Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må vel ha trådløst nettverk da? ;(

6585862[/snapback]

 

Selvfølgelig.. Men har du en PSP med wifi, syns jeg at du kan koste på deg en billig trådløs router til 500 eller mindre..

 

Det er absolutt verdt det!!

6585890[/snapback]

Eller en mye billigere sak som man setter i usben.

Lenke til kommentar
trenger en nedgradering av psp-en jeg... tabba meg ut å innstallerte den nyeste.... noen som har en link til ett kjekt program som fikser saken?

6586180[/snapback]

 

Om du har installert 2.71 eller over kan du bare glemme det. Du må inn med chip per i dag.

6586189[/snapback]

nei :D hadde visst bare 2.00. :hmm: var sikker på at jeg oppgraderte jeg....

jaja, har du noen program? må vel ned til 1.50 før man kan spille homebrews o.l.??

Lenke til kommentar
trenger en nedgradering av psp-en jeg... tabba meg ut å innstallerte den nyeste.... noen som har en link til ett kjekt program som fikser saken?

6586180[/snapback]

 

Om du har installert 2.71 eller over kan du bare glemme det. Du må inn med chip per i dag.

6586189[/snapback]

nei :D hadde visst bare 2.00. :hmm: var sikker på at jeg oppgraderte jeg....

jaja, har du noen program? må vel ned til 1.50 før man kan spille homebrews o.l.??

6586246[/snapback]

¨

 

Da kan du puste lettet ut. Ta deg en tur Her og kikk litt rundtomkring, og du vil ettehvert finne en løsning.. :D

Lenke til kommentar
Eller en mye billigere sak som man setter i usben.

6586163[/snapback]

 

Hvamenerdu? Man må da ha en trådløs router uansett. Pimpstreamer funker ikke via kabel om det var det du tenkte på..

6586175[/snapback]

Det finnes noen "usb-pinner" som man kan sette inn i en pc som mottar internett via kabel og lage et trådløst nettverk slik at psp kan gå på internett.

Lenke til kommentar
Eller en mye billigere sak som man setter i usben.

6586163[/snapback]

 

Hvamenerdu? Man må da ha en trådløs router uansett. Pimpstreamer funker ikke via kabel om det var det du tenkte på..

6586175[/snapback]

Det finnes noen "usb-pinner" som man kan sette inn i en pc som mottar internett via kabel og lage et trådløst nettverk slik at psp kan gå på internett.

6586545[/snapback]

 

Hmm det høres en smule spesielt ut, og alt som er spesielt er vanligvis dyrt og/eller vanskelig å få fatt i.

 

Nå er wifi mottakeren på PSP'en temmelig veik, så jeg ville ikke ha gått for en skomakerløsning.

 

Jeg kjører med en sånn Dlink DI-624.. De får man for slikk og ingenting i disse dager..

Lenke til kommentar

Trenger litt bistand...

 

Må en i dag også ha GTA riktig versjon for å få downgradet til 1.50?

 

Har sett på diverse nettsider (de som er godt omtalt) om en Easy Dowgrader, gjør denne det enkelt å negradere, skal visst være pent GUI eller bør en bruke den som ligger på PSPNETT?

 

Takk for snarlig respons... :D

Lenke til kommentar
Hva er det som er så spesielt med GTA:LCS sitt firmware 2.6?

 

Det jeg lurer på er:

I dag kjøpte jeg Lemmings, og der ligger også firmware 2.6.

Vil det si at Lemmings-spillet gjør samme nytten som prepatchen av GTA:LCS?

6604665[/snapback]

NEI.

 

 

 

Du må ha gta med 2.0 updaten, eller så kan du ikke bruke eloader, og nedgradere

Men har du med 2.6 upgraden så kan du ikke gjøre noe med den, untatt å spille det.

Lenke til kommentar

Argh. Pokker. Hvorfor må alt være så vanskelig.

Har innstallert Devhooker, men klarer overhodet ikke å emulere noen firmwares utover min eksisterende 1.5

 

Kan liksom ikke velge firm 2.6 og trykke "start" da slår PSP seg av, og når jeg starter den opp igjen er den 1.5 og jeg får ikke spille lemmings.

 

Skal jeg flashe eller innstallere noe ytterligere utover å kopiere devhook-mappene til memory stick?

 

En hundrelapp rett på konto til den som kan guide meg gjennom Devhook nå i natt siden jeg skal være på flyplassen om litt over 4 timer.

 

MSN:

[email protected]

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Du må nok legge til fw-filene selv, men jeg har en link her som gir deg hele "pakken" slik at den er good to go. :)

De pengene synes jeg du skal holde for deg selv, man skal ikke ta betalt for å hjelpe folk. :)

 

http://rapidshare.de/files/26171532/devhoo...Fullpackage.rar

 

Edit: Du må legge DH-mappen i rota av memorysticken din, resten skal inn i psp/games.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...