Gå til innhold

Klesplagg tråden - Kom med meninger


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg nye klede idag, riktig nokk av penger av eit vist dyr som er solgt.

 

Nå er det lenge siden eg har vore på handletur og lurer på da hvilke klede eg skal kjøpe meg. Eg skal ha med meg ei god veninne som "hjelpe" meg.

 

Skal ha bukser, gensere, sjorter, sko

 

Skal eg kjøpe "skatesko" ? hvilke dongribukser? hettegenser kankje ? noen tøffe kule sjorter.

 

Hva er inn for tiden ?

 

Edit: Driter i hvordan d skrivest :whistle:

Endret av luni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, ikke kjøp skate-sko. Kjøp heller noe skikkelig. Prøv også å unngå å kjøpe sko på klesbutikker. Gå heller i skikkelige skobutikker.

Skate sko er jo lagd for å tåle mye juling da, og da snakker jeg ikke om "skate sko" som buffalo osv.

Men skatebrands som circa, dc shoes, savier osv. de er lagd for å tåle slitasje (grunnet griptapen på skateboardet)

mange "ordentlige" sko som ikke ville ha tålt å blitt skata med i motsetning til gode skatesko, ès bør du derimot holde deg litt unna siden de er kjent for å bli fort slitt, men dette er ett unntak av de få og gjelder jo såklart ikke alle modeller.

Og skal du bare bruke de til å gå i holder de så lenge at du kommer til å bytte de ut før de er slitt uansett ;)

 

Men for all del, kjøp det DU syns ser fint ut og liker å gå med ;)

Lenke til kommentar

Eg synes at du skal ikke skal bry deg i hva som er inn og ganske enkelt kjøpe noe som du liker å gå i og synes er fint. Klærne kan gjeren reflektere noen sider av deg hvis føler noen klær gjør det.

 

For min del så liker eg ikke så godt skatesko, eg liekr bedre "skiggelig" sko. Men det er og blir en smaksak. :)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Skatesko? æsj æsj æsj æsj

 

Kjøp noe fra Armani, Hugo Boss, Versace, Dolce and Gabbana og Prada.

gnagsår, nei takk

ååååå, du er den typen som sier at tøffe klær bare er noen dritt og du betaler bare for merket. Nei nei, samme for meg hva han går i, han kan godt kjøpe noen stygge skate sko for min del.

Lenke til kommentar
Skatesko? æsj æsj æsj æsj

 

Kjøp noe fra Armani, Hugo Boss, Versace, Dolce and Gabbana og Prada.

gnagsår, nei takk

ååååå, du er den typen som sier at tøffe klær bare er noen dritt og du betaler bare for merket. Nei nei, samme for meg hva han går i, han kan godt kjøpe noen stygge skate sko for min del.

Trur ikke Armani og Hugo Boss er no billigere enn skatebrands,

heller tvert imot

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...