Gå til innhold

Hvilke byer har auksjons steder?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er også AH i Gadgetzan med samlet auksjon fra både The Horde og The Alliance.

Stemmer. Her er det ofte liten aktivitet, men det er verdt å stikke innom når man er der. Skjer det er ganske rå saker der. Men, det er ikke bare bare å komme seg til Gadgetzan før man har noen levler på baken.

 

Som nevnt tidligere i tråden er det planlagt at det skal komme flere auksjonshus. Disse vil bli knyttet opp mot hverandre, slik at du for eksempel kan by på gjenstander lagt ut i Ironforge fra Stormwind.

Lenke til kommentar
Det er også AH i Gadgetzan med samlet auksjon fra både The Horde og The Alliance.

hm, er dette et eget auksjonshus for både A og H, eller er det linket med auksjonshusene i både IF og Orgrimmar?

Auksjonsstedet i Gadgetzan er for både Horde og Alliance. Ting som blir lagt ut der er altså tilgjengelige for begge sider.

Lenke til kommentar

Litt off-topic dette, beklager, men siden vi er igang med auksjons ting ;)

 

La inn ett bud på no stæsj i går kveld. Den sto på medium så jeg regnet med at auksjonen burde vært ferdig i dag tidlig før jeg dro på jobb, men den gang ei.. Jeg har fortsatt høyeste bud, men auksjonen er ikke ferdig enda :ermm:

 

Trodde de som sto på medium skulle vare maks 8 timer eller no jeg... Tar jeg veldig feil nå eller? :hmm:

Lenke til kommentar
Det er også AH i Gadgetzan med samlet auksjon fra både The Horde og The Alliance.

Stemmer. Her er det ofte liten aktivitet, men det er verdt å stikke innom når man er der. Skjer det er ganske rå saker der. Men, det er ikke bare bare å komme seg til Gadgetzan før man har noen levler på baken.

 

Som nevnt tidligere i tråden er det planlagt at det skal komme flere auksjonshus. Disse vil bli knyttet opp mot hverandre, slik at du for eksempel kan by på gjenstander lagt ut i Ironforge fra Stormwind.

Nice to know! Hadde hørt rykter om det, men det var noen som nektet på de!

Lenke til kommentar
Blir deilig når alle byene har ah.

Egentlig så syns jeg det er best som det er nå, altså ikke AH i alle byer. Da ville jo det bli ganske lite ting. :hmm:

Det vil jo bli akkurat like mange ting å by på. De blir jo knyttet mot hverandre. Du kan by på alt fra alle auksjonshusene. Alle byene får nok ikke auksjonshus, men de store byene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...