Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1.5 gir "forbedret sikkerhet". Om du har en 1.0 PSP burde du bare ha den på det. 1.0 er eneste firmware der sony har glemt å slå på sperren for homebrew. Det kreves mer å få homebrew til å kjøre på 1.5. Om du ikke har prøvd homebrew før kan du laste ned PSPong-spillet mitt.

Kreves mer? Jeg vil ikke si at å legge to mapper istedenfor en er så veldig mye mer krevende. :ermm:

Lenke til kommentar
1.5 gir "forbedret sikkerhet". Om du har en 1.0 PSP burde du bare ha den på det. 1.0 er eneste firmware der sony har glemt å slå på sperren for homebrew. Det kreves mer å få homebrew til å kjøre på 1.5. Om du ikke har prøvd homebrew før kan du laste ned PSPong-spillet mitt.

Kreves mer? Jeg vil ikke si at å legge to mapper istedenfor en er så veldig mye mer krevende. :ermm:

Og en annen ting....Jeg kunne ikke kjøre iso filer på 1.0......oppgraderte til 1.5 og vips...der var det muligt og alt fynket....Så bare oppgrader til 1.5....men ikke 1.51 eller 1.52....der går det nemlig ikke an :whistle:

Lenke til kommentar
Kreves mer? Jeg vil ikke si at å legge to mapper istedenfor en er så veldig mye mer krevende.

Du må lage filene som skal gå i begge mappene... Kan ikke bruke reine filer rett fra kompilatoren.

 

Og en annen ting....Jeg kunne ikke kjøre iso filer på 1.0......oppgraderte til 1.5 og vips...der var det muligt og alt fynket....Så bare oppgrader til 1.5....men ikke 1.51 eller 1.52....der går det nemlig ikke an

Med andre ord var launcheren kodet for 1.5.

Lenke til kommentar

Homebrew :love:

 

Og er det noen som har vet hvodan jeg kan registerere pspen min på yourpsp.com og få meg en gratis umd-film, når jeg har japansk utgave (1000)? På registreringssiden kan man bare velge mellom 1003 og 1004, så vidt jeg husker :p T8e sony.

 

Edit: Beklager, så ikke at det var skrevet om det tidligere i tråden :)

Endret av Agres
Lenke til kommentar
Håper snart noen greier å rippe 2.0 browseren eller noe. Hadde vert sinnsykt digg, med homebrew og browser :love:

finnes ikke det da? trodde denne ville funke: http://pspavisen.com/filer/pafiledb.php?action=file&id=59 eller funker den ikke i 1.50?

 

og svar til zerpent, takk for at du sa det ;-) nå virket det bare enda mer fristende..

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Håper snart noen greier å rippe 2.0 browseren eller noe. Hadde vert sinnsykt digg, med homebrew og browser :love:

finnes ikke det da? trodde denne ville funke: http://pspavisen.com/filer/pafiledb.php?action=file&id=59 eller funker den ikke i 1.50?

 

og svar til zerpent, takk for at du sa det ;-) nå virket det bare enda mer fristende..

Det der tror jeg er techni no mon browseren, den er ikke noe særlig bra. Mange sider som ikke funker, hw.no f.eks.

Lenke til kommentar
Håper snart noen greier å rippe 2.0 browseren eller noe. Hadde vert sinnsykt digg, med homebrew og browser :love:

finnes ikke det da? trodde denne ville funke: http://pspavisen.com/filer/pafiledb.php?action=file&id=59 eller funker den ikke i 1.50?

 

og svar til zerpent, takk for at du sa det ;-) nå virket det bare enda mer fristende..

Det der tror jeg er techni no mon browseren, den er ikke noe særlig bra. Mange sider som ikke funker, hw.no f.eks.

okey, det viste ikke jeg.. hehe..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Den funker, men ikke så veldig bra. Har mye mer lyst på 2.0 browseren :love:

Testet den her om dagen, syns det var litt for mange sider som ikke funket, så var det veldig mange bilder som ikke kom opp på de sidene som funket heller.

 

djrabbit88: Hva mener du med det? At browseren bruker bare halve skjermen, eller at skjermen er så liten at man må scrolle for å få sett hele siden?

Lenke til kommentar
Den funker, men ikke så veldig bra. Har mye mer lyst på 2.0 browseren :love:

Testet den her om dagen, syns det var litt for mange sider som ikke funket, så var det veldig mange bilder som ikke kom opp på de sidene som funket heller.

 

djrabbit88: Hva mener du med det? At browseren bruker bare halve skjermen, eller at skjermen er så liten at man må scrolle for å få sett hele siden?

at browser bruker bare halvesiden, at man må bla nedover er bare vanlig det.. men til siden syntes jeg var ekkelt.. spez siden det funket ikke helt 100%

Lenke til kommentar
Er jo bare å settet på smart-fit eller just-fit så blir det ikke noe side scrolling ;)

lol viste faktisk ikke at det gikk før jeg sjekket nå.. jaja.. er det noen som vet om msn funke rpå psp eller? webmessenger eller no?

Bra at det er noen her som viste det da :p

 

WebMessenger fugerer ikke da du får opp en feilmelding med følgende melding; "For lite minne" elns. Noen som vet om et annet program/side?

Endret av K.B.S
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...