Henrikenn Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Nei har både sykkel og dame... Skjermene er limt fast med Tec7 i sokkelen så de står som faen Trur ikke jeg kommer til å få de av faktisk... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Hvordan er det å ha skjermene så høyt oppe? Eller sitter du høyt også? Rudde: Hvilken forsterker er det jeg skimter i havet av kabler? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Hvordan er det å ha skjermene så høyt oppe? Eller sitter du høyt også? Var helt jævlig i starten, men har blitt meget vant til det. Tanken var å fjerne den hylla, men nå vil jeg ha den Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Hvordan er det å ha skjermene så høyt oppe? Eller sitter du høyt også? Rudde: Hvilken forsterker er det jeg skimter i havet av kabler? Det er en Yamaha RX-V596RDS, ikke så mye å skryte av :-P Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Da var prosjektoren byttet ut med en TV. 70" 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 mmmm Hva slags TV er det? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 mmmm Hva slags TV er det? http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/LC70LE741S/sharp-70-3d-led-smart-tv-lc-70le741s Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Ikke at jeg har råd til den, men.. Funker den til å spille på? Tenker litt på hvor kjapp den er.. Er fargene gode? Uansett, gratulerer med ny TV! Endret 8. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Nylig kjøpt meg leilighet! Dama bor her også, så da bestemte jeg (siden jeg eier leiligheten ) at jeg skulle ha det ene rommet som gutterom! Ekke så heftig her ennå, men skal hvertfall male om, og nytt gulv. Og en skjerm til! Deilig å leve på 90kvm når jeg ser mye annet trangt inni her Under "hylla" på pulten blir det RGB LED-lys med valgfri farge Taklys er også styrt fra trådløs bryter på pulten, med dimming Samboer nr.2! Hvilken tråsykkel er det? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Virker som en KTM SMC eller SMR eller noe sånt.. Man kan trå i 20 km/t ¨ Neida, men en utrolig fin supermoto <3 Endret 8. desember 2012 av SLi 1 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Hvilken tråsykkel er det? KTM 300 EXC 2-takt! 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 http://www.elkjop.no...-tv-lc-70le741s 19K for en 70"?! Den kan da umulig være noe bra, eller? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 19K for en 70"?! Den kan da umulig være noe bra, eller? Den kostet 24999 (eller noe sånt) for et par uker siden, men var\er kampanje på elkjøp Men alt etter øyet som ser. duger fint den TVen er begrenset hvor godt 1920x1080 er på en 70". Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Den kostet 24999 (eller noe sånt) for et par uker siden, men var\er kampanje på elkjøp Men alt etter øyet som ser. duger fint den TVen er begrenset hvor godt 1920x1080 er på en 70". Er det jeg tenker litt på. 70" er jo helt rått det, men da begynner PPI-en bli relativt lav. Ikke et problem hvis man sitter langt fra TV-en såklart, men jeg tror jeg venter til 4K blir vanlig før jeg kjøper noe sånt. (Selv om det sikkert tar lang tid) Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Får legge ut et kjapt bilde etter IKEA turen i går Jeg har også flyttet ned fra 2 etg til kjelleren. iMac er ikke min, jeg bare låner den fram til fatter'n får ryddet plass på kontoret sitt De to skjermene på sidene skal etterhvert byttes ut med to nye Dell U2412M. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Vær forsiktig med bordet... Riper, glassmerker fra f.eks colaglass osv. - Experience. Har 2 nye pulter nå da. Endret 16. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Skal være forsiktig. Har hatt en mindre pult i samme farge og materiale hvis jeg ikke tar feil. Det var mye merker der til slutt Skal se om jeg finner noen brikketter eller hva det heter å sette under glassene. Stor musematte hjelper litt på også tror jeg Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Så sitter du i en intens gamingrunde, og plutselig sitter musa fast i en eller annen klissette væske... (nei, ingen kofferttenkning her. ^^) Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg bruker den mellomstore musematta mi (32x27cm) til å ha glass på. Har vært ALT for nærme å velte cola glasset noen ganger... Men det funker Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg bruker den mellomstore musematta mi (32x27cm) til å ha glass på. Har vært ALT for nærme å velte cola glasset noen ganger... Men det funker Det har jeg prøvd også. Veltet 5-6 ganger før jeg tok hintet og begynte å sette glasset et halt annet sted. Når du en gang velter det skal du bare være glad for at det ikke er rødvin. Det suger. Liker corepaden. Jeg er ferdig med alt som er mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå