Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan også anbefale Super Converter som er ett gratis program. Hjemmesiden ser litt "uprofesjonell" ut. Men det er det beste converter programmet jeg har brukt! Kan omkode til utallige forskjellige formater. Det er balnt annet egne menyer for PSP og PS3 omkoding. Og der kan man også forandre på oppløsning i motsetning til andre programmer :thumbup: (Man kan også konvertere .flv filer som man får fra etter å ha lastet ned youtube.com videoer, fra tjenester som f.eks. keepvid)

Føler jeg har gjordt nok "reklame" for dette geniale programmet :w00t:

 

Edit: Kan jeg også få anbefale denne nettsiden som, automatisk konverterer videoer youtube.com (eller lignende video streaming sider) om til PSP støttet video format :thumbup:

Endret av Baba2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rOwOH6vg

Jeg vurderer å kjøpe psp fra USA, må bare gi 1300kr for den da. Men jeg lurer på hvordan det er med spill og filmer som jeg kjøper i Norge, virker disse på den Amerikanske psp`en?

Lenke til kommentar
Noen som har peil på hvor jeg kan få tak i emulator som lar meg se norske filmer på min amerikanske psp ?

8226986[/snapback]

 

Har slik "locationfree player" sak på firmwaren jeg kjører nå? Har ikke filmer fra hverken Norge eller Usa, så får ikke testa helt da men :)

8293322[/snapback]

 

Laste ned hvor?

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å kjøpe psp fra USA, må bare gi 1300kr for den da. Men jeg lurer på hvordan det er med spill og filmer som jeg kjøper i Norge, virker disse på den Amerikanske psp`en?

8308926[/snapback]

Har du tenkt til å importere fra USA, eller befinner du deg i USA? Du får den for 1500kr i Norge. Så jeg ser ikke helt hvorfor du skal importere den. Det blir bare mas hvis den blir ødelagt og du skal eventuelt levere den inn på reparasjon. Spill er sonefri på psp, men det er ikke filmer. Så du får ikke sett UMD filmer som er kjøpt i Norge på en PSP som er kjøpt i USA.

Lenke til kommentar
Noen som har peil på hvor jeg kan få tak i emulator som lar meg se norske filmer på min amerikanske psp ?

8226986[/snapback]

 

Har slik "locationfree player" sak på firmwaren jeg kjører nå? Har ikke filmer fra hverken Norge eller Usa, så får ikke testa helt da men :)

8293322[/snapback]

 

Laste ned hvor?

8310098[/snapback]

 

 

Fulgte med firmwaren det, er egen knapp på internett saken

Lenke til kommentar
Firmware 3.0 og oppover kommer med innebygd PS1 emulator. Hvis du har custom firmware over 3.03 OE kan du bruke popstation til å legge inn dine egne PS1 spill. Søk litt på google, er sikkert en guide for det.

 

 

Er det ferdig emulator på v 3.10 OE-A? Hvis det er det, hvor skal jeg legge inn ps1 spilla da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...