Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Broren min er 10 år eldre enn meg, og en halvårsvikar vi hadde var en venninde av broren min, dvs. det fant jeg ut når vi møtte henne på stranden etter skoleåret.

 

Jeg var 13, hun var 25, smellkropp var toppløs og hadde store faste pupper. Jeg skulle ut med oppblåsbare båten, men ingen gadd å være med og jeg fikk ikke lov til å ro langt ut alene, så hun sa hun kunne være med.

 

Det tror jeg var den beste 1 times roturen jeg noensinne har hatt ettersom måten man kunne ligge/sitte på i båten var face 2 face bakoverlent for å få plass til to. Det er vel neppe vanskelig å gjette hva jeg stirret på i 1 time :D :D

 

 

Karma

Lenke til kommentar
Jeg var 13, hun var 25, smellkropp var toppløs og hadde store faste pupper. Jeg skulle ut med oppblåsbare båten, men ingen gadd å være med og jeg fikk ikke lov til å ro langt ut alene, så hun sa hun kunne være med.

 

Det tror jeg var den beste 1 times roturen jeg noensinne har hatt ettersom måten man kunne ligge/sitte på i båten var face 2 face bakoverlent for å få plass til to. Det er vel neppe vanskelig å gjette hva jeg stirret på i 1 time :D :D

You lucky bastard!

Lenke til kommentar

Tja.. Jeg har fått et par meldinger i meldingsboken min på barneskolen.

 

Ene var pga jeg klippet opp viskelæret mitt i biter i et øyeblikks kjedsomhet (jeg hadde ikke fått viskelæret på skolen). Klasseforstanderen min tok da og samlet alle bitene i en plastmappe, tapet denne igjen og skrev følgende i meldingsboken min:

 

"Kine klipper viskelæret sitt i sund. Slik vil me ikkje ha noko av på Søfteland skule."

 

Så limte hun plastmappen rundt meldingsboken og ba meg gå hjem og vise hva jeg hadde gjort til foreldrene mine. :roll:

 

Andre meldingene jeg fikk var i en formgivningstime. Naboen min (som er 6 år eldre enn meg, og var sluttet på barne- og ungdomskolen for lenge siden) var innom skolen min. Jeg husker ikke hvorfor, men det endte i hvert fall med at han kalte læreren min for en jævla bolle. Jeg lo selvfølgelig, det hele var jo dødsvittig. Jeg fikk da følgende melding med meg hjem:

 

"Kine ler ofte når andre seier stygge ting. Ho er lei seg, og ber om orsak (Hvem ber om unnskyldning? Jeg? Denne læreren har aldri vært noe kløpper i norsk, i tillegg til at hun skriver som en GRIS. Verken foreldrene mine eller jeg har noen gang greid å tyde helt hva hun faktisk skrev her) Håper dette er eit eingongsfenomen"

 

Hadde dette skjedd nå så skulle kjærringen fått høre hvor idiot hun faktisk er, men som barn hadde jeg ganske stor respekt for voksne mennesker, så jeg var faktisk "redd" for å ta med meldingsboken hjem begge gangene. Selvfølgelig lo bare foreldrene mine av det. Makan til idiotlærer skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Ooohh...hvor skal jeg begynne?

Vel...i 3.klasse kalte kristendomslæreren meg for en barbar og sa jeg kom til å brenne i helvete fordi jeg hele tiden stilte kritiske spørsmål og motsa alt tullet hun prøvde å hjernevaske oss med.

I 5 klasse sparket en vikar meg i ryggen da jeg bråkte for mye.

 

I 7.klasse fikk vi en überalkoholisert klasseforstander. Det var alltid like morro å se hvor rød nesa hans ble utover skoledagen.

 

I 10. klasse fikk vi en norsklærer som viste seg å være sprøytenarkoman. Han brukte å røyke hasj i fyrrommet (fnis) sammen med alkislæreren som brukte å drikke der når han hadde anledning. Det viste seg å bli billetten til gode karakterer i flere fag da jeg hintet om konsekvensene om f.eks rektor og resten av lærerstaben fikk vite det. "Utpressing? Meg? Nehehei da."

Lenke til kommentar

Hmm, jeg fikk unødvendig kjeft av mattelæreren min på ungdomsskolen en gang. Da ble selvfølgelig jeg dritforbanna, så jeg lekset opp for henne og skjelte henne ut med relativt høyt desibel-nivå. Hun ble litt overrasket og motsa meg ikke. Til slutt poengterte jeg at hun hadde humørsvingninger som en gravid ku på steroider. Et par dager etter hadde hun en stor nyhet å fortelle klassen, nemlig at hun ventet barn :)

Lenke til kommentar

I 5. klasse kasta jeg og en kompis rundt vått dasspapir inne på guttedoen. Mens vi vassa rundt i dopapir og lo kom det tilfeldigvis :ermm: en lærer inn. Gjett om jeg satt som et nervevrak på pulten helt til læreren (ble høyere enn henne i 3. klasse :D ) kom og inviterte oss ut på gangen. :roll:

 

6. klasse har historien som eier. Vi var på RAUKR vikingleir som skulle ta oss med 2000 år tilbake. Om kvelden var vi 30 gutter som lå i et langhus, alle var fulle av faen. Så etterhvert ble vi mer og mer ville. Det endte med at en gutt ropte: ''Hva skal vi gjøre i kveld gutta?'' "Pule pule pule''! ''Hva skal vi gjøre det med?'' ''Fi**e fi**e fi**e!''

Etter 10 min. med ihertdig korsang og takt fra We Will Rock You kom læreren inn, og satan så sint han var. :ohmy: :!: På en sinneskala fra 1-10 (På 10 hadde han drept oss) hadde jeg glatt gitt ham 7. Det var helt vilt! :lol:

 

Så mange sprø minner jeg har fra de tre årene. 5-7. klasse er de tre beste årene noensinne. Definitivt. :D

Lenke til kommentar

Jeg tror en av lærerene på barneskolen trodde jeg var en julegave, for hun ristet på meg en gang.

Også fikk jeg henne så sur at hun tok tak i ett Norgesglass og smelte det i bordet, resultat: blodig hånd og jeg fikk ny plass ved siden av katateret.

 

Har kalt heimkunnskapslærereinna mi for ei jævla møkkakjerring, faktisk så sto jeg helt opp i trynet(ja trynet, ikkenoe ansikt på denne skapningen) på henne og skrek det, før jeg gikk.

 

Hadde også en lærer med digra jur, hun gikk alltid uten bh også :D

Samme lærer måtte rømme klasserommet etter at hun klaske den ene puppen i fjeset på en elev. Hun ble litt flau kan man si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...