Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg lette litt rundt på google og fant ut at det var veldig, veldig mange som hadde pixelfeil på sine PSPer. Det fantes et program som visstnok skulle fjerne pixelfeil, men det kunne gå begge veier :p Enten ble de borte, eller så fikk man fler hehe.

Du snakker om den video'n? Den kan fikse pixler som er "stuck", ikke døde pixler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lette litt rundt på google og fant ut at det var veldig, veldig mange som hadde pixelfeil på sine PSPer. Det fantes et program som visstnok skulle fjerne pixelfeil, men det kunne gå begge veier :p Enten ble de borte, eller så fikk man fler hehe.

Du snakker om den video'n? Den kan fikse pixler som er "stuck", ikke døde pixler.

Hva er forskjellen :hmm:

 

På min ser det ut som om 1 pixel er bare hvit, en er bare grønn og den siste vet jeg ikke

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned en film som skulle "stimulere" pixlene slik at de kanskje skulle virke igjen. Lot denne stå og kjøre i to og en halv time men det ble ikke noe bedre.

 

Jeg har sendt en mail til Sony nå. Får se hva jeg får som svar. Hadde det vært 2-3 pixler hadde jeg ikke brydd meg, men nå ser jeg 10-12 døde pixler på min.

 

Edit: vet at videoen ikke fikser døde pixler. Jeg har skrevet at jeg har døde pixler og det er vel litt feil. De fleste ser jeg bare på sort bakgrunn så de greier å vise andre farger. En av de ser jeg kun på blå skjerm.

Endret av Zerpent
Lenke til kommentar
jeg var heldig som ikek fikk noen døde pixler jeg =) men skal bestilel LCD skjerm til pcen nå å får sikkert de jeg ikek fikk på PSP på den istedenfor...  :p

Sørg for å bestille fra nettet - du kan alltids benytte deg av angreretten vet du! ;)

mhm, skal bestille fra MPX.no.. hvis jeg har råd da.. alt jeg skal ha kom på 5800kr :S

Lenke til kommentar
jeg var heldig som ikek fikk noen døde pixler jeg =) men skal bestilel LCD skjerm til pcen nå å får sikkert de jeg ikek fikk på PSP på den istedenfor...  :p

Sørg for å bestille fra nettet - du kan alltids benytte deg av angreretten vet du! ;)

mhm, skal bestille fra MPX.no.. hvis jeg har råd da.. alt jeg skal ha kom på 5800kr :S

wow, hva ere du skal ha da? :ohmy:

 

Jeg har betalt tilsammen 4000 for:

PSP

1 GB Sony Memory Stick Pro Duo

Ridge Racer

Resident Evil: Apocalypse Now UMD film

Lenke til kommentar
jeg var heldig som ikek fikk noen døde pixler jeg =) men skal bestilel LCD skjerm til pcen nå å får sikkert de jeg ikek fikk på PSP på den istedenfor...  :p

Sørg for å bestille fra nettet - du kan alltids benytte deg av angreretten vet du! ;)

mhm, skal bestille fra MPX.no.. hvis jeg har råd da.. alt jeg skal ha kom på 5800kr :S

wow, hva ere du skal ha da? :ohmy:

 

Jeg har betalt tilsammen 4000 for:

PSP

1 GB Sony Memory Stick Pro Duo

Ridge Racer

Resident Evil: Apocalypse Now UMD film

hehe, er ikke ting til PSP... er LCD skjerm, Ram, strømforyning, tastatur og musematte... PSP har jeg allerede hatt 1mnd... men det jeg skal ha er likevel dyrt, brukte 5000kr i starten av denne mnd på pcen da å.. også 2000til psp

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar

Nå sluttet plutselig VLC greiene å funke hos eg :(

Når jeg prøver å connecte so å kommer det bare opp "cannot initialize" noen som vet hva problemet er og hvordan jeg kan fikse det? :dontgetit:

 

Sinnsykt irreterende :thumbdown:

 

Kan man foressten bruke programmet hvor som helst(så lenge man er i nærheten av en trådløs forbindelse) eller må man være innen rekkevidde av PC'ens eget trådløse nettverk :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg har også litt problemer med PVNC, blandt annet at det henger seg opp etter en liten stund så jeg må disconnecte for å så connecte igjen.

 

Hadde vært kult å testa om det funker over internett og ikke bare lokalt ja, det gjør nok det hvis du har laget deg en tilkobling til den plassen du er med psp'n og så må du bruke en port som er åpen da.

Lenke til kommentar
Det burde virket fint. Det jeg svarte på var om du skulle kunn koble opp gjennom andre access-punkt.

Hehe, greit, men du har altså ingen anelse om hva som er problemet mitt :(

 

Hadde vært kult å testa om det funker over internett og ikke bare lokalt ja, det gjør nok det hvis du har laget deg en tilkobling til den plassen du er med psp'n og så må du bruke en port som er åpen da.

Skal prøve å få det til på skolen, hadde vært kjekt å sittet å se hvor langt alle nedlastingene mine er kommet mens jeg er på skolen :p Kanskje til og med starte noen nye.

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...