Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen grunn til at min backup(*.cso) av Sega Megadrive Collection fungerte i går og ikke vil fungere i dag? Har 3.10-OE A'. Det eneste som skjer nå er at den starter og står i loadingscreen.

 

Edit: Nå la jeg over isoen istedet, da fungerte det plutselig. Mån tro hvor lenge det varer.

 

Edit2: Har nå lagt inn irShell 3.1. for å teste ut pspen som fjernkontroll. Ircodes for panasonic tv lå allerede inne. Problemet er at eneste knappen som fungerer på den "kontrollen", ihvertfall eneste tven min lyder til, er av og på. Noen andre som har opplevd dette? Prøvde å lete opp flere codes, men uten noe særlig hell. Fant en stor pakke på irshell.com, hjalp meg lite.

Endret av EDB
Lenke til kommentar

Noen som har noen tips når det gjelder homebrew ?

Har ikke holdt på med homebrew siden 2.00 kom ut og jeg hadde da 1.50 men upgradet til 2.00 da..

Tenkte jeg skulle få prøvet muligheten til å kjøre Mine gammle PSX spill på pspen (les final fantasy VII :D)

noen som kan gi meg en hjelpende hånd eller en hjelpende guide ?

Lenke til kommentar
Darkz: Jeg bestillte meg helt nytt hvit deksel fra modnet.no i går, hadde en del andre farger også.

 

Sitter nå med 1.50, men hvordan er det å kjøre nye spill fra den versjonen ? Har f.eks GTA som trenger 2.00 eller høyere versjon

8365144[/snapback]

 

 

Takker, var mye kult der. Sitter og tenker på slik mørk crhome plate eller rett og slett bare kjøpe igjen en svart orginal. Er jo svart bak og min så syns nesten ikke noen andre farger passer :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...