Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hjelp!

Nedgraderte en kollega sin PSP fra 2.71 til 1.5 i dag.

Det gikk greit, men....

 

Nå virker ikke WiFi, og hvis vi trykker "Home" knappen for å gå ut av et spill, så går PSP i heng, vi får den blå skjermen med "press O to reset to factory settings".

 

Noen måte å laste inn Firmware 1.5 på nytt nå som PSP-en er 1.5?

6801272[/snapback]

Formatert minnekortet?

 

Du kan alltids oppdatere til 2.60 og så gå ned til 1.50 igjen.

Lenke til kommentar
Har prøvd å formatere minnekortet, og satt PSP til factory settings.

No luck.

 

Men for å få 2.60 ned, så må vel vi ha GTA:LCS preptach, og det har vi ikke.

6801965[/snapback]

 

 

Hmmm.....

Skjønner ingen ting her.

I dag oppgraderte vi PSP-en til min kollega opp til Firmware 2.0.

Så brukte vi samme downgrader 2.0 -> 1.5 som jeg har brukt på min PSP.

 

Med firmware 2.0 fungerer PSP-en som den skal.

Når vi nedgraderer til 1.5, så virker ikke WiFi, og vi kan ikke bruke "home"-knappen i et spill uten at hele PSP går i heng og til factory restore.

 

Noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Hvor stort minnekort er greit å ha i sin PSP? Hvor mye får man fx inn på en 512mb-brikke? Hvor stor er ett spill? En film? Noen kjekke programmer?

6834649[/snapback]

 

Spill kan ligge på 80 MB til 1,4 GB komprimert, etter hva jeg har erfart, (Dette er selfølgelig avhengig om hvor stort spillet er). Man kan få tak i ripkits så man kan spare masse plass, men dette finner man ikke til alle spillene. 512 MB vil bli for lite, etter hva jeg synes selv. 1GB går greit, hvis du ikke bruker PSP'en som MP3-spiller, men kun bruker den til spill og film. Men hvis du går etter hvor mange spill du får inn på et 1GB kort, så blir det ikke så mange. Desverre så kan vi ikke linke til programmer som gjør så at du kan starte ISO'ene.

 

Men et raskt søk på google, så finner du komprimerings-program til ISO'ene. Søk f.eks. 'ISO to CSO'

 

CSO er det samme som en ISO, bare komprimert, merk deg at det kun er DevHook som bruker dette. Å DaxIso bruker .Dax. ;)

 

Mods: Hvis dere er usikre, så har jeg ikke hjulpet brukeren med piratkopiering, men kun forklart hvordan han kan finne komprimerings-program til ISO'ene. ;)

Lenke til kommentar

Noen guider for hva downgrading og homebrewing er? Jeg er ganske fersk i PSP-gamet. Så vil gjerne vite hva alt det med emulering av 2.60 og 1.50 patch greier er :p Har null snøring på noe som helst angående dette. Jeg har nettopp fått internett på den, så det sier litt.

 

Noen som har en sånn newbie/rookie-forklaringssak?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...