Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leter etter ett progam som gjør at jeg kan spille backup spill, altså *.iso og *.cso-filer, på min PSP uten å ha i en UMD-disc.

Er det ikke det som er jobben til fastloader?

Prøvde både fastloader og UMD emulator nå uten hell. Noen som har noen tips?

7107965[/snapback]

 

Bruk DevHook isteden, det er bedre, men der må du ha i en hvilken som helst umd-disc da...

Lenke til kommentar
Er den håndleddsreima som ikke følger med i Giga-Pack, men i Value-Pack så forbasket viktig og til nytte?

7170310[/snapback]

Jeg har, av gammel vane alltid den surret rundt håndleddet. Det gir en slags sikkerhet om at man ikke mister den.

På en annen side er den irriterende til tider, er jo ikke alltid man trenger å ha den rundt håndleddet.

Lenke til kommentar
Er den håndleddsreima som ikke følger med i Giga-Pack, men i Value-Pack så forbasket viktig og til nytte?

7170310[/snapback]

Jeg har, av gammel vane alltid den surret rundt håndleddet. Det gir en slags sikkerhet om at man ikke mister den.

På en annen side er den irriterende til tider, er jo ikke alltid man trenger å ha den rundt håndleddet.

7170319[/snapback]

Det fulgte med en reim til DS'n og. Den brukte jeg aldri og den var strengt tatt bare i veien.

Lønner det seg å kjøpe Giga-Pack da? Får jo større minne da... :hmm:

Lenke til kommentar
Tenker på å kjøpe meg PSP men er veldig usikker angående spillene. Vet at jeg vil ha GTA Liverty city stories elns, menmå ha noen fler å "gå etter" hvis jeg skal kjøpe.

 

Noen som klarer å overtale meg med noen spill?

7170288[/snapback]

 

GTA: Vice City Stories. :cool:

7170504[/snapback]

 

TY! :D

 

Er det noen andre "verdige" spill? ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...