Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Heisann, har et lite problem.

Jeg har 1.50 og bruker devhook for å få 2.71, for å bruke nettleseren. Åpnet opp vg.no just, men før sia var ferdig lastet kom det "not enough memory". Burde vel kunne laste ei side uten at det skjer.

 

Har også links nettleseren inne, samme problemet der også.

 

Kan en stille på dette?

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Du kan stille på det noe, trykk trekant, og ett sted er det.. Sett cache til 2048(elns)

 

Mne vg.no har mye bilder, så der kommer det not enought memory uansett.

6686490[/snapback]

 

 

ok. litt kjipt da. burde jo vært mulig å bruke minnekortet eller noe?

 

Takk for ideen om wap sider også. Lurt ;)

Lenke til kommentar

Greit, nå har jeg et par spørsmål her. Byttet 2.71-en min mot en 2.60, nedgraderte til 1.50, og har lagt inn et par ting. Daedalus, PSPVBA og SNES9x. Daedalus loader, viser en splashscreen og så kommer det opp noe "loading"-greier. Etter det slår PSP-en seg av.

 

PSPVBA loader spill greit, men de går ikke an å spille. Alt hakker, og lyden er skurrete og jævlig. Samme skjer med SNES9x. Alt beveger seg utrolig treigt, og lyden er dårlig.

 

Lastet inn DevHook v.0.46, hiver inn GTA: LSC-discen, velger det som er logisk i menyen, og PSP-en slår seg av. Gode forslag?

Lenke til kommentar
Greit, nå har jeg et par spørsmål her. Byttet 2.71-en min mot en 2.60, nedgraderte til 1.50, og har lagt inn et par ting. Daedalus, PSPVBA og SNES9x. Daedalus loader, viser en splashscreen og så kommer det opp noe "loading"-greier. Etter det slår PSP-en seg av.

 

PSPVBA loader spill greit, men de går ikke an å spille. Alt hakker, og lyden er skurrete og jævlig. Samme skjer med SNES9x. Alt beveger seg utrolig treigt, og lyden er dårlig.

 

Lastet inn DevHook v.0.46, hiver inn GTA: LSC-discen, velger det som er logisk i menyen, og PSP-en slår seg av. Gode forslag?

6699813[/snapback]

 

Dæven, slitan!

 

Jeg fikk ikke med meg at det var prblemer her.. Det jeg ville gjort er først og fremst å reformatere sticken om du har holdt på litt frem og tilbake der og lagt inn på nytt.

 

Det finnes forøvrig en del emulatorer ute på webben som ikke funker helt 100 ennå (eller 50 for den sags skyld). Ta og kikk litt innpå QJ.net sine PSP sider og sjekk hvem som har komt lengst i utviklinga. Daedalus er vel fremdeles eksperimentell ennå.

 

Er 2.71 installert slik som den skal i Devhook? Har du fulgt instruksjonen eller evt. lastet ned et oppsett med firmwaren allerede innstallert inni?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...