Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor får kjøpt slik en USB-ledning da?

Du trenger en slik kabel: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124820&cks=PRL

 

Jeg har en Sony NetMiniDisc som bruker USB 2 for å overføre musikk til MD. Jeg bruker den samme USB kabelen til PSP, og det funker fett :D

Den kabelen minnet ganske mye om den kabelen jeg har til mp3 spilleren min. Enseste var at det var en annen farge. Men tror det er den samme. Får se om jeg får PSPen på mandag. Da finner jeg ut om den passer. Viss ikke så har jeg jo minnekortleser.

Lenke til kommentar
Den kabelen minnet ganske mye om den kabelen jeg har til mp3 spilleren min. Enseste var at det var en annen farge. Men tror det er den samme. Får se om jeg får PSPen på mandag. Da finner jeg ut om den passer. Viss ikke så har jeg jo minnekortleser.

Bruker samme USB-kabel til telefonen min, og til et par andre ting, så da har jeg det ihvertfall. :)

 

Mandag. :love:

Lenke til kommentar
Får jeg den ikke da bryter jeg isammen. Da har det vært den lengste uka av mitt liv. :cry:

Vi får krysse fingrene. Jeg har hentelappen min ved siden av meg, så jeg VET jeg får min på mandag. Håper jeg får en uten døde piksler. Jeg har helt angst for sånt. Taim vill shåv! :)

Neinei....den uten døde pixler er min. Men jeg er ganske sikker på at mandag er rette dagen. For den kom til oslo på fredag. så kom den j*** meldingen om at jeg lever i et "remote area. Så jeg håper på mandag. Krysser fingrer tær og alt som krysses kan. :innocent:

Lenke til kommentar
Døde pixler gjør ingenting jeg har 2 og jeg merker dem aldir.

Har en død pixel på DS'en også, og den merket jeg faktisk litt mer til(skjermen er så liten av man ser den med en gang :p )

Jeg legger merke til det. Det kan jeg love deg. Jeg er helt fanatisk når det kommer til sånne ting. Har enda tilgode å få et produkt med døde piksler, så jeg håper jeg slipper å få det på PSP'en også. :)

Lenke til kommentar
Siden gandalf er her så spørr jeg!

 

Hva er game sharing?

Hva vil IR kunne brukes til?

På begge sider av USB inngang er det to hull, hva skal disse brukes til?

Gamesharing, noen spill støtter dette og det gjør det mulig og sende spill fra en enhet til en annen for multiplayer osv. men spillet blir slettet fra den andre telefonen med en gang den restartes. Dette er pågrunn av at spillet blir lagret i rammen til PSP og ikke i minnekortet :)

 

IR, IR'en fungerer ikke enda, men når sony fikser dette så vil det sikkert bli mulig og synkronisere PSP med mobilen osv :cool:

 

2mass svarte på det siste.

Lenke til kommentar

Jeppjepp! :!:

 

Da har jeg og bestilt PSP, fra www.dvdsoon.com. PSP, THUG 2 og Ridge Racer kom på ca 450 CAD.

 

Håper det ikke tar alt for lang tid å frakte den hit!

 

Men er det noen som vet når GT4 kommer på psp? Det er jeg det jeg gleder meg absolutt mest til!!! :dribble:

Lenke til kommentar
Gladmelding fra www.digiworks.no:

 

 

Hei,

 

Vi har satt ned prisen på PSP til 2395,- på web, dette vil også gjelde din ordre når vi sender.

 

Mvh

DigiWorks AS

 

:w00t:

Vil det si at prisen inkl. frakt også da? Ikke at det gjør meg noe, siden jeg bor i Trondheim der de har lageret og slikt :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...