Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den 1GB til 500 kroner, er det ikke slik at prisgarantien ikke gjelder for nettbutikker?

Jo den gjelder for alle butikker inkludert nettbutikker.

Ved nettbutikker legger dem på prisen av frakt også (noen ganger)

Min halvbror skulle gjøre dette etter jeg visste han guiden til å få 1GB minnekort til 500kr, men Lefdal så at det ikke gjelds ved nettbutikker, ble overrasket selv. Vil det si at personen som min halvbror snakket med har lurt han, for at Lefdal ikke skal tape penger?

Lenke til kommentar
Den 1GB til 500 kroner, er det ikke slik at prisgarantien ikke gjelder for nettbutikker?

Jo den gjelder for alle butikker inkludert nettbutikker.

Ved nettbutikker legger dem på prisen av frakt også (noen ganger)

Min halvbror skulle gjøre dette etter jeg visste han guiden til å få 1GB minnekort til 500kr, men Lefdal så at det ikke gjelds ved nettbutikker, ble overrasket selv. Vil det si at personen som min halvbror snakket med har lurt han, for at Lefdal ikke skal tape penger?

Lefdal fyren løy da ja :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Den siden vil foressten fungere som den nye PSPNorge. Og jeg tror de fleste av skribentene vil komme over etterhvert. Ta gjerne å registrer deg på forumet vi trenger mye mer aktivitet der inne :thumbup:

Så du har slått deg sammen med Goberg (er det ikke han som driver pspavisen.com?), supert! Bedre med en veldig bra side enn to bra. :green:

Lenke til kommentar
Den siden vil foressten fungere som den nye PSPNorge. Og jeg tror de fleste av skribentene vil komme over etterhvert. Ta gjerne å registrer deg på forumet vi trenger mye mer aktivitet der inne :thumbup:

Så du har slått deg sammen med Goberg (er det ikke han som driver pspavisen.com?), supert! Bedre med en veldig bra side enn to bra. :green:

Slo meg sammen med Goberg ja, det ble for dumt at vi skulle konkurere mot hverandre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Den siden vil foressten fungere som den nye PSPNorge. Og jeg tror de fleste av skribentene vil komme over etterhvert. Ta gjerne å registrer deg på forumet vi trenger mye mer aktivitet der inne :thumbup:

Så du har slått deg sammen med Goberg (er det ikke han som driver pspavisen.com?), supert! Bedre med en veldig bra side enn to bra. :green:

Slo meg sammen med Goberg ja, det ble for dumt at vi skulle konkurere mot hverandre :)

Hehe, ja. Blir nok bra det her. :w00t:

Lenke til kommentar

Ser meget lovende ut. Nå bryr jeg meg ikke så veldig mye med alt det der homebrew greiene, emn for alle de som da ønsker seg den muligheten er jo dette kjempe bra :)

 

Ser også over her at Gandalf og Goberg har slått seg sammen, ser fram til mange minneverdige stunder der :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...