Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?


Anbefalte innlegg

Da jeg var 14 hadde jeg ett godt øye til Gymløreren vår, som forøvrig var en spretten 22 årig brunette med faste men store pupper og en rund, fast rumpe. En dag etter gym timen sent på fredagen ba hun meg være igjen og rydde opp etter timen. Vi plukka sammen alle mattene, men da vi la dem inn på utstyrsrommet....

 

 

 

PSYCHE!! :p

Utdyp dette, er du snill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I 10. klasse:

1. Fikk brev med meg heim pga masse prating og forstyrring i timane, men hey - det var verdt det :p

 

2. I et friminutt sitter eg og et par andre ved en pult og prater, så kommer det en lærar inn døra for å sjå til at alt går bra der inne. Eg reagerer med å rope ut "Dra deg ut din forbanna tosk!" til læraren akkurat idet han kommer inn. Har ikkje peiling på korfor eg gjorde det, men ... vel vel..

 

3. Låste en fyr inne i et skap i et friminutt, og putta nøkkelen inn i skapet til han sjøl gjennom en liten sprekk. Når timen begynte så lurte læraren på ka som laga alle dei rare lydane, og til slutt endte vi opp med å bruke halve timen på å få fyren ut av skapet. :p

 

 

Vk1:

 

Hater norsklæraren vår intenst, og hater norsk- og tyskfaget minst like masse. Tilfeldigvis er han også min klasseforstander, så eg - i likhet med alle andre - må igjennom sånn elevsamtalegreie. Han spør meg om det er fag eg ikkje trivst i eller det går dårlig i. Eg siterer meg sjøl:

Tjaaa.... altså..eg kan jo faen ikkje fordra norsk eller tysk då...

Han blei litt stum, så begynte han å le. Har fått tilsnakk fordi eg låg på golvet i en norsktime og slappa av, fordi eg hørte på musikk i en tysktime mens læraren gjennomgikk stoff på tavla.

 

En anna episode: På kjemirommet på skulen min er det fire og fire plasser på samme bord, tilpassa å sitte to og to i forsøk, og på kvert bord er der to små vasker til bruk i forsøka. En time da læraren stod å masa framme med tavla satt eg og kjeda meg, og lurte på ka eg skulle finne på. Uten heilt å tenke meg om stakk eg fingeren opp inn i kranen på den eine vasken, og skrudde på laavt trykk på vatnet. Merka først ingenting, så eg blei av en eller anna grunn sittande der med fingeren i krana. Plutselig spretter fingeren min ut, og det SPRUTER vatn på alle som sitter rundt meg. Læraren ser dumt bort på meg og seier litt irritert at no burde eg slutte med det der og følge med. For å skjekke om eg fulgte med så spurte han meg om det han nettopp hadde gjennomgått; Gjett kem som faktisk kunne forklare svaret ganske godt! :D

 

Satt i en økonomitime på datarommet og arbeida med oppgaver, med min trufaste iPod i lomma og headsett på knotten. Læraren min kommer bort og lurer på åssn musikk eg høyrer på, og spør om han kan få høyre litt sjøl. "Tviler sterkt på at du liker den musikken min, altså...eh.." seier eg, men neida - han skulle høyre. Det gir eg han lov til, skrur opp lyden til teh max, og setter på Opeth - Deliverance når han har fått på seg headsetet. Alle som har hørt den sangen veit at da kan du tru han kvapp når den starta. Blei litt irritert på meg, da :p

 

 

Jaja.

 

Edit: la til en ting.

Edit2: la til to ting til.

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Norsklæreren min ble visstnok fysisk kvalm av å lese en stil jeg skrev i 7. klasse.. ._o

Tør jeg spørre om hva innholdet i den teksten dreide seg om?

Jeg hadde sett "The Texas Chainsaw Massacre" et par dager i forveien, så stilen min var vel en heller blodig affære som inneholdt både motorsagmassakrer og fedre bevæpnet med 'pumpehagler'. :hmm:

 

 

Jeg skrev vel en del slike stiler i slutten av mitt opphold på barneskolen, men sluttet selvsagt med det da jeg begynte på ungdomsskolen - hvor det forventes at ens tekster er litt mer modne enn som så.

Lenke til kommentar
Jeg hadde sett "The Texas Chainsaw Massacre" et par dager i forveien, så stilen min var vel en heller blodig affære som inneholdt både motorsagmassakrer og fedre bevæpnet med 'pumpehagler'. :hmm:

 

 

Jeg skrev vel en del slike stiler i slutten av mitt opphold på barneskolen, men sluttet selvsagt med det da jeg begynte på ungdomsskolen - hvor det forventes at ens tekster er litt mer modne enn som så.

OT

 

Huff, *tenke tilbake til ungdomsskolestilene*

Det var jammen uintelektuelle stiler vi skreiv på ungdomsskolen. Når jeg ser tilbake er jeg flau over at jeg kunne prestere å skrive sånt som jeg gjorde.

 

Er jo en enorm forskjell på norsk på allmenn og på ungdomsskole.

Ung.sk. - kun oppdiktet prosa (uten sterke sjangertrekk) og kanskje en grunn analyse nå og da.

VGS - _aldri_ episke tekster eller dikting. Kun saktekster som essays, analyser o.l.

 

Forresten, motorsagmassakren er da ikke en spesielt blodig film, er det det? Noen måneder siden jeg så den nå, husker ingenting annet enn den tilbakestående mannen med opphengskrokene.

Lenke til kommentar
Da jeg var 14 hadde jeg ett godt øye til Gymløreren vår, som forøvrig var en spretten 22 årig brunette med faste men store pupper og en rund, fast rumpe. En dag etter gym timen sent på fredagen ba hun meg være igjen og rydde opp etter timen. Vi plukka sammen alle mattene, men da vi la dem inn på utstyrsrommet....

 

 

 

PSYCHE!! :p

Utdyp dette, er du snill.

tror DET er en historie jeg kommer til å holde for meg selv :p

Lenke til kommentar

Hmm... Hadde en episode en gang på vk1. Det er ikke så veldig lenge siden, for skolekom var akkurat kommet til skolene. I alle fall, jeg skulle sende en mail fra skolekom til den ikt ansvarlige på skolen.

I og med at skolekom var i startfasen var det mange bugs med programmet. Det som skjedde var at mailen ble sendt i 200 eksemplarer til denne ikt ansvarlige, og for vær gang han slettet en av dem, kom det x antall nye.

 

Ikt ansvarlige kom derfor til den slutningen at jeg hadde hacket systemet deres. Han sendte saken videre til skolestyret, som sendte saken videre til regionskontoret for skolene i mitt fylke. Dette førte til at jeg mått møte opp på regionsjefens kontor, og forklare meg. De snakket om å annmelde meg osv.

Jeg forklate alt som det var, men de trodde meg ikke.

Helt til det samme skjedde, da denne ikt ansvarlige sendte en mail til rektor på skolen våres, og det samme skjedde med ham.

 

Jeg fikk skriftlig beklagelse.

Lenke til kommentar

Det var vel i 7 klasse, da vi skulle skrive brev til brevvennen vår i usa.

jeg nevnte i brevet at jeg hadde Soft Gun. (sånn luft pistol som ligner på en ekte pistol)

han som fikk brevet mitt hadde reagert på det, så jeg måtte til rektor og prate om det.

læreren min ble drit sur, fordi klassen vi sendte brev til ville ikke mota flere brev. Trodde sikkert vi var terrorister.

læreren ble drit sur på meg.

 

EDIT: skriveleif

Endret av ewok
Lenke til kommentar
I niende klasse på ungdomsskolen hadde vi løpt utrolig langt i gymnastikktimene. Så sliten som jeg var la jo meg selvfølgelig ned på gulvet for å slappe av litt. Da kom læreren min å tråkket på ryggen min, først med venstre foten, så med begge. Altså, han sto opp på meg.

Jeg hørte det knakk, det gjorde mange av de andre medelevene også.

En time senere satt jeg på røngtenavdelingen på sjukehuset og fikk vite jeg hadde knekt to ribbebein!

Hva skjedde så? :!:

Lenke til kommentar

Kommer med en jeg også da (kom ikke på før nå)

 

Vi i klassen skulle ha med noe som var ødelagt som vi kunne skru opp

og se på hva som var inni osv.

En i klassen hadde med en ødelagt støvsuger og vi skrudde den opp,

og tok ut stikkontakten og ledningen, en annen fyr hadde med en lampe ellerno

(med pære). Vi koblet stikkontakten med lednigen til lys pæra og puttet den i stikk-

kontakten. Læreren ble sur, skjønner jeg godt, vi kortslutta hele bygget + at

pæra sprakk. :whistle: (Historien er vel ikke helt etter punkt og prikke, men det var noe i den duren)

 

Kommer med mer senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...