Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halla!

Jeg lastet ned LocoRoco Christmas demo for litt siden, men jeg må ha versjon 3.02.

Men når jeg skal oppdatere står det at jeg har den nyeste (2.71)

 

Hva skal jeg gjøre?

7574459[/snapback]

 

Quoter meg selv jeg :)

7578381[/snapback]

Så det du vil er å oppdatere til 3.02 for å spille demoen, men spillet sier at du "bare" har 2.71?

 

Du kan for eksempel laste ned nyeste versjon 3.03 her, dog gir ikke dette noe tilgang til homebrew. :(

Lenke til kommentar
Halla!

Jeg lastet ned LocoRoco Christmas demo for litt siden, men jeg må ha versjon 3.02.

Men når jeg skal oppdatere står det at jeg har den nyeste (2.71)

 

Hva skal jeg gjøre?

7574459[/snapback]

 

Om du har 2.71 ville jeg heller fikset Custom FirmWare (om du ikke allerede har det) for så å kjøre devhook. Vil tro det virker med devhook. Aldri brukt det selv, har ikke hatt behov for det med CFW. Nå kan man jo også få 3.02 CFW såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Har ikke følgt med på PSP-scenen på en god stund, og har et par spørsmål.

 

Jeg bruker nå firmware 1.5 og devhook for 2.71 til noen UMDer. Hva er nyeste firmware som kan emuleres med DevHook, eller er det andre muligheter nå?

 

Takker.

7583799[/snapback]

 

Du kan emulere 3.02

Men da må du bruke et annet program for å "installere" firmwaren på memsticken. Du kan f.eks ikke bruke en 3.02 en annen har "dumpet"

Lenke til kommentar
Jeg er en PSP noob og dere er sikkert veldig lei av dette spørsmålet.

Min PSP har 2.81 firmware, som jeg har skjønt at ikke kan kjøre homebrew. Er det da noen måte å nedgradere til 1.50 sånn at jeg kan kjøre homebrew?

7582578[/snapback]

 

Det har vel, så vidt jeg har fått med meg, nylig kommet en downgrader til fw 2.80, men foreløpig ingen til 2.81. Det vil nok komme senere, men foreløpig er det da ingen måte du kan få nedgradert på.

Lenke til kommentar

Hei folkens,

 

Er rimelig fersk på PSP her, men en familievenn har en sønn som er helt fortvilet, og jeg har blitt satt på saken å fikse PSP-en hans.

 

Problemet er som følger: etter en oppdatering (hvor PSPen avbrøt halvveis p.g.a batterimangel) så har PSPen sluttet å kjøre div. spill, deriblandt FIFA 2007. Etter hva jeg har forstått, var det her problemene startet.

Jeg har prøvd å utelukke en del feil, blandt annet fysisk feil med PSP'en (i og med at den kjører andre spill) og problem med minnebrikken (har prøvd med diverse andre minnebrikker). Problemet ligger nok i at oppdateringen ikke ble fullført ordentlig.

Derfor tenker jeg at løsningen kan være å oppdatere til 3.03 (den er nå v. 2.71), eventuellt å reinstallere hele PSP-softwaren.

Hvordan går jeg frem for å gjøre dette?

Hvordan kan jeg enklest mulig "patche" PSP-en til den nyeste versjonen?

 

På forhånd takk,

Edds

Lenke til kommentar

Heisann. Begynner dessverre å bli en liten stund siden sist jeg brukte pspen til noe særlig fornuftig. Har bare lest tegneseriestriper på den i det siste, (Garfield passer veldig bra å lese :) ).

 

Det jeg lurer på er om noen kan hjelpe meg litt?

Saken er at om ikke så veldig lenge skal jeg til England i 5 uker med klassen og gå på skole å sånn der. Skal da selvfølgelig ha med pspen, men må jo ha noe artig HB på den.

 

Det jeg lurer er om hva som er nytt og artig nå for tiden, og som er et must have?

 

Dette har jeg:

* Den custom 2.71 firmwaren som er nevnt lenger oppe.

* GTA:LCS, så må ha noe artig mods/cheat ting til det.

* Burnout Legends.

 

Kom gjerne med tips til HB alle som en, alle forslag settes pris på :)

 

Mvh.

Vaffel

Lenke til kommentar

Av spill kan jeg anbefale:

Collectic - Finn trådløse nettverk, få brikker til en slags tre på råd per nettverk du finner. Nyskapende og moro i by om du liker å være ute mens du spiller.

PSP Pool - Simpelt biljardspill. Veldig avhengighetsskapende, iallefall for min del. Kan spille 2player.

Luminex er også morsomt de første gangene, selv gikk jeg lei etter en stund.

 

Program:

Wifi Sniffer - Finner trådløse nettverk og sier om de er krypterte eller ei. Finner også de aktuelle macadressene. Lagrer de i en tekstfil.

PSP Radio

Afkim - IM klient

 

 

Liste over høyt aktede homebrew

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...