Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag hadde vi religionsprøve for 3. klasse (videregående skole). I friminuttet før timen hadde jeg skrevet opp et sammendrag fra deler av pensumet på tavla for å repetere stoffet og lære det utenat.

 

Når timen starter marsjerer læreren inn, deler ut prøvene og setter seg ned mens alt fortsatt står på tavla.

 

Etter at prøva er ferdig stikker læreren en tur ut av klasserommet før vi skal fortsette med undervisningen. Da ser vi vårt snitt til å pusse ut pensumet fra tavla, og vi sier oss fornøyde med en fabelaktig prøve.

 

:w00t:

Haha, genialt! :D

Lenke til kommentar
I dag hadde vi religionsprøve for 3. klasse (videregående skole). I friminuttet før timen hadde jeg skrevet opp et sammendrag fra deler av pensumet på tavla for å repetere stoffet og lære det utenat.

 

Når timen starter marsjerer læreren inn, deler ut prøvene og setter seg ned mens alt fortsatt står på tavla.

 

Etter at prøva er ferdig stikker læreren en tur ut av klasserommet før vi skal fortsette med undervisningen. Da ser vi vårt snitt til å pusse ut pensumet fra tavla, og vi sier oss fornøyde med en fabelaktig prøve.

 

:w00t:

Haha, genialt! :D

Det gjorde jeg også en gang. God ide som funker bra! :thumbup:

Lenke til kommentar
Siste timen en dag ble vi helt uten lærer. Vi hadde jo full fest på klasserommet. Vi kastet bkøt svamp på hverandre, tegnet på tavlen (det får vi ikke lov til), vi for å sprang i gangene osv. Men så kom det en lærer. Akkurat da hun kom inn satte alle seg på plassene, og latet som om vi hadde vært stille hele time, men det har vi jo ikke. Hun trodde jo vi hadde vært stille hele timen. :grin:

 

Det var gøy med en hel time uten lærer i 8. klasse.

 

Det er en elev i klassen som komenterer nesten alt lærern sier.

Det var en gang han fikk 2 anmerkinger på rad for at han komenterte det lærern sa.

Den første anmerkiningen fikk han for at han komenterte.

Den andre anmerkningen fikk han for at han sa faan da han fikk

anmerkning. :!:

"ooO! Tegne på tavelen som han ikke får lov tiiiilll ! "

 

hehe, ærlig talt, en morsom skildring fra 8.klasse

 

Jeg gikk der for et år siden selv, så jeg skal egentlig ikke nevne noe :p

 

Men iallefall, den ene lærinna vår nå, kjører Audi A6, Grå stasjonsvogn, mørkt hår, kort skjørt, tynne topper, hu er blod deilig :love:

 

Men hun er alltid sinna, særlig når jeg ikke har på meg pilot brillene mine og stirre på den skikkelig fine skinka og de brystene :love:

 

Er det lov og ha samleie med en lærer på fritid ?

Lenke til kommentar
Det har jo skjedd endel merkelige ting gjennom tidene, men det jeg reagerte mest på var på ungdomsskolen. Vi hadde en eldre lærer som pleide å komme inn når vi stod i dusjen for å "gi oss viktige beskjeder" som han hadde glemt liksom. Han virket litt for interessert i nakne gutter spør du meg.

På ungdomsskolen: En som vi kalte for "pedo-læreren"... Han likte å se oss i dusjen og dro av badebuksa til de som dusja med... ermm.gif

 

 

vi hadde også en sånn en, pokker så mange grisete gymlærere det er :ohmy:

Lenke til kommentar

XD

 

IKT-læreren vi hadde på skolen vår trodde han var skikkelig kul da. Han trodde han var flink, men sannehten var at han var skikkelig ræva.

Ivertfall, vi pleide å gå bort til han og si ting som; "Du Helge, jeg klarte å instalere Blaster." Så ser man han begynner å sippe XD Eller når jeg satte maskinen i dvalemodus og han påstod at jeg hadde ødelagt maskinen, og nå måtte han jobbe overtid for å fikse den. :p Så skrev jeg start x på tastaturet, og trykket enter

og ventet litt, også startet maskinen igjen. Han ble overly kkelig over å sse at jeg klarte det så fort. Så skal vedde for at han skriver start x for å starte windows fra dvalemodus igjen XD

 

og btw.. Han sluttet pga. vi plagde han :p

 

 

edit: Kom på en morsom historie til XD

 

Vi har en smellfeit engelsklærer som skulle gå forbi oss i gangen :p Så var det noen som stod i en klynge som ikke kom forbi, og hun sier: Tut tut, her kommerjeg. Så sier jeg veldig høyt uten å tenkte: "PAss dere, her kommer Godzilla." Så kommer læreren med den heftigste kommentaren; "jaja, det er bare meg." Hun sa det ikke til meg, men til de som stod i veien XD Morsomt å oppleve det selv :gruble:

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Ok, teite Norge.

Hvis vi flytter til Mexico a ?

 

Men det er vel opp til meg hvis jeg vil gå til sak eller ei.

Hvis det er frivilling fra begge kanter, blir det hun som blir tatt da ?

Tenkte mer i retning av at du ikke har lov å voldta læreren din.

 

 

Mixel: du glemte et par "XD" i teksten din. :)

Lenke til kommentar

ah, kom på den gangen på barneskolen ( der gjorde vi mye rart der ) fikk et par lærere til å slutte og fikk de sparka :love:

Men det var vel i 7ende det jeg skal fortelle nå. vi hadde fått nye stoler med no greier til å ha beina på. det var sånn at hvis vi blei nummen ellerno greier kunne vi gni føtta fram og tilbake på de. og det lagde liten subbelyd.

 

neste time når vi nettopp hadde fått de satt alle sånn i takt for å plage lærern.

det subba jo som faen bortover hele gangen :p

 

til slutt skreik lærern av galskap og gikk for å hente rektor og sånt :p

Lo så det suste den dagen ja :!:

Lenke til kommentar

I 6.klase hadde vi en lærerinne som var ganske feit i ræva, for å si det på godt norsk. En gang da vi skulle ha gloseprøve skulle vi som vanlig flytte pultene fra hverandre, lærerinnen sa at det skulle være så stor avstand at det gikk an å gå mellom pultene, derfor flyttet alle pultene veldig langt fra hverandre.

Lenke til kommentar

På barneskolen så skulle den gamle læreren(59 år) ta av seg genseren, hun hadde ikke noe Bh.... Så hun tok av seg genseren og t-skjorten fulgte med... Alle elevene ble ganske vettskremte :!: Jeg glemmer aldri det synet :cry:

 

Jeg hadde hun også i gym, og hun pleide å stå i guttegarderoben å se på oss dusje.

Vi lurte på om hun kunne gå ut, men hun sa at det ikke var noe farlig for hun hadde sett gutte tisser før...

Lenke til kommentar
På barneskolen så skulle den gamle læreren(59 år) ta av seg genseren, hun hadde ikke noe Bh.... Så hun tok av seg genseren og t-skjorten fulgte med... Alle elevene ble ganske vettskremte :!: Jeg glemmer aldri det synet :cry:

 

Jeg hadde hun også i gym, og hun pleide å stå i guttegarderoben å se på oss dusje.

Vi lurte på om hun kunne gå ut, men hun sa at det ikke var noe farlig for hun hadde sett gutte tisser før...

I showed you mine, now let's see yours? Kjip deal...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...