Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns den grå var best, grunnen er at den PSPen som kommer fram i bakgrunnen der passe veldig bra inn, du skjønner det liksom bedre at det er en side om PSPen eller noe slikt :p

 

 

Edit: Akkurat det Marek sa, tenkte jeg faktisk også på, det hadde tatt seg veldig bra ut vil jeg tro.

Ser ut til at det blir slik :thumbdown:

Hater designet. Om det blir slik, så kommer jeg nok til å streike litt på nyhetspostingen(i protest) Men jeg skal holde dere oppdatert gjennom tråden da selvfølgelig :cool:

 

Om dere har lyst til å hjelpe meg med å få tilbake den blåe headeren så gå inn her å gi beskjed til Goberg. bare skriv inn hvor mye dere _hater_ den teite gråe headeren å hvor mye dere vil ha tilbake den superflotte headeren Gundrosen laget. Om dere hjelper meg å få tilbake headeren så skal jeg poste nyheter som det suser fremover ;)

At hadde headern din hatt den PSPen i seg så hadde det gjort susen for meg, er garantert den jeg ville valgt da.

Er et eller annet med den PSP som jeg syns gjør headern rett og slett rå ^^

 

 

Edit: En ting, for øyeblikket, er det pspavisen.com som er "norges største" side om PSP eller?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

pspavisen.com er nok størst, dette fordi den har vært oppe lengst. Det virker som om de har noen problemer med designet, feil bilde i headeren...tenkte dere burde vite det.

 

Min side Norsk PSP Forum vil snart være oppe på eget domene, og jeg kunne trengt nye skribenter. Har du lyst er det bare å registrere seg og ta kontakt. Håper noen er villige til å hjelpe til. Siden har vokst veldig de siste dagene, antall besøkende har skutt i været, og det begynner så smått å bli folk som registrerer seg også. Bare vi kan få litt fart på forumet blir det nok saker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har prøvd det! Det kom for en stund siden, og er drit kult!

Eneste er at det går siiiinnnnsykt sakt, men utrolig kult alikelvel...

Sitte å styre hele maskinparken fra PSPen ruler! Det er en følelse alle burde få oppleve...

:w00t::w00t::w00t::w00t:

Jepp, men går for tregt til film og spill, men surfing og slikt går supert.

 

Men hvilken oppløsning er det best å ha på pc'n når du bruker psp'n? Lav oppløsning eller høy?

Lenke til kommentar

Jeg lette litt rundt på google og fant ut at det var veldig, veldig mange som hadde pixelfeil på sine PSPer. Det fantes et program som visstnok skulle fjerne pixelfeil, men det kunne gå begge veier :p Enten ble de borte, eller så fikk man fler hehe.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...