Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok jeg får slenge meg på her. Jeg gikk GK Elektro på en skole (veit ikke om jeg tør å legge ut navnet på skolen, men :p ) og vi skulle ha valgfag 2mx. Lærern vår ble syk, så vi fikk vikar. En dame på ca 24-25år. (*kremt*fin alder*host*)

 

Hu kom inn med ganske fin genser og "medium" lang skjørt. jeg satt ganske langt, litt ut i midten. så skulle vi ha time da. alle satte seg ned og det gjorde hun også. Det første øyne mine merket var at i det hu satte seg ned så så jeg midt i *kremt*sprekken*kremt*. Hun hadde bein ganske langt fra hverandre, så man så hele greia om man satt bakerst og ved gangen. så alt jeg gjorde den timen og andre timer når hu hadde på seg samma skjørt, var å...ja,nemmelig, stirre på samme spotten hele timen. Jeg fikk 3 på slutten av året i 2mx. det er ikke så rart, hehe.

Lenke til kommentar
ok jeg får slenge meg på her. Jeg gikk GK Elektro på en skole (veit ikke om jeg tør å legge ut navnet på skolen, men :p ) og vi skulle ha valgfag 2mx. Lærern vår ble syk, så vi fikk vikar. En dame på ca 24-25år. (*kremt*fin alder*host*)

 

Hu kom inn med ganske fin genser og "medium" lang skjørt. jeg satt ganske langt, litt ut i midten. så skulle vi ha time da. alle satte seg ned og det gjorde hun også. Det første øyne mine merket var at i det hu satte seg ned så så jeg midt i *kremt*sprekken*kremt*. Hun hadde bein ganske langt fra hverandre, så man så hele greia om man satt bakerst og ved gangen. så alt jeg gjorde den timen og andre timer når hu hadde på seg samma skjørt, var å...ja,nemmelig, stirre på samme spotten hele timen. Jeg fikk 3 på slutten av året i 2mx. det er ikke så rart, hehe.

:!: :lol:

 

Absolutt hver gang hun hadde på seg det skjørtet?

Lenke til kommentar

http://www.boler.no/forum/viewtopic.php?t=490

 

Dette skulle tale for seg selv. Dama ble bygd samtidig med skolen, og kommer sannsynligvis til å være der helt til skolen blir rivd! Vi får gjort fint lite i timene hennes (to skoletimer [45 minutter] sammenhengende), for hun skal absolutt ha oss til å bruke 15 minutter på å rydde. Det verste er at hun absolutt skal bruke en (skole)time eller mer på å høre hva vi gjorde forrige gang og hva vi har tenkt å gjøre neste gang. 90-(45+15)=30! 30 minutter har vi igjen til å fremkalle bilder. Har man flaks, klarer man å fremkalle ett bilde på den tida!

 

Dama har også hatt den samme hårsveisen så lenge jeg har gått på skolen (9 år). Ikke ett hårstrå mer, ikke ett hårstrå mindre. Klin lik! Ikke mulig å se forskjell fra dag til dag! Alle lurer på om hun har parykk, men ingen tør å dra henne i håret. Tanken på å sitte igjen med henne er rett og slett så forferdelig at ingen noensinne engang har vært nær ved å gjøre det. Hun snakker rett og slett for mye!

Lenke til kommentar

Hm, får starte med uskyldige pek på barneskolen:

 

-I 3.klassen tegna jeg en horribel tegning av en SFO-ansatt, og jeg var selvfølgelig dum nok til å vise den til den ansatte da morra mi skulle hente meg :D

 

-Dette var også på SFO i 3.klasse: En ganske koslig fyr som het Stefan jobba der, også pleide vi å plage han, og vi pleide å synge "Stefan er på deeemo"

 

-Enda en historie ifra tredjeklasse: En dag gikk jeg og fettern min (vi gikk, og går fremdeles i samme klasse) bortover gangen, og da vi kom til tørkeskapet hørte vi snufsing. Det var en i klassen som hadde gjemt seg der fordi han var lei seg, og vi skrudde tørkeskapet likegodt på! Hehe, han gikk jo ut med en gang da ;)

 

-I femteklasse var en fra paralellklassen og meg + en fra min klasse inne i gymgarderoben. Han fra min klasse bestemte seg for at han skulle tette en vask, men fikk det ike helt til. Jeg sa noe med at han gjorde det feill, så jeg putta papiret riktig nedi sluket, men tok det ut igjen etterpå, da jeg ikke vill ha skyld for tettinga. Han tetta vasken, og det ringte inn til time.

 

En stund ut i timen kommer den halvdøve vaskedama og sier at noen har tetta vasken, og han som fysisk tetta den tilstod, og passet på å dra meg med ned i "dragsuget". Fi fikk beskjed om å hjelpe til med å tørke opp i garderoben, hvor det da var rundt 1,5 cm vannstand :no: Etter det fikk jeg et brev om hærværk med meg hjem, men jeg nekta på det og det "gikk igjennom".

 

- I sjetteklasse hadde vi en gang en kuh-time hvor vi skulle male med tekstilmaling. Jeg begynte å "sloss" med fettern min (som sa jeg hadde en babyklokke), og med en gang kommer den stygge lærern og kliner masse av tekstilmalinga utover den nye gensern min (som jeg var veldig stolt av). Jeg ropte da no á la dette: "Din galning, du må legges inn på sinnsykehus." tror jeg også sa noe styggere som jeg strøyk ut ifra meldingsboka.

 

Den samme læreren beskyldte fettern min for å ha trua med å skylle slå ut øya hennes med en hammer eller noe sånt (husker det ikke helt korrekt, men han kan forøvrig rette meg hvis han leser dette). Det han hadde gjort var at han i sløyden marsjerte på tull rundt i klasserommet med noen andre, imens de sa at de skulle ta over skolen, eller noget i den dur :D

 

Nu orker jeg ikke ta flere historier fra barneskolen, og går over til ungdomsskolen neste gang jeg poster i denne topicen

 

:thumbup:

 

Jeg tar forbehold om skrivefeil :p

Lenke til kommentar

I andreklasse på videregående var det en i klassen som hadde med pepperspray i timen. Han ventet til tysktimen (som var på slutten av dagen) før han fyllte hele klasserommet med sprayen (rett før lærern kom) :yes:

Alle sammen begynte hoste og det gikk ikke over. Da lærern kom syns hun kanskje at det var litt mistenkelig at han som alltid gjorde slike sprell sto bak en glassdør og lo, men vi fikk fri den timen. Ingen ble tatt :roll:

Endret av 86Fredrik
Lenke til kommentar

Jeg husker lærer'n vi hadde i femte og sjette klasse... :sick: Det var en bleikfeit ekstremjødekristen med DIGRE pølsefingre. Han gikk alltid i bukse og skjorte. Skjorta pleide å være lilla, og han svetta godt nedover ryggen. Dette var selvfølgelig veldig morsomt da han snudde seg og skulle skrive ting på tavla.

 

Han hadde for øvrig et idiotisk anmerkningssystem. Hver gang det skjedde noe han ikke likte skrek han høyt "ANMERKNING!!!" og avbrøt hva enn han holdt på med for å sette et kryss i boka. En gang satt jeg og klippet opp et viskelær mens han underviste i et eller annet. Jeg så på tavla det meste av tiden, og fulgte med, men han merket at jeg holdt på med noe under pulten. Han stoppet opp, gikk mot meg og lente seg over pulten for å se hva det var jeg holdt på med. Deretter sa han "Jah, det blir vel en anmerkning, det...". Fyren var, som nevnt, ekstremjødekristen, og likte derfor godt å misjonere jødedommen i KRL-timene. Jeg er sikker på at vi hadde om jødedommen et helt år i enten femte eller sjette klasse. Vi var nødt til å kunne en jødisk sang på rams, og denne sang vi nærmest hver eneste time. Han skulle også absolutt dra oss med i en synagoge, og der måtte vi ha på oss luer eller slike flate jødehatter som lå i en pose ved inngangen. Den eneste personen som ikke måtte låne en slik jødehatt var lærer'n selv, for han hadde med seg sin fine egne lille jødehatt, som for øvrig lå i kateterskuffen ellers.

 

Jeg husker spesielt en gang da en elev stilte et spørsmål der han omtalte en rabbiner som en tufs, ganske enkelt; og jeg husker også lærer'ns reaksjon ganske godt. Det virket som om han tok seg nær av uttrykket "rabbiner-tufs", og satt en liten stund stille før han sa: "Spar deg! Vennligst ikke snakk så respektløst om høyt respekterte personer". Deretter la han ut om frekke journalister han hadde sett på TV og lignende, og satte en stygg anmerkning på denne eleven.

 

For noen elever var det om å gjøre å få flest anmerkninger, så hver time kom det en del vanskelige spørsmål og noen kommentarer som kunne bli oppfattet som frekke. Hvis man fikk mer enn x antall anmerkninger hver måned fulgte det et brev med hjem. Hvert halvår var det også opptelling og offentliggjøring av antall anmerkninger. Han leste høyt opp hver eneste elev's antall anmerkninger, slik at ingen kunne unngå å høre det. De som hadde færrest anmerkninger fikk en godtepose, og de som hadde flest anmerkninger fikk en skjennepreken.

 

Ettersom vi elevene protesterte høylytt på det tåpelige anmerkningssystemet hans, fikk vi ham til å gi oss advarsler før han ga oss anmerkninger. Da fant han på at han skulle lage røde og gule kort - akkurat som i fotball. Dette funket heller dårlig, ettersom han brukte halve timen på å finne fram til de riktige kortene. To gule kort tilsvarte ett rødt kort, hvilket var en anmerkning (gult kort ble da en halv anmerkning), men av en eller annen grunn kunne man få to og tre kvart anmerkning og lignende; alt avhengig av hvor "slem" man hadde vært.

 

Lærer'n hadde også for vane å knaske (nei, ikke diskrét suge) Doc' halslinser foran alle elevene. Vi elevene fikk derimot ikke lov å spise dette i timen, med mindre vi hadde med melding om at vi var syke. Tyggegummi var også strengt forbudt, og det tilsvarte vel noe slikt som en og to tredels anmerkning.

 

Lærer'n flytta etter sjette klasse, så vi fikk nye lærere i sjuende. Gjett hvor mange elever som var lei seg for dette? Zero, none, null, ingen.

 

Jeg kan med hånden på hjertet si at dette var den verste lærer'n jeg noensinne har hatt!

Lenke til kommentar
Da fant han på at han skulle lage røde og gule kort - akkurat som i fotball.

sånn kar har vi og hadd, han var en sånn jehovas vitne

når vi fikk 2 gule eller 1 rødt kort måtte vi gå ut til "tenkeboksen" som var et lite rom uttfor klasserommet

vi fikk heller ikke lov til og pynte klasserommet til jul :thumbdown:

 

det var en av de kjedeligste lærerne jeg har hadd

 

han skulle også ha oss til og gå på ski en gang midt i en måned da det normalt ikke er snø så da måtte vi ta buss opp i fjellet som tar sånn ca 1 time :thumbdown::thumbdown:

 

han var kjip han

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Fyren var, som nevnt, ekstremjødekristen, og likte derfor godt å misjonere jødedommen i KRL-timene. Jeg er sikker på at vi hadde om jødedommen et helt år i enten femte eller sjette klasse.

Say what? Ett år undervisning i jødedommen og du kaller han fremdeles ekstremjødekristen? :thumbup:

Lenke til kommentar

En lærer vi hadde på barneskolen var sykt streng.

Vi gikk i 7 klasse og ofte så "banket" hun elevene i 6 klasse.

 

Hun tok tak i dem og presset dem opp mot veggen og bannet og kjeftet til dem.

 

Nå i 10 klasse så har hun fått sparken og startet på ungdomsskolen :scared:

 

Men nå så oppfører hun seg som en engel :S

Lenke til kommentar

Hmm, nå kom jeg på en episode med kor-læreren min for en liten stund siden som jeg nesten hadde glemt.

 

Jeg og en kamerat av meg satt i salen i hver vår stol som alle andre normale folk, men så har det seg sånn at kor-timene er SINNSYKT KJEDELIGE. Så vi så et forheng som ikke hang så langt unna som også dekka døra, så vi tenkte vi skulle gå bak der og gå ut døra, det er ganske mange i koret vårt (80 stk. elns) så det blir bråkete og uoversiktelig når han ber oss om å reise oss opp for å synge. Dette så vi som det perfekte tidspunktet å stikke av på, og vi smatt ut og bak forhenget, men det ble stille uvanlig fort, så vi rakk ikke bort til døra før det var blitt stille, så vi tenkte at vi skulle gjemme oss bak der til det ble litt bråkete eller til de begynte å synge, sånn at vi ikke ble hørt. dessverre så korlæreren noen bevegelser bak forhenget og han busta oss. Da kom det noen merkelig ord ut av munnen hans, han _skrek_ noe ala dette (han sto rett foran oss):

Korlærer: "Står dere bak her og runker? Dere må han mannsballer nok til å skulke!"

Kameraten min (forsiktig): "Ja, kan vi gå?"

Korlærer: "Se å dra dere til hælvette ut herifra! Jeg vil ikke ha dere her!"

 

Vi ble litt småredde, og gikk... Han har forøvrig kalt noen jenter for horer, men jeg var ikke der da.

Lenke til kommentar
Hmm, nå kom jeg på en episode med kor-læreren min for en liten stund siden som jeg nesten hadde glemt.

 

Jeg og en kamerat av meg satt i salen i hver vår stol som alle andre normale folk, men så har det seg sånn at kor-timene er SINNSYKT KJEDELIGE. Så vi så et forheng som ikke hang så langt unna som også dekka døra, så vi tenkte vi skulle gå bak der og gå ut døra, det er ganske mange i koret vårt (80 stk. elns) så det blir bråkete og uoversiktelig når han ber oss om å reise oss opp for å synge. Dette så vi som det perfekte tidspunktet å stikke av på, og vi smatt ut og bak forhenget, men det ble stille uvanlig fort, så vi rakk ikke bort til døra før det var blitt stille, så vi tenkte at vi skulle gjemme oss bak der til det ble litt bråkete eller til de begynte å synge, sånn at vi ikke ble hørt. dessverre så korlæreren noen bevegelser bak forhenget og han busta oss. Da kom det noen merkelig ord ut av munnen hans, han _skrek_ noe ala dette (han sto rett foran oss):

Korlærer: "Står dere bak her og runker? Dere må han mannsballer nok til å skulke!"

Kameraten min (forsiktig): "Ja, kan vi gå?"

Korlærer: "Se å dra dere til hælvette ut herifra! Jeg vil ikke ha dere her!"

 

Vi ble litt småredde, og gikk... Han har forøvrig kalt noen jenter for horer, men jeg var ikke der da.

Haha!!!!!!! :!: :!: :!: :!:

 

Jeg tuppa en idiotisk/hemma lærer i rævva en gang.. Tok det ille opp skal jeg love deg! :love:

 

En annen gang snakket jeg og læreren om Bilspill i over 45min :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...