Lakus Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Hvordan liker du skjermen så langt? Vurderer nesten å kjøpe en slik. Elsker den. Ingen backlight-bleed i det hele tatt, IPS-panelet er strålende, ingen døde piksler og 120Hz fungerer som en drøm. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Hvordan liker du skjermen så langt? Vurderer nesten å kjøpe en slik. Elsker den. Ingen backlight-bleed i det hele tatt, IPS-panelet er strålende, ingen døde piksler og 120Hz fungerer som en drøm. Hvilke skjerm er det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Yamakasi Catleap Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Par bilder.. Blidene ble litt mørkere enn jeg trodde :-( Edit.. Oh lord. La ut en 4-5 bilder.. så plutselig ble alle bildene identiske når jeg trykket "POST".. GRR. Fix'd Ser visst støvet ganske bra når jeg bruker blitzen på kameraet..hihi.. *huske på til neste gang* Tok et bilde av 3D Printeren min og Hexa Helikopteret mitt også for moroskyld :-) Endret 29. september 2012 av Merko. 5 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Fett! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Hva bruker du 3D printeren til egentlig? Fet bule da. Endelig en nerdebule! ^^ Endret 29. september 2012 av Papirkurven 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Hva bruker du 3D printeren til egentlig? Hehe.. printe ting i 3D... Printer mye rart. Bla. ting jeg har bruk for, + masse unødvendige ting.. feks -> Tok målene av en vinkel sak, så printet jeg meg ut et par nye, ferske 9 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Hvilken 3D printer er det? Ser jo litt ut som en hjemmelaget Makerbot, men regner med den er RepRap basert Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Par bilder.. Blidene ble litt mørkere enn jeg trodde :-( Edit.. Oh lord. La ut en 4-5 bilder.. så plutselig ble alle bildene identiske når jeg trykket "POST".. GRR. Fix'd Ser visst støvet ganske bra når jeg bruker blitzen på kameraet..hihi.. *huske på til neste gang* Tok et bilde av 3D Printeren min og Hexa Helikopteret mitt også for moroskyld :-) Hexacopter? :O WHERE TO GET? :O Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Hvilken 3D printer er det? Ser jo litt ut som en hjemmelaget Makerbot, men regner med den er RepRap basert Det er en "Solidoodle". Koster $499, i motsettning til makerbot som koster over $2,000. Men ja, de fleste 3d-printere av den typen er bassert på Reprap. Hexacopter? :O WHERE TO GET? :O Tja, du kan få tak i det over alt egentlig. Bør kjøpes fra utlandet mtp du sparer en god del. Dette kittet er vel noe av det billigste man kan få tak i (av det settet) http://www.ebay.com/itm/DJI-F550-Hexacopter-Multi-Flyer-Kit-Motor-ESC-NAZA-DJI-F550CB-/261103297636?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item3ccaf82464 Så kan du oppgradere med andre ting etterhvert, som feks GPS osv. PS: Kontroll (radio) følger ikke med, det er noe man må kjøpe selv - Ellers er både www.modelflynytt.no og www.fpv.no greie sider. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Har den god auto-gyro? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Mine innlegg! Haha, ikke rart at jeg ikke har funnet denne tråden på lenge. Hus, hage og oppussing? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Har den god auto-gyro? Det kommer an på hvilket "hovedkort" du kjøper, men ja i det settet så brukes det "DJI Naza" som har gyro. Nazaen i seg selv koster $200, så er gode saker det er snakk om. Etterhvert kan du kjøpe GPS med "Return To Home". om helikopteret går ut av rekkevidde eller mister kontakten med deg, så kjører den automatisk hjem. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Det er en "Solidoodle". Koster $499, i motsettning til makerbot som koster over $2,000. Men ja, de fleste 3d-printere av den typen er bassert på Reprap. Ok. Ja Makerbot blir jo enda dyrere hørte jeg rykter om. De går bort fra consumer markedet og går bort i fra tredesignet sitt og skifter det til stål. De har jo skiftet helt rettning pga investorene som vil tjene mere, så det er nok bare å si farvell til consumer rettede 3D printere derfra. Uansett veldig tøft oppsett du har. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Hvordan liker du skjermen så langt? Vurderer nesten å kjøpe en slik. Elsker den. Ingen backlight-bleed i det hele tatt, IPS-panelet er strålende, ingen døde piksler og 120Hz fungerer som en drøm. Da tenker jeg det blir et kjøp før jul Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 DT770 ja, med mikrofon fra ModMic.com (eller .net - husker ikke) Genialt, en slik løsning har jeg sett etter lenge, bestilt og betalt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Saklig bra Merko Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) gk Endret 2. februar 2013 av Vowels 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Hvilken platespiller har du der Vowels ? =) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Denon et eller annet, har ikke styring på hifi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå