Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?


Anbefalte innlegg

Fyren var, som nevnt, ekstremjødekristen, og likte derfor godt å misjonere jødedommen i KRL-timene. Jeg er sikker på at vi hadde om jødedommen et helt år i enten femte eller sjette klasse.

Say what? Ett år undervisning i jødedommen og du kaller han fremdeles ekstremjødekristen? :thumbup:

Hehe. Kan umulig ha vært en god lærer hvis han ikke engang klarte å lære dere at kristendommen og jødedommen er to forskjellige religioner. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altfor mye jeg egentlig kan skrive her :dontgetit:

Jeg må også innrømme at jeg er en skikkelig pøbel uten skryt eller skam.

 

I 5 klasse måtte jeg bytte klasse fra 5a til 5b til 5c fordi ingen av klasseforstanderne orket å ha meg i klassen. Da måtte jeg bytte til naboskolen som var nærmere hjemmet mitt og der fleste av vennene mine gikk :yes:

 

I 7 klasse skjelte jeg ut en lærer og kastet flere stoler etter han fordi han kalte meg feit(ja jeg er feit). Det skjedde en uke før klassen skulle på kino og se Harry Potter. Den dagen fikk jeg bli med vaktmesteren og knuse gamle pulter og stoler med slegge og øks :D Vaktmesteren sa jeg skulle tenke på læreren min når jeg forderva pultene :!:

 

I 8 skulle jeg og 3 andre i klassen hente noe greier fra nat.fag laben(stakkars uvitende lærere visste ikke helt hvem jeg var). Der var det svovelsyre :cool:

Jeg sverger at det ikke var meg som kastet beholderen ned trappa :whistle:

3 dagers utvisning.

 

I 9 klasse tok jeg brannslangen som er lokalisert på toalettene, løp med slangen til nat.fag rommet og spylte ned 8 klassingene... og læreren. 3 dagers utvisning. Truet meg at de skulle omplasere meg til annen skole, men byttet bare klasse.

 

Senere på halvåret snek jeg meg innpå lærerenes pauserom når ingen var der, pissa oppi den dritten du vanligvis legger vann i når du lager kaffe, og begynte å koke den. Så stakk. Ble aldri tatt for det. Jeg hørte at alle lærerne holdt på å spy, og brakk seg av stinkene mig.

 

I slutten av 9 fikk jeg og kammeraten min være på datarommet med "spesiallæreren". Da skulle hun på do, og vi satta alle pc'ne(ca 30 stk) til sånn amerikansk/engelsk volt system ved hjelp av den lille røde bryteren bakpå strømforsyneren. Haha.

 

Nå går jeg i 10 og har skjerpet meg stort, har forsåvidt ikke gjort noe annet enn forstyrring i timene, og i høst satt jeg helt i kanten på en pult i restpausen, da satt også eieren av pulten på stolen foran. Pulten knekker og blir smelt i haka på gutten, som jeg har tidligere mobbet hardt. Jeg tror han brakk noen tenner. Masse blod og sånn + overdriving av jenter som forteller historien når dem "så" det. Ingen så dette når det skjedde, og gutten beskyldte meg for å ha hoppet ned på kanten av pulten for å skade han på den måten, noen andre fortalte det på noen andre helt usansynlige måter(the bitches). Da ble saken politiandmeldt, men det manglet ordentlige vitner, og hele saken hørtes usansynlig ut. Jevla drittunge skal senere i år få svi hardt!

 

Må også fortelle dere om "fungerende rektor" siden den originale er vært syk siden skolestart i 2004. Hun er også min klasseforstander. Hun er rett og slett en gammel ensom hore på 55-60 år, som liker å snakke om katten emil i timen, som er den nærmeste hun har. Hun kjører helt ny Golf, er gjerne på moten, men rosa striper i håret, skinn støvler og alt mulig piss. Snakker du når man jobber i timen, tar hun klassebjella(lærerne bruker den for å fange oppmerksomhet) og slår den hardt ned i bordet. Hun lager svære dype hakk pga. dette i bordet. Vi gutta i klassen har prøvd på det samme, men klarer ikke å komme i nærheten av de hakka hu lager. Ganske sterk overflate på bordet btw. Hun er garantert lesbe og går rundt å sjekker om vi jobber i timene. Når hun gjør det stryker hun ømt på armene til jentene eller drar henda gjennom håret dems. Det gjør jentene ubehagelige. Hun klarte å sette fyr på eget hår når hun tente adventslys når jula var nær. Mer gærn, rar og dum lærer finner du ikke!

 

Dette er bare noen av hendelsene jeg får husket i farten. Valgt å utelukke slåsskamper og diverse småsaker.

Endret av Pakkis
Lenke til kommentar
Pulten knekker og blir smelt i haka på gutten, som jeg har tidligere mobbet hardt. (...) Ingen så dette når det skjedde, og gutten beskyldte meg for å ha hoppet ned på kanten av pulten for å skade han på den måten (...) Jevla drittunge skal senere i år få svi hardt!

Offtopic:

Er det så jævla rart da? Enkelte er jævler mot andre (du mobbet han "hardt" som du sier), men når det går hardt ut over dem selv, ja da blir det bråk. Vil anbefale deg å ikke gjennomføre den planen, for hvis noen som kjenner han har kjennskap til dette forumet, er det ikke vanskelig for rette instanser (politi) å finne ut hvem du er på bakgrunn av IP adresse, brukernavn og annen informasjon du har lagt ut om deg selv her.

 

Ontopic:

Snilleste gutt i klassen på barneskolen, fant ut at han skulle leke seg litt med brannslukkeren en gang i 4-5. klasse. Det sa bare "poff" og hele gangen ble hvit av pulver. Han klarte ikke å holde på hemmeligheten, og da en lærer spurte hvem som hadde gjort det, så innrømte han det.

 

Ellers hadde vi en totalt nazi-lærerinne i 5. og 6. klasse som brukte 2/3 av hver bidige time på å kjefte på oss... enten for ting vi hadde gjort, eller ting vi kunne finne på å gjøre... eller for ting vi ikke visste at vi skulle gjøre. Grining og kjefting og surmuling (alt fra lærerinnen) var obligatorisk innhold disse skoledagene. Hun fikk etterhvert nervøst sammenbrudd og ble borte i lang tid. Før avslutningen i 6. klasse fikk vi beskjed om at vi ga henne en gave på avslutningen, skulle hun slenge den i fjeset vårt. Foreldrene valgte allikevel å spytte i litt penger for hver elev, og hvem ble trukket ut til å overrekke gaven? Joda, det var meg det. Men jeg fikk den ikke i "retur" heldigvis.

For å sette det litt i perspektiv, så hadde vi året før en veldig grei og ung lærerinne, som alle respekterte og jeg tror vi lærte mer i 4. klasse enn i 5. og 6. til sammen.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Senere på halvåret snek jeg meg innpå lærerenes pauserom når ingen var der, pissa oppi den dritten du vanligvis legger vann i når du lager kaffe, og begynte å koke den. Så stakk. Ble aldri tatt for det. Jeg hørte at alle lærerne holdt på å spy, og brakk seg av stinkene mig.

:!:

 

Nå går jeg i 10 og har skjerpet meg stort, har forsåvidt ikke gjort noe annet enn forstyrring i timene, og i høst satt jeg helt i kanten på en pult i restpausen, da satt også eieren av pulten på stolen foran. Pulten knekker og blir smelt i haka på gutten, som jeg har tidligere mobbet hardt. Jeg tror han brakk noen tenner. Masse blod og sånn + overdriving av jenter som forteller historien når dem "så" det. Ingen så dette når det skjedde, og gutten beskyldte meg for å ha hoppet ned på kanten av pulten for å skade han på den måten, noen andre fortalte det på noen andre helt usansynlige måter(the bitches). Da ble saken politiandmeldt, men det manglet ordentlige vitner, og hele saken hørtes usansynlig ut. Jevla drittunge skal senere i år få svi hardt!

Hvis du har mobbet han, så tenk på at du kan ha ødelagt et liv. Det er ikke en overdrivelse. Ikke rart at det rant over for den fyren hvis du lagde en sånn finale, selv om det var et uhell. Hvis du har mobbet han og han har tatt skade av det, så mener jeg ærlig talt at du har veldig godt av å bli dømt for noe du ikke har gjort. Så kjenner du kanskje hvordan det er å være hjelpeløs.

 

Jeg må også innrømme at jeg er en skikkelig pøbel uten skryt eller skam.
Fint at du ikke skryter, men ikke fullt så fint at du ikke skammer deg :no:
Lenke til kommentar

På barneskolen hadde vi en skikkelig syk lærer. Husker spesielt da en klassekamerat ble tatt opp til tavla for å regne ut noen regnestykker. Han sleit i matte, og visste ikke hvordan han skulle gjøre det, så lærern slo hode hans inn i tavla. Etter det fikk han kjeft fordi han ikke klarte det.

