Gå til innhold

verdi på geforce2 gts pro


Paxor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt maksimum er vel 100 kr? I bunn og grunn er det egentlig et spørsmål om moral. Du kan lure folk til å kjøpe det for 300 kr. Jeg har sett folk prøve og selge et Geforce FX 5200 for 1200 kr på et LAN i jule-ferien. (Ja, jeg stoppet faktisk det salget :D )

 

Jeg har sett brukte Geforce 2 til 30 kr på QXL en gang da :p

Lenke til kommentar

Et sånt kort er vel verdt såpass lite i forhold til hva et mye bedre kort koster idag.

Ville gitt en 100-lapp for det, men det er såpass lite at hadde jeg vært selger ville jeg behold det pga bruksverdien. Er jo kjekt å ha hvis du skal sette opp en gammel maskin som server ellernoe en dag :)

Lenke til kommentar

Hør her, gutter og jenter :p

Hvis man har et integrert og treg skjermkort i HK som eter 64MB av systemminne

så vil et sånt kort med 64MB gjøre en bra jobb for 100 spenn

 

Man frigjør systemminne og det kortet har vel noe raskere VGA-ram ;)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Enig med Jarmo her, et Gef2 kort er mye bedre enn mange av de integrerte løsningene som finnes på markedet i dag akkurat pga grunnen som ble nevnt.

 

Be heller kameraten din ta godt vare på kortet, spesielt om han skulle få problemer med det nye skjermkortet, da er det veldig godt å ha et skjermkort i mellomtiden mens man venter på en reparasjon / annet.

Lenke til kommentar
Be heller kameraten din ta godt vare på kortet, spesielt om han skulle få problemer med det nye skjermkortet, da er det veldig godt å ha et skjermkort i mellomtiden mens man venter på en reparasjon / annet.

Will do :)

 

 

Men hvis han absolut vil selge det, så får han gjøre det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...