Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Everybody's Golf. Syns det er skikkelig morsomt. Er egentlig ikke golf fan men dette er morsomt likevel. Det er ikke et seriøst golf spill.

Man kan vinne ting og tang til å ha på personen som hatter, briller og nye klær. Man utvikler også ferdighetene til personene etterhvert som man vinner turneringer.

 

Det er litt vanskelig i begynnelsen men det blir morsomt når man begynner å få til flere og flere birdies og eagles. Har ikke spillt så mange timene enda, men tviler på at jeg blir lei med det første.

 

Om du har sett bilder av spillet og syns det ser morsomt ut så tror jeg ikke du vil bli skuffet. Jeg anbefaler det i allefall. Litt kort skrevet men sitter på jobb nå. Spør om det er noe spesiellt du lurer på.

 

Noen andre her som har det og som har klart hole in one og albatros? Jeg har ikke fått det til enda. Beste er en chip in birdie på 10m.

Lenke til kommentar

herhe, liker egentlig ikek golf selv.. men spilte litt swing away golf på PS2 for lenge lenge siden, å syntes det var morsomt siden det ikek var helt serriøst.. også så jeg everybodys golf å det lignet å ser veldig morsomt ut.. gleder meg til jeg får penger :D

 

takk for svar:)

 

Edit: er det et spill jeg kan holde på med en stund? ikke blir ferdig så alt for fort?

har ridge racer selv nå å begynner å bli ferdig med det, hatt det 1mnd.. digger det spillet..

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar

Det er nok ikke det lengste spillet man får. Jeg kjøpte det 1. september og har vel spillt gjennomsnitt to timer om dagen. Jeg har kommet til bane to av seks. Regner med det blir vanskeligere etterhvert så det går nok ikke i samme tempoet. Du kan også spille opp igjen gamle baner for å trene opp de andre personene og det er en del gjenstander å vinne. Det er jo 18 hull per bane så du har 108 hull å perfeksjonere :) Så noen timer har du nok foran deg.

 

Det er veldig fin grafikk på spillet også. Musikken kan bli litt drøy i lengden, men den kan man slå av om man vil. Det er en melodi per bane.

Lenke til kommentar

Begynner du å spille WoW så forvinner dagene dine. ;)

 

Jeg spillte wow når det var i beta og når det kom ut. Slutta å spille for ca en måned siden. Utrolig morsomt men det går med ufattelig mange timer. Har ikke sperra kontoen min enda men kommer nok til å gjøre det. Det var veldig morsomt opp til lvl 60 og en stund etter men så ble det kun grinding av Molten Core for å få utstyr. Etter å ha spillt en uke så droppa endelig tingen men så fikk noen andre den, og så var den på'n igjen... Ble for ensformig for min del.

 

Edit: Dette blir vel off topic men... ;)

Endret av Zerpent
Lenke til kommentar
Begynner du å spille WoW så forvinner dagene dine. ;)

 

Jeg spillte wow når det var i beta og når det kom ut. Slutta å spille for ca en måned siden. Utrolig morsomt men det går med ufattelig mange timer. Har ikke sperra kontoen min enda men kommer nok til å gjøre det. Det var veldig morsomt opp til lvl 60 og en stund etter men så ble det kun grinding av Molten Core for å få utstyr. Etter å ha spillt en uke så droppa endelig tingen men så fikk noen andre den, og så var den på'n igjen... Ble for ensformig for min del.

 

Edit: Dette blir vel off topic men... ;)

har ikke no imot at dagene forsvinner når jeg kjeder meg hver dag etter skolen =P så må ha noe å gjøre... hehe, men vet du om det er no prøve tid på WOW før jeg må betale?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Lurte på hvor stor en 356mb film blir på pspen... Etter litt convertering... Sånn cirka.

GT4 har jeg ikke peiling på, men det med filmen er jo bare å prøve da. Tror det blir noe rundt 100-200 kanskje.

Lenke til kommentar

Ja gleder meg til Downgradern kommer, har en veldig stor følelse som sier at den vil komme om så ikke så alt for lenge, å som jeg venter etter å få testa homebrew stuff :D

 

Men det skal komme et Final Fantasy spill til PSP å sant? vis det, noen som har peiling på når det kommer til EU? om i det hele tatt gjør det da..

 

Edit: Larsy, ville jeg vært deg så ville jeg oppdatert til 1.50 ikke noe høyere værtfall slik at du kan bruke homebrew(programmer laget av folk) du kan bruke emulatorer og slikt, men dette vet du kansje allerede om.

Jeg har 1.52 og gleder meg veldig til downgradern og håper virkelig at den gjør det den skal gjøre slik at jeg får brukt homebrew og.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Ja gleder meg til Downgradern kommer, har en veldig stor følelse som sier at den vil komme om så ikke så alt for lenge, å som jeg venter etter å få testa homebrew stuff :D

 

Men det skal komme et Final Fantasy spill til PSP å sant? vis det, noen som har peiling på når det kommer til EU? om i det hele tatt gjør det da..

det kommer et final fantasy spill, det er Final Fantasy VII: Crisis core....

kommer nesten garantert til europa...

Lenke til kommentar

1.5 gir "forbedret sikkerhet". Om du har en 1.0 PSP burde du bare ha den på det. 1.0 er eneste firmware der sony har glemt å slå på sperren for homebrew. Det kreves mer å få homebrew til å kjøre på 1.5. Om du ikke har prøvd homebrew før kan du laste ned PSPong-spillet mitt.

Endret av Marek
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...