Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Skolelyset" i klassen og noen andre la papir i overheaden vår for noen uker siden.. Det ente jo seff med at ting tok fyr og selve plastikken der ark legges, sprakk.. jeje, synd for dem som måtte betale.. Gikk vel en svamp inni der og.. Men fikk jo ny overhead da :D

 

Ser enkelte her har vært utfor medelever som har blitt slådd av lærere.. Har det skjedd med meg hadde jeg blitt så paff at jeg enten hadde slått tilbake på ren refleks, eller blitt totalt sjokket og anmeldt det.. Liker ikke at lærere er borti meg i det hele tatt egentlig.. Har en kvinnelig gym lærer nå.. Hun _er_ lesbe.. Det er bevist.. Men uansett så har hun den tendensen til å ta på elever, stryke oss på armen, ryggen, hodet osv..

 

Oioi, kom på en liten story fra barneskolen.. Der hadde vi også en kvinnelig gym lærer.. Det hun gjorde fast, var å komme inn i garderoben til oss gutta, for å sjekke at alt var "bra".. Sa dette ved en tilfeldighet til mamma en dag, og da ble det reaksjoner.. :p Var vel for ung til å skjønne at det kunne vært ille.

Lenke til kommentar

Vel, gamle læreren vår på barneskolen var ikke helt god på å ta en spøk da...

 

Jeg sa: "Uff, kø er kjedelig" når vi stod i en sånn kø.

Lærer'n sa: "Å stå i kø er en kunst vet du"

Jeg sa: "Jammen, jeg er jo ingen kunstner!"

 

Så freaka ho helt ut... Det var helt forkastelig å svare en lærer på den måten.

 

Ta en spøk da! :hrm:

Lenke til kommentar
I 2-3 klasse så viste jeg fing til mattelæreren, hun kom bort til meg og tok meg hart i armen. :cry::p

Kommer ikke på noen episoder enda. Kommer snart.

Gjorde det vondt o^)

Har selv fantasert om læreren, tidligere ikke nå, den jeg har nå har spurt meg om jeg var bøg 3ganger, og en gang så så snakka vi om Polen tur , midt i timen, med 25folk ;

Stian og Sarah, det er ingen dobbelt senger der, så det blir neppe noe, jeg syns jeg så noen blikk der ;)

 

Dummeste jeg har hørt, knuller hu ikke på en polen tur da

Lenke til kommentar

Jeg og noen kamerater stappa snø inn i den termostaten som styrer ovnene i klasserommet. Ble etterhvert så varmt i klasserommet at vi fikk fri resten av dagen men vaktmesteren prøvde å finne ut av hva som var galt. Men når han kom til termostaten var selvfølgelig bevismaterialet smeltet og ingen ble tatt... :) hehe

aah... de uskyldige skoledager...

Lenke til kommentar
Har ikke akkurat gjort noe grusomt, men jeg har vel

kasta en snøball på en lærer en gang. Slapp unna en anmerkning da  :cool:

Er vel generelt snill på skolen og med lærerene.  :innocent:

Hoho, samme her :roll: Var en iskald vinterdag, det var mye nysnø og hele klassen var ute å hadde snøballkrig. Plutselig kommer det en lærer gående forbi meg, hun sier hei og fortsetter videre. Og så tøff som jeg skulle være ( :p ), fyrte jeg en snøball etter henne. Det hadde ikke falt meg inn at jeg skulle treffe rett i bakhodet på læreren. Det var akkurat som om hun bråbremset, forså å snu seg å sette fart mot meg med ett ansikt som oset av sinne. Alle de andre lo, selv følte jeg meg en smule dum og ville bare springe. Slapp heldigvis unna med en advarsel siden jeg ellers var en allright gutt :cool:;)

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
Idag sa jeg til religionslæreren min at jeg synes det var rart sånne som han fikk lov til å undervise istedet for å bli sperret inne i små rom med myke vegger... (Han er fanatisk kristen).

Merkelig nok ble han ikke sur i det hele tatt... *Skuffet*

Jeg vet om en lærer som ble sur, jeg :D

Tysk og Fransk på skolen min, undervises i to klasserom som ligger ved siden av hverandre, og derfor er det ikke noe problem å hente bøker i klasserommene (som faktisk er klasserommene til begge tiendeklassene). Men av en eller annen grunn har tysk- og fransklærer'n inngått en avtale om at det ikke er lov å hente bøkene i det andre klasserommet (selv om tysklærer'n ikke overholder denne avtalen :roll: ).

 

En gang gikk en elev fra franskklassen inn i klasserommet til tyskklassen, og ble møtt av en mildt sagt rasende lærer. Lærer'n fulgte eleven ut igjen, kastet bøkene etter ham, plukket dem opp igjen og kylte dem ned trappa. For en lærer...

Lenke til kommentar

Hadde faktisk en litt morsom opplevelse med matte-læren i dag .

De fleste i paralellklassen min driver å tuller litt med meg, spesielt nå som jeg sparer til afro. Da blir det en del tulle slossing, og mange vil "ta" på afroen. Traff på en del av dem fra paralellklassen i gangen rett før friminuttet var slutt i dag. De køddet litt med meg, men jeg brydde meg ikke for mye. Gikk litt bakover mot klasserommet, og da jeg var kommet et stykke unna, gav jeg dem fingern sammtidig som jeg danset litt frekkt.

...Lite viste jeg om at matte-lærern stod rett bak meg...:D han bare lo..

Endret av cyberho
Lenke til kommentar

Dette var på ungdomsskuleni 8. eller 9.

 

Me hadde time med klasseforstandar (som forresten slutta etter andre året med oss :p)

 

Som kjent så har alle klasser ein klovn, og me hadde absolutt ein med tørr humor og geniale kommentarar som underhaldning alle åra.

 

Han satt og skreiv på mobiltelefonen i timen, og læraren hadde advart om mobil utallige ganger og inndratt fleire, men han var lei og ga faen. Læraren, (som forresten var ei eldre dame) la seg over pulten for å ta mobilen, han trakk seg unna og drog pulten til seg (inn mot veggen bak seg). Ho tok godt tak i pulten og begynte å dra, han haldt igjen ei stund før han bestemte seg for å sleppe.

 

Ho hadde tydeligvis eit godt tak, for då han slapp hoppa ho bakover, med pulten i armane og landa på golvet med pulten over seg. :lol: Hysterisk morsomt (ho vart ikkje skada av hendelsen)

 

Neste episode er frå gymtimen. Me hadde Basketball\innebandy og det laget som ikkje spelte var i rommet ved sidan av salen og skulle ta armhevingar, pushups og andre øvelsar på matte. Me fekk ein haug med matter og eg måtte sjølvsagt ta 5 stk, dei var ikkje så tjukke. Læraren kom bort og gav streng beskjed om at eg skulle gje frå meg mattene....erm..."nei" sa eg og fortsatte med øvelsen.

 

På dette punktet var læraren begynt å bli raud i ansiktet. Han tok tak i ei matte og drog den vekk, eg gjorde motstand og haldt igjen, hvilket resulterte i at den rivna og hand falt bakover. Så kom ei lang lekse frå han, etterfølgt av melding med heim :D

 

Siste (for nå) episoden er også frå gymtimen.

 

Sirkeltrening sto på programmet og var dømt til å bli boooooooooring. Hadde sirkeltrening heile f***** ungdomsskulen. Eg og eit par andre stakk opp på scenen (salen er kombi gym og konsertsal) og opp ei trapp der diverse rekvesita og greier befant seg. Rota rundt og presterte etterkvart å finne eit kvitt pulver (fant ikkje ut kva det var) som ein av oss presterte å velte utover heile gulvet. Panikken spreidde seg i det alle sprang ut og ned for å komme i gang med sirkeltreninga igjen.

 

Dei kvite spora avslørte oss ganske fort og det vart avhør på kammerset der fleire av oss skjelte ut læraren :lol:

Lenke til kommentar

Har en skikkelig "juicy" historie, men den er hemmelig!

Har noen andre da

 

8-Klasse:Vi skulle løpe rundt en lang løype, så jeg og noen venner fant en snarvei, den førte tilfeldigvis opp til en lekeplass, så vi dreiv og kødd, vi komer på tredje plass av folka som hadde kommet, "uheldigvis" hadde noen oppdaga oss, Gymlæreren ble så forbanna at han sparka til en ball :p

 

7-Klasse:GymLæreren hadde sukkersyke, og trengte sukker, først kunne vi ikke fatte at han var så forbanna, vi ropte og høya i gymsalen, plutselig sa han" Hold Kjeft! Hvis ikke dokka holde kjeft nu, gjør æ dagen til et sant H***** til dere!" Etterhvert fikk han sukker og vi ble ferdig med gymtimen.

 

4-Klasse: Jeg hadde alltid et problem med at jeg snakka i timene, eller jeg "kommenterte" læreren. Plutselig klikka hun og dro meg ut på gangen.

 

5-6-Klasse: Vi hadde en skikkelig psyhco lærer, en gang kasta han en elev i en vegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...