Gå til innhold

Nye hovedkort fra DFI med nForce4, SLI og DXG


Frijazz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mail fra netshop:

 

"Hei igjen.

Vi har tatt kontakt med både leverandør og transportør og fått bekreftet at DFDS har mottatt forsendelsen og er dermed i Norge.

Det ble nok et par dager ekstra men det er alltid mange faktorer som skal klaffe når man har større leveringer fra utlandet.

Konklusjon : Kortet skal være her hos oss i morgen ;-)"

 

Ser ut som vi får kortene iløpe av neste uke! :)

 

Edit: Er dette kortet bedre enn Asus sitt A8N-SLI Deluxe til gaming osv? Grunnen til at jeg spør er fordi det var det Asus kortet jeg fikk av Komplett til å begynne med men var defekt. Ser også at netshop har fått disse inn på lager igjen.

 

Edit2: Ser ut som jeg får Asus A8N-SLI Deluxe kortet i stedefor. Holder meg til et merke jeg alltid har brukt å føler meg trygg på. Håper jeg ikke gjorde noe dumt nå :hmm:

 

-punk

Endret av punk20
Lenke til kommentar

mail fra netshop:

 

 

Varene har dessverre blitt litt forsinket inn til oss. De ble nå bekreftet inn i morgen

 

Med vennlig hilsen

Joachim Heibø, Salg

 

www.Netshop.no

 

On Wed, 9 Feb 2005 07:13:49 +0100, [email protected] wrote:

> har hatt litt kommunikasjon med dere et par dager nå fra en annen mail

> ([email protected]) ang et pakketilbud på blant annet dette

> hovedkortet. i går fikk jeg mail om at varene kom inn i går, men i dag

> ser jeg at det er en NY ubekreftet dato på både dette kortet og

> skjermkortet jeg så på. hva skjer? har dere disser kortene inne på

> lager eller ikke?

>

> mvh

>

Endret av svingstang
Lenke til kommentar

Ja sendte en mail til og spurte om det virkelig er bekreftet i morgen nå.

Ser jo at det har bekrefte leveranse i dag til andre som har spurt.

Sitter på gjerdet med en bestilling på overclockers jeg og nå.

Hvis ikke neste svar er veldig overbevisende så går nok bestillingen til overclockers i stedet. :no:

Endret av scarlett
Lenke til kommentar

Er det noen som har vært i kontakt med Netshop og hørt hvordan det ligger an med kortene i dag?

Må vel endre til ekspresspost snart jeg også hvis ikke de dukker opp på netshop snart. Risikerer jo å ikke få kortet i hus før ut i neste uke.

Hjelper jo ikke mye at jeg gleder meg som en unge til å sette mine klør i kortet :p

Lenke til kommentar
Snakket med de, skulle visst få kort i dag. Prøvde å endre til express jeg og, men fikk det ikke fordi jeg hadde betalt med kort

Får vel bare vente da, selv om jeg kunne koset meg med det i helga...

 

Ja det har jeg også gjort så da ble det ikke ekspress på meg heller. :no: Får bare håpe de kommer inn tidlig nok til å gå i posten i dag da så har vi de lørdag :thumbup:

Lenke til kommentar

Vil det si at kortene hadde kommet? Står fortsatt "åpen" på bestillingen og ingenting skjer! Hvis kortene kom med DFDS og var i Norge i går,dvs nesten 100% sikkert Oslo, må vel den korte turen til netshop være over nå????

Ufattelig lei av å vente på hardware som hele tiden skal "komme i morgen".

Så forøvrig at Gigabyte sitt SLI kort som var "bekreftet"i går er blitt til "ubekreftet 24.02 " i dag :thumbup: hehe

Lenke til kommentar

Synes det begynner å se svart ut for levering i dag også jeg.

Nå vet ikke jeg hvilke prosedyrer Netshop har før de bekrefter en levering, men nå hadde vi bekreftet levering 8. så i går bekreftet de levering 9. til de som spurte på formiddagen for så å endre dette til 10. for de som spurte senere på dagen. Nå er klokken over 14 og fremdeles ingen endringer i status eller ting som tyder på at disse kortene er ankommet i dag heller

Tror det hadde vært greit hvis Netshop skiftet transportør som først kom mer en et døgn for sent til avhenting av kortene hos dfi, og nå snart har brukt 3 virkedager for å få transportert dem fra oslo til sandefjord.

Begynner å bli lei dette tullet nå. :mad:

Lenke til kommentar
Synes det begynner å se svart ut for levering i dag også jeg.

Nå vet ikke jeg hvilke prosedyrer Netshop har før de bekrefter en levering, men nå hadde vi bekreftet levering 8. så i går bekreftet de levering 9. til de som spurte på formiddagen for så å endre dette til 10. for de som spurte senere på dagen. Nå er klokken over 14 og fremdeles ingen endringer i status eller ting som tyder på at disse kortene er ankommet i dag heller

Tror det hadde vært greit hvis Netshop skiftet transportør som først kom mer en et døgn for sent til avhenting av kortene hos dfi, og nå snart har brukt 3 virkedager for å få transportert dem fra oslo til sandefjord.

Begynner å bli lei dette tullet nå. :mad:

Tolmodighet, jeg har ventet i over 6 mnd`er og kan fint vente noen dager til.

Men jo fortere jo bedre! :thumbup:

 

Kan ta litt tid før netshop får oppdatert lager status osv. pga. en som var syk osv.

Lenke til kommentar

Dere må tenke på at det er ikke bare bare å bestille varer fra DFI. De skal sendes med båt over store hav fra fjerne strøk i Asia og kan ta 5-6 uker før de får varer. Men den som venter på noe godt(DFI) venter ikke forgjeves.

 

Derimot synes jeg DFI har elendig support(si meg gjerne i mot med konstruktive forslag). Jeg har forgjeves forsøkt å få de i tale ang. en korrupt bios.

 

Men uten svar så er det Netshop som skal redde den med en bios programmerer de venter på fra USA.

 

Men det er noen unntak for hvor "må ha produkter" oppveier for dårlig produsent support.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...