Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Vært borte for lenge fra PSPen min nå ^^ hva er Devhook ? og hvilken versjon kan man kjøre homebrew om dagen (backup iso filer) ?

 

og noen som vet om en norsk/svensk side man kan kjøpe nytt psp deksel ? min er litt ripete, derfor den har støvet ned (laget annen tråd om det men bare play.com eller no) =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DevHook er rett og slett en firmware emulator. Kan emulere høyere firmware uten å måtte installere det over det orginale. Så hvis du har 1.5 orginalt, og vil spille spill som krever feks 2.60, kan du bruke DevHook for å "lure" spillet og kjøre ivei. Man får og alle funksjonene som er ellers på den firmwaren, som feks web browser og RSS.

 

(btw, satt ikke jeg ved siden av deg på TG, rabbit? Var en kar som hadde no sånt kallenavn og fikk trykka inn kaniner med våpen eller hva det var rundt om kring på ei t-shorte :p Hadde og et kamera som så ut som et speilrefleks husker jeg. Is it you?)

Lenke til kommentar

Vil ha denne tråden i Mine Innlegg, den har forsvunnet sammen med så mange andre tråder...

 

Har 2.60 firmware nå, har ikke brydd meg stort om homebrew og PSP'en har ligget i ro en stund.. Noen som kan hjelpe meg igang til å bruke PSP'en mer? Bruker ikke homebrew fordi det ble så tungvint å laste det igjennom GTA, men hører det finnes lettere metoder. Downgrade, bruke "2.60 emulator" for å spille spillene og ha homebrew lett tilgjengelig fra spillmenyen på PSP?

Lenke til kommentar
Vil ha denne tråden i Mine Innlegg, den har forsvunnet sammen med så mange andre tråder...

 

Har 2.60 firmware nå, har ikke brydd meg stort om homebrew og PSP'en har ligget i ro en stund.. Noen som kan hjelpe meg igang til å bruke PSP'en mer? Bruker ikke homebrew fordi det ble så tungvint å laste det igjennom GTA, men hører det finnes lettere metoder. Downgrade, bruke "2.60 emulator" for å spille spillene og ha homebrew lett tilgjengelig fra spillmenyen på PSP?

6713459[/snapback]

 

Har du GTA er det bare å sette i gang å downgrade til 1.5. Kikk innpå http://www.pspnett.com/filarkiv.php for verktøy og guide. Etter det installerer du Devhook som emulerer nyere firmware uten å måtte upgrade igjen..

Lenke til kommentar

Desverre er det internminne som er for lite ved surfing, og ikke noe og gjøre ved det.

 

Når det gjelder homebrew til versjon 2.8 er det ikke kommet noe neda, så der er detkun flash spill som du kan bruke.

 

Sjekk filarkivet til PSPNett.com der er en del flash spill.

Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg med å legge inn DevHook? Jeg har lagt inn alt som var MS_ROOT, ikke selve mappa, men bare det inni, til selve hovedmappa i PSP'en. Og bare det som lå i den mappa. Jeg fulgte instruksjonene her http://pspavisen.com/index.php?subaction=s...7&side=homebrew og jeg har firmware 1.5, eller noe sånt.

 

EDIT: Og er det noen "must have"-programmer til PSP?

 

EDIT2: Problemet mitt er fikset nå. Stygg tabbe fra min side. :p

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
En enkel løsning er ebay.com der finner du det meste, også på qxl.no

6743288[/snapback]

 

Eller kjøp en USB kabel og lad via datamaskina :)

6753679[/snapback]

Du kan ikke lade med usb..

6784985[/snapback]

 

Du får en sånn kabel som er splitta opp med usb i en ende og miniusb/ladeplugg i andre enden.. Genial greie som lader mobilen min samtidig.. :D

Lenke til kommentar
En enkel løsning er ebay.com der finner du det meste, også på qxl.no

6743288[/snapback]

 

Eller kjøp en USB kabel og lad via datamaskina :)

6753679[/snapback]

Du kan ikke lade med usb..

6784985[/snapback]

 

Du får en sånn kabel som er splitta opp med usb i en ende og miniusb/ladeplugg i andre enden.. Genial greie som lader mobilen min samtidig.. :D

6785183[/snapback]

Da må du si det da ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...