Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei, jeg bruker PSP Video9 til å konvertere filmer til psp'en min...

Og har avinstallert programet, og nå har jeg installert det på nytt...

Så hadde jeg noen instillinger man måtte ha for å få filen til å funke på psp'en...

 

Så jeg er sikker på at noen andre som bruker PSP Video9, også behøver de samme innstillingene som meg...

 

Så mitt spørsmål er: kan noen skrive opp innstillingene jeg trenger for å konvertere filmene til "PSP - format" for meg?

 

Takk for all hjelp :thumbup::thumbup:

 

EDIT: Fant det ut nå :w00t:

Endret av Texas7
Lenke til kommentar

Jeg har lagt inn en film jeg har konvertert over til PSP'en, så nå skal jeg gjøre det samme med en annen, det er plass på minnekortet...

 

Jeg legger den i Min Datamaskin -> MemoryStick PRO -> MP_ROOT -> 100MNV01... Det er der filmene skal ligge...

 

Filene er MP4 filer så det ikke noe feil med filene, hva har jeg gjort feil? Noen som kan hjelpe meg? :cry:

 

Takk :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, lar den bare hete den den heter når den er ferdig, men jeg fiksa det nå! :w00t: Ellers takk :thumbup:

 

Men er det noen som vet om noen sider der man kan laste ned themes som er spesielt laget for PSP? Vet jo at man bare kan ta et bilde og bruke det som bakgrunn, men det er ikke alltid det fyller hele skjermen osv...

Lenke til kommentar
Det er mange:

 

http://www.google.no/search?hl=no&q=psp+th...-s%C3%B8k&meta=

 

Både #1, 3 og 4 er relevante for deg.

7244129[/snapback]

Ok, takktakk :thumbup:

 

Men jeg tror jeg skal nedgradere PSP'en min til 1,5...

Så nå har jeg 2.50, sånn at jeg kan bruke homebrew osv.

Kan jeg gå tilbake til 2.50 når som helst da? F.eks hvis jeg sitter i bilen, sånn at jeg kan spille spillene jeg har på UMD-disker? Eller trenger jeg pc'en?

 

Takker for all hjelp :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som vet om det fortsatt er vits å nedgradere til 1.5 når man kan oppgradere til 2.71, å kjøre litt homebrew der også?

 

Dessuten, om jeg nedgraderer til 1.5, vil jeg fortsatt kunne spille GTA Liberty Stories som jeg har på UMD plate? :)

7274459[/snapback]

 

Hvis du bruker DevHook går det utmerket. :)

7274829[/snapback]

Noen som kan gi meg link til riktig versjon av DevHook? Har just nedgradert til 1.5, men prøvde en Devhook som ikke fungerte :(

 

Og er det noen som vet hvor jeg finner ROMS til emulatorer som SNES og NES til PSP ?

Endret av Mauro
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vurderer å kjøpe en brukt psp uten lader. ER det mulig å kjøpe lader utenom isf. hvor?

Hvordan finner jeg ut hvilken versjon PSPn er? Den jeg er ute etter er vel 1.5, for der kan man spille kopierte spill og filmer?

 

ps. Når jeg tenker på versjon mener jeg av firmware.

Endret av b-ill
Lenke til kommentar

Har ikke prøvd noe høyere enn 2.71, men det jeg vil anbefale er selvfølgelig 1.5. Ufattelig morsomt å ha homebrew. Samtidig som du bruker Devhook og IrShell. Får mye mer ut av Psp'en. Send pm hvis du vil ha Devhooken i Guimode (Med godt visuelt opplegg istedet for "Dos"-greia som er ute.

 

Og man kan spille vanlig UMD-spill ja. Selv om du har 1.5. Når du sitter i bilen som du sa så er det bare å emulere deg til en versjon (2,7 f.eks) Og mounte UMD istedetfor ISO-fil som man vanligvis tar ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...