare velge hvor han skal gå i ruter. Men NFSR ser ganske fett ut da. Noen som har noen anbefalinger eller??

Endret av Azizel
Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale ett fett spill til psp? Jeg har tenkt på MGSA og NFSR. Men jeg så en ingame trailer av mgs, og jeg syns at styringen ser helt ræva ut. At du ikke kan styre fritt, men du kan bare velge hvor han skal gå i ruter. Men NFSR ser ganske fett ut da. Noen som har noen anbefalinger eller??

Har spilt Lumines i timesvis nå, og er du av typen som faktisk liker actionpuzzles så er det ingen over ingen ved siden. Lumines er Tetris for år 2005 ;)

 

Venter også på Wipeout Pure som har fått knallkritikker, og dessuten har innebygget web-browser via hack da..

Lenke til kommentar
Ridge Racer er helt genialt. Wipeout Pure skal også være veldig bra.

Ridge Racer. Second that. Wipeout her jeg ikke spilt så mye enda. Siden RR er så sinsykt fett. liker du bilspill med arcade preg og værdens heftigste breisladd så er det definitivt tingn for deg. Anbefales.

 

off topic. Fikk mitt vidunder igår :w00t:

Jeg ble overasket over hvor bra den var. Og mine forventninger var ganske høye.

 

Angående GTA PSP så er det en tråd angående det i GTA forumet.

Lenke til kommentar
finner jo nesten ikke frem til de "fornuftige" postene her lenger pga alle disse idiotiske vi-bryr-oss-ikke trackingdata fra DHL eller whatever..

 

..etter mye leting i emnet fisket jeg frem en genial lenke som har tidligere blitt postet:

 

BATTERITEST AV PSP

se her..nå må jo faan folk skjønne at dette emnet har gått helt i sluken av "å, gratulerer med PSP", "nå har jeg fått min PSP" og "se, min PSP har stoppet i Oslo x antall dager" poster. Dette med batterilevetid har blitt spurt FLERE ganger, og har blitt besvart like mange ganger. Dette emnet er uoversiktlig til de grader og burde egentlig stenges siden det er så mye OT&ROT her...

Lenke til kommentar
Gjest orden

Får min PSP i dag frå Digiworks. Og T.H.U.G.2!!

 

06.04.05 08.34 Ankommet postkontor 6856 SOGNDAL

 

Så den skal hentast rett etter jobb. Så blir ein del speling på jobb framover, så sant eg får sjansen til å snike meg til det. Har sivilteneste fram til midten av juli, så eg tek eigentleg ikkje så seriøst på det. Så lenge eg jobba bra når eg først jobba ;)

 

Har også bestilt Mercury frå DVDboxoffice, så spørs det kor lang tid det vil ta før den kjem i postkassen.

Lenke til kommentar
Får min PSP i dag frå Digiworks. Og T.H.U.G.2!!

 

06.04.05 08.34 Ankommet postkontor 6856 SOGNDAL

 

Så den skal hentast rett etter jobb. Så blir ein del speling på jobb framover, så sant eg får sjansen til å snike meg til det. Har sivilteneste fram til midten av juli, så eg tek eigentleg ikkje så seriøst på det. Så lenge eg jobba bra når eg først jobba ;)

 

Har også bestilt Mercury frå DVDboxoffice, så spørs det kor lang tid det vil ta før den kjem i postkassen.

Har digiworks slike spill inne? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...