 

Hun gjorde masse lingnende ting, som å slå elever og sånt, men det orker jeg ikke skrive nå

 

Hun var borte i ca et halvt år fordi hun måtte til psykolog :ermm: . Etter at vi slutta på barneskolen ble hun visst anmeldt for å ha kvelt en elev (han ble ikke drept da) fordi han bråkte i timen :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg har en tilbakestående tysk engelsk lærar..

 

Vell, vi satt og hatt en hardt gåande samtale, plutselig flyge d 40 kritt rundt haue på meg og kompissen min, vi berre: ka faen? so plukka vi dei opp og kasta tilbake.. :whistle: ganske morsomt..

 

So steraliserte vi gymlæraren med en fotball, opptil fleire ganga.. :p

 

Mmm.. So har klassen vår fått anklarer får den eine læraren får å ha mobba den andre.. (den vi stereliserte).. :) vi har d kjekt på skulen.. fyrverkeri i klasserommet... fått læraren til å grine fleire ganger.. (tyskefitta) off.. I like it

Lenke til kommentar

Dette skjedde ikke på min skole, men jeg har hørt det fra et par andre personer som så det (jada, en fjær kan lett bli til fem høns, men morsom historie er det lell): I en gymtime hadde en jente på seg et løpe-/sykkelshorts (disse er tettsittende for at de ikke skal flagre. Dette var visstnok den "modneste" jenta (tidligst ute i puberteten) i den klassen, og da hun bøyde seg ned for å feste et tau eller hva enn det var, sto rumpa rett til værs. Gymlærer'n sto rett bak henne og glante visstnok en god stund på denne svært så tiltrekkende bakenden. Etter hvert fikk lærer'n en såpass kraftig ereksjon at han hadde problemer med å skjule den...

Lenke til kommentar

Det var da fælt så stas det er å få lærere til å få sammenbrudd og grine i timene..

 

Det eneste jeg kan komme på, er at i 7. klasse gikk hele klassen i "kollektiv streik" fra en av timene til KRL- og samfunnsfaglæreren vår. Det endte opp med at hun skrek av sinne, og alle fikk med seg skriv hjem. Hun tok likevel ikke tegningen, og hun er fortsatt den verste læreren jeg noensinne har hatt.

Lenke til kommentar
Må også fortelle dere om "fungerende rektor" siden den originale er vært syk siden skolestart i 2004. Hun er også min klasseforstander. Hun er rett og slett en gammel ensom hore på 55-60 år, som liker å snakke om katten emil i timen, som er den nærmeste hun har. Hun kjører helt ny Golf, er gjerne på moten, men rosa striper i håret, skinn støvler og alt mulig piss. Snakker du når man jobber i timen, tar hun klassebjella(lærerne bruker den for å fange oppmerksomhet) og slår den hardt ned i bordet. Hun lager svære dype hakk pga. dette i bordet. Vi gutta i klassen har prøvd på det samme, men klarer ikke å komme i nærheten av de hakka hu lager. Ganske sterk overflate på bordet btw.

Jeg hadde en lignende lærer i femte klasse. For ei dundre! I engelsktimene (vi hadde henne i engelsk) satt hun gjerne 90 minutter i strekk å snakket om katta si. Da vi var ferdige det året tror jeg vi kunne alle ni livshistoriene til den katta på rams. Hun startet alltid timene med å snakke om det vi egentlig skulle, men etter toppen tre minutter var det katta hennes hun underviste oss i. Jeg husker spesielt godt en time da vi skulle ha om Storbritannia. Hun startet timen (etter vi hadde tatt opp bøkene og slått oss til ro) med å si "Ja, dere! Da skal vi ha engelsk igjen..." (Yeah, right :roll: ) "...og i dag skal vi ha om Storbritannia, eller England som noen av dere kaller det. Det er litt feil å si at Storbritannia er England, for England er egentlig bare en liten del av Storbritannia. Storbritannia består av alle de små øyene vi har snakket om, Jersey, Guernsey, Isle Of Man..." (Dama hadde vært på alle disse øyene, og selvfølgelig møtt noen søte katter der. Dere kan selv tenke dere hva de timene handlet om) "...Nord-Irland, Skotland, England og Wales. I Wales er det en del skog, og i skogene der er det en del villkatter..." (!) "...Disse kattene har mellomlange hår, akkurat som katten min..." (Resten av timen gikk med til å snakke om alle gjemmestedene til denne katta, hvor mye den røyta, etc.).

 

Kjedelig? Det kan du banne på! De fleste i klassen hadde faktisk mer lyst til å lære engelsk enn å høre på at katta hennes likte å sove i den høyre tøffelen hennes. Hvorfor vi ikke sa det til henne?

 

For ei dundre!

 

Ingen torde å gjøre det! Dama hadde den kraftigste stemmen jeg noensinne har hørt, og hun visste å bruke den hvis det var noe hun ikke likte. 'No man came even close'...

Lenke til kommentar
ok jeg får slenge meg på her. Jeg gikk GK Elektro på en skole (veit ikke om jeg tør å legge ut navnet på skolen, men :p ) og vi skulle ha valgfag 2mx. Lærern vår ble syk, så vi fikk vikar. En dame på ca 24-25år. (*kremt*fin alder*host*)

 

Hu kom inn med ganske fin genser og "medium" lang skjørt. jeg satt ganske langt, litt ut i midten. så skulle vi ha time da. alle satte seg ned og det gjorde hun også. Det første øyne mine merket var at i det hu satte seg ned så så jeg midt i *kremt*sprekken*kremt*. Hun hadde bein ganske langt fra hverandre, så man så hele greia om man satt bakerst og ved gangen. så alt jeg gjorde den timen og andre timer når hu hadde på seg samma skjørt, var å...ja,nemmelig, stirre på samme spotten hele timen. Jeg fikk 3 på slutten av året i 2mx. det er ikke så rart, hehe.

:!: :lol:

 

Absolutt hver gang hun hadde på seg det skjørtet?

HVER gang :/ og hu hadde den på seg ganske ofte (kanskje hu hadde flere, så hu skifta på elns), men faen. fikk jo aldrig fred. Hver gang det var snakk om å ha time med hu, så enten stirra jeg på hu konstant, eller, når hun hadde noe annet på seg, husket jeg tilbake til de dagene når hu gikk i skjørt. Helt jævlig og digg samtidig, men liksom.......errr...ja. ikke for mange detaljer her nuh :D

Lenke til kommentar

Slutt å snakk om "Pakkis" nå. Hvis dere holder kjeft, så blir han kanskje borte for alltid... og da kan vi til og med holde oss on-topic her. Har slettet en god del innlegg for ordens skyld.

 

Flere off-topic innlegg nå fører til advarsel, og hvis det ikke slutter da heller, stenger jeg tråden.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Slutt å snakk om "Pakkis" nå. Hvis dere holder kjeft, så blir han kanskje borte for alltid... og da kan vi til og med holde oss on-topic her. Har slettet en god del innlegg for ordens skyld.

 

Flere off-topic innlegg nå fører til advarsel, og hvis det ikke slutter da heller, stenger jeg tråden.

offtopic: Hvorfor skal jeg holde meg borte? Var jeg irriterende eller noe? Jeg vil gjerne høre, så jeg kan bedre meg på det området.

Lenke til kommentar

En lærer på skolen min (kjent for sin vekt også størrelsen på kroppen hennes)

Tryna heftig og klarte å slå til en jente i klassen, hun måtte til helsesøster :(

Selvfølgelig ble det hysterisk latter.

 

Hun skyldte nærmest på at en av elevene hadde spent* henne, men etter mine

beregninger hadde hun falt ca, 3-4 meter bak enn det hun gjordet.

Selv tror jeg at hun snublet i en teater kuliss.

 

Har sett henne tryne ned en trapp før, så sinnsykt vondt ut.

Lenke til kommentar
offtopic: Hvorfor skal jeg holde meg borte?

Som forklart... fordi en del av dine "meritter" førte til heftig off-topic diskusjon her. Et tips... har du gjort ting som du vet andre blir irritert på deg for, så unngå å snakk om det i et forum. Du ser selv hva som skjedde... jeg brukte lang tid på å rydde opp etter det.

 

Ellers var det feil å håpe at du ble borte for alltid... burde heller sagt jeg håpte du ikke kom med så mange ting som gjorde andre forbannet.

 

Er det ønskelig med mer off-topic, håper jeg du tar det i PM til meg.

Lenke til kommentar

har hatt mye kjipe lærere opp gjennom tidene men ingen jeg gidder å skrive om nå :p

men for et par uker siden hadde vi en diskusjon med mattelæreren vær (1MX) om hvilket ølslag som er best :!:

brukte vel nesten 2o min av timen på det, og etter det har den tidligere kjipe mattelæreren blitt en av de beste vi har nå :yes:

Lenke til kommentar

Da jeg var 14 hadde jeg ett godt øye til Gymløreren vår, som forøvrig var en spretten 22 årig brunette med faste men store pupper og en rund, fast rumpe. En dag etter gym timen sent på fredagen ba hun meg være igjen og rydde opp etter timen. Vi plukka sammen alle mattene, men da vi la dem inn på utstyrsrommet....

 

 

 

PSYCHE!! :p

 

 

Tja, vi hadde en idiot lærer som nekta for at han gjorde feil i matte, var allergisk mot kritt, men fastholdt å vaske vekk krittet av tavla med henda istedet for svamp, for så å trekke inn halve krittstiften når han hosta og harka etterpå... striks jækel i matte, men ganske morsom i kjemi og biologi... da gikk han amok med kjemikalier :)

 

Eller så var det han galningen som kasta nøkklene etter oss hvis vi snakket i timen... (han kasta hardt, utrolig at han ikke skada noen..) Forstua armen på ei jente da han røska i henne for noe i en gym time også ... skikkelig drittsekk, men vi fikk aldri tatt ham for noe.

 

Eller så var det nazi svenske tysklæreren vår som aldri hadde ett godt ord å si til noen. Husker ei stakkars jente som skulle fremføre noe hun hadde jobba hele helga med (hun var ikke særlig god i tysk,, men hadde jobba hardt..).. dama hadde ikke ETT positivt ord å si til henne...bare negativitet

Hun kalte oss forøvrig "dumme aper"... hun fikk sparken etter at vi klaga til rektor ang. henne..

 

Så var det kristendomslæreren vår som vi fikk sparka i barneskolen fordi vi skulle få se film, og en eller annen pøbel unge fikk overtalt henne til at vi skulle få se Child's play 2... (vi var sånn ca 10år gamle)... hun fikk sparken etter massive klager fra foreldre etterpå... havna visst på pillemisbruk etterpå... Gjett om jeg var flau da jeg havna i samme klasse som dattera på ungdomsskolen :D

Lenke til kommentar

jeg har hat noen episoder ned lærere

 

blandt annet på barne skolen...

 

jeg og Rykende_Kaffe og 2 andre bestemte oss for å kaste ut sofaen ut av vindu(3.etasje)

så vi kasta ut hele dritten og vi gikk for å hente den opp igjen(læreren som hadde oss da så det ikke :p )

så tok vi putene under genseren og hente resten, i gangen møtte vi rektoren vår og vi bare gikk rolig inn igjen...

 

og en annen gang spilte jeg og en annen kar volleyball med sammen krølla papir og gadd ikke så slutte når læreren sa det, det hele endte med at jeg måtte ned å snakke med rektor, men heldigvis var hun ikke der så jeg snakka med klasseforstanderen vår og hun ba meg, vis jeg ikke gadd og følge med, så måtte jeg late som det

 

og siste dagne i 7. ble meg og Rykende_Kaffe tatt ut av timen (før vi fikk blomster og sånt)bare fordi de hater oss og vi klappa bare!!!

 

og den kvelden sov vi på skolen og kastet ut absolutt alt av ting som var inni der og hadde wrestling i klasse rommet der vi overnatta... :p

Lenke til kommentar
På barneskolen hadde vi en skikkelig syk lærer. Husker spesielt da en klassekamerat ble tatt opp til tavla for å regne ut noen regnestykker. Han sleit i matte, og visste ikke hvordan han skulle gjøre det, så lærern slo hode hans inn i tavla. Etter det fikk han kjeft fordi han ikke klarte det.

 

Hun gjorde masse lingnende ting, som å slå elever og sånt, men det orker jeg ikke skrive nå

 

Hun var borte i ca et halvt år fordi hun måtte til psykolog :ermm: . Etter at vi slutta på barneskolen ble hun visst anmeldt for å ha kvelt en elev (han ble ikke drept da) fordi han bråkte i timen :ermm:

Tihi, gikk i samme klasse. læreren var borte fra skolen i 4måneder i 7.klasse pga. at hun var hos en psykolog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